dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burgerquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burger![]()
maandag naar de markt in Brasschaat
Nog nooit van gehoord en nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. het is maar iets van de frituur hoor. een Bicky Burger![]()
maandag naar de markt in Brasschaat
Lol, ik moest hem ook opzoeken, die bicky burger.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord en nog nooit van gehoord
Oooooh ik dacht dat jij het gewoon wist.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ik moest hem ook opzoeken, die bicky burger.![]()
Gij zijt een belg?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:18 schreef sararaats het volgende:
Brasschaat kan je vergelijken met Knokke-Heist. beetje kouwe kak hihi.
Belgie komt ook het broodje patat vandaanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:18 schreef Punkman het volgende:
Nee, had er ook nog nooit van gehoord, schijnt populair in Belgie te zijn.
Patat of friet ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Belgie komt ook het broodje patat vandaanmet pinda en mayo
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gij zijt een belg?
En kouwe kak snap ik ja
Leuk toch, een belg onder onsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranje
Allé manneke, gij zijt enen ólander geworden?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben een Belgische ja maar supporter voor Oranje
bwah een beetje wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Allé manneke, gij zijt enen ólander geworden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |