En toch zo ver wegquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik zag je link. Mijn jeugdheld, zo dichtbij.
DEnk je dat ik dat allemaal volg ... Vrouwen ook altijd ....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige al uitgelegd waarom de vorige SC zo heette. Deze is nu niet van mij en iedereen is gewoon welkom pfffff, mannen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef chufi het volgende:
Er wordt groepsgevoel gecreeerd ... Het moet niet gekker worden ...
Oh op die fiets.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
DEnk je dat ik dat allemaal volg ... Vrouwen ook altijd ....
Heerlijk toch, vrouwen die vrouwen zijn en mannen die mannen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
DEnk je dat ik dat allemaal volg ... Vrouwen ook altijd ....
Kut honden boven me.quote:
Ja en ik heb ook weekend.quote:
Overlast blaffen en huilen. Ik pas op die hondjes als ik kan. Ik laat ze uit en zijn ze tot een uur of 16:00 bij mij. Het is tijdelijk mijn bovenbuurman heeft de hondjes van zijn zus. Die even in de shit zit.quote:
Dat heb ik dus gedaan, ik heb ze liever hier dan dat geblaf en gejank.quote:
Ach jee dat is inderdaad vervelend dan. en zeker als je er voor zorgt af en toe, want je krijgt dan toch een band met ze.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Overlast blaffen en huilen. Ik pas op die hondjes als ik kan. Ik laat ze uit en zijn ze tot een uur of 16:00 bij mij. Het is tijdelijk mijn bovenbuurman heeft de hondjes van zijn zus. Die even in de shit zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |