abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 22:19:58 #276
45833 crew  Fogel
pi_146515622
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:13 schreef Individual het volgende:

[..]

Ik heb er ruim 10 jaar lang kerstcadeau's gekocht. :D Behalve de eerste keer allemaal online.
Jij werkte in City :P
Maar een klok van 150.000 pond... echt... Misschien ben ik niet op de juiste verdieping geweest, maar het goedkoopste wat ik zag was 200 pond.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 10 november 2014 @ 22:27:54 #277
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_146515979
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jij werkte in City :P
Maar een klok van 150.000 pond... echt... Misschien ben ik niet op de juiste verdieping geweest, maar het goedkoopste wat ik zag was 200 pond.
Nee joh er zijn al dingen van een paar £ te koop. De kerstberen zijn een leuk cadeau voor meisjes. :).
reset
pi_146516195
Ik word hebberig van Liberty kerstspul :(
pi_146519849
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Thrilled het volgende:
Jongens, ons hotel serveert geen traditioneel engels ontbijt en dat willen wij toch graag 1 keer nemen als we daar zijn.. Zijn er speciale toko's waar je kan ontbijten op zijn engels? :)
ja, elke Wetherspoons met gratis pint erbij...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_146554760
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gedaan :D tof! Al was het toen niet in kerststijl, bij jou wel al?
Nop :(

Wel het nieuwe dark arts tenstoonstelling-dingetje
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:33:16 #281
62913 Blik
The one and Only!
pi_146772381
Weekendje London was leuk. Wedstrijd in Wembley Stadium was echt gaaf om mee te maken en verder zijn we nog in het Imperial War Museum geweest met een indrukwekkende tentoonstelling over de Holocaust. Verder veel pubs van binnen gezien :P
pi_146773005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:33 schreef Blik het volgende:
Weekendje London was leuk. Wedstrijd in Wembley Stadium was echt gaaf om mee te maken en verder zijn we nog in het Imperial War Museum geweest met een indrukwekkende tentoonstelling over de Holocaust. Verder veel pubs van binnen gezien :P
Mooi combi.

Ik ga over 3 weken *O*
Met een meidenkwartet
pi_146773182
Ik had hier ooit eens iets gelezen over Premier Inn Kentington/Olympia: echt een aanrader? Ik bedoel, is het niet al te rumoerig en is de badkamer een beetje hygiënisch? :P Ik ben wel wat gewend maar m'n toekomstige reisgenootje stelt iets andere eisen :D
Tap tap tap
pi_146773465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik had hier ooit eens iets gelezen over Premier Inn Kentington/Olympia: echt een aanrader? Ik bedoel, is het niet al te rumoerig en is de badkamer een beetje hygiënisch? :P Ik ben wel wat gewend maar m'n toekomstige reisgenootje stelt iets andere eisen :D
Premier Inn is een prima en zeer comfortabele keten. Allebei hun hotels in Kensington krijgen geweldige reviews op Tripadvisor. Wil je iets goedkoper dan zou ik ibis Shepherds Bush aanraden.

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_146773735
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Premier Inn is een prima en zeer comfortabele keten. Allebei hun hotels in Kensington krijgen geweldige reviews op Tripadvisor. Wil je iets goedkoper dan zou ik ibis Shepherds Bush aanraden.

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html

http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html
Tof, dank je :) Ik moet ze maar eens gaan bookmarken op een manier waarop ik ze terugvind :')
Tap tap tap
pi_146773761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tof, dank je :) Ik moet ze maar eens gaan bookmarken op een manier waarop ik ze terugvind :')
profiel maken op Booking.com, folder voor Londen aanmaken en ze daar als favorieten inzetten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:37:29 #287
62913 Blik
The one and Only!
pi_146776357
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

profiel maken op Booking.com, folder voor Londen aanmaken en ze daar als favorieten inzetten.
Zelfde kan overigens voor Airbnb, kun je alle pareltjes mooi opslaan
pi_147176986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die fair is zwaar kut eigenlijk, valt erg tegen, de gemiddelde kerstmarkt is leuker.
Maaaaaaaaar, ook hier, doe eens iets anders:
Neem de tube naar Richmond, ga je eerst naar Kew voor een stukken leukere markt en daarna ga je naar Richmond Park waar je struikelt over een kleine 700 herten in alle soorten en maten, die daar vrij rondlopen.

Ik heb met de kinderen jaaaaaaaaren verspild aan wandelingen over de Veluwe, heel in de verte eens een hert of 3 gezien, 1 middagje Richmond Park en je struikelt erover.

Dawast
Kijk, mooi! Die markt duikelt op de prioriteiten lijst.

Zondag vertrekken we. Zit net even te kijken hoe ik dat moet doen met kind en Oyster card.

Iemand de kabelbaan al eens gedaan? Leuk? Niet?

[ Bericht 7% gewijzigd door Cathmar op 01-12-2014 10:47:42 ]
Met een meidenkwartet
  maandag 1 december 2014 @ 11:10:07 #289
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147177657
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:40 schreef Cathmar het volgende:

Iemand de kabelbaan al eens gedaan? Leuk? Niet?
Mooie uitzichten en je kan met de Oyster betalen.



Je kan met de boot/tube/DLR er naartoe.
reset
  maandag 1 december 2014 @ 13:15:42 #290
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_147181201
Nog 3 weken voor ons! *O* Dan lekker weekje in Londen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_147181505
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:10 schreef Individual het volgende:

[..]

Mooie uitzichten en je kan met de Oyster betalen.

[ afbeelding ]

Je kan met de boot/tube/DLR er naartoe.
Dank. Staat op mijn lijst. Leuk om te doen met mijn dochter. Scoor ik even punten om daarna iets te doen dat ik leuk vind (saaaaiiiii mam).
Met een meidenkwartet
  maandag 1 december 2014 @ 13:42:17 #292
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_147182002
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dank. Staat op mijn lijst. Leuk om te doen met mijn dochter. Scoor ik even punten om daarna iets te doen dat ik leuk vind (saaaaiiiii mam).
Je zou kunnen schaatsen in de Royal Naval College en gaan kijken/eten/etc in de O2 Arena. Allemaal in de buurt. Victoriaanse kleding proberen en foto's maken kan in de Cutty Sark.
reset
pi_147193960
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:40 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Kijk, mooi! Die markt duikelt op de prioriteiten lijst.

Zondag vertrekken we. Zit net even te kijken hoe ik dat moet doen met kind en Oyster card.

Iemand de kabelbaan al eens gedaan? Leuk? Niet?
Oeh inderdaad doen! Vooral met een kind. Wel een kort ritje, en ietwat jammer dat het wat verder van de dingen als de Big Ben is. Volgens mij krijg je met een Oyster Card zelfs een beetje korting.

Houdt er wel rekening mee dat je met z'n tweeën waarschijnlijk je gondel moet delen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 1 december 2014 @ 22:30:07 #294
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_147203928
Wij gaan volgende week van 3 nachten naar London, donderdagavond t/m zondagavond. Heb er zin in. Ook nog een hoop vragen, hopelijk mag ik het topic ook vervuilen ;)

- We willen een Oyster Card aanschaffen. Kun je daar ook mee in de rode dubbeldekkers of vallen de sightseeing tours niet onder public transport?

- Het zal wel stervensdruk zijn, 2 weken voor kerst. Zijn de gratis musea enz. dan ook nog te doen of is het op koppen lopen? We hebben zo'n London Card overwogen, maar dan moeten we de attracties doen om het geld er uit te halen.

- Doe ik er goed aan om zo veel mogelijk vanaf thuis te regelen, toegangsbewijzen voor bijvoorbeeld theater, musea enz? Het lijkt dat het voordeliger is, maar ik leg me tegelijkertijd zo vast... Hoe groot is de kans dat volgend weekend alles volgeboekt is? (Ik wilde Harry Potter boeken, maar die blijkt van 5 December - 6 Januari al helemaal vol te zitten!!!).

- Ik heb een MIFI (Mobile Wifi) en zou graag een data sim aanschaffen zodat ik in de stad ook gebruik kan maken van Maps, Google, Wiki enz. Welke maatschappij moet ik kiezen voor een redelijke data (only) bundel voor een redelijke prijs? Zeg 2-4 GB zodat we er met enkele telefoons en evt. iPad op kunnen. En zijn prepaid sims op elke hoek te koop of moet ik dat ook thuis al regelen?

Alvast bedankt, London-kenners! ;)
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:35:20 #295
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_147212051
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:30 schreef Coelho het volgende:
Wij gaan volgende week van 3 nachten naar London, donderdagavond t/m zondagavond. Heb er zin in. Ook nog een hoop vragen, hopelijk mag ik het topic ook vervuilen ;)

- We willen een Oyster Card aanschaffen. Kun je daar ook mee in de rode dubbeldekkers of vallen de sightseeing tours niet onder public transport?
De rode dubbeldekkers en sightseeing bussen zijn 2 verschillende dingen.
De eerste kun je idd een Oyster gebruiken en voor de 2e moet je apart betalen, nog nooit gedaan.

quote:
- Het zal wel stervensdruk zijn, 2 weken voor kerst. Zijn de gratis musea enz. dan ook nog te doen of is het op koppen lopen? We hebben zo'n London Card overwogen, maar dan moeten we de attracties doen om het geld er uit te halen.
Het is in de gratis musea altijd stervensdruk. Tip: ga niet in het weekend maar op een doordeweekse dag en ga zo vroeg mogelijk dan heb je waarschijnljik het minste last.
De London card is echt niet noodzakelijk als je de gratis musea wilt bekijken zoals het V&A, Nat. History, British Museum, Tate etc.

quote:
- Doe ik er goed aan om zo veel mogelijk vanaf thuis te regelen, toegangsbewijzen voor bijvoorbeeld theater, musea enz? Het lijkt dat het voordeliger is, maar ik leg me tegelijkertijd zo vast... Hoe groot is de kans dat volgend weekend alles volgeboekt is? (Ik wilde Harry Potter boeken, maar die blijkt van 5 December - 6 Januari al helemaal vol te zitten!!!).
Musea niet nodig, shows moet je in het geval van een populaire voorstelling al maanden van tevoren boeken, daar ben je nu dus te laat mee. M'n vrouw was onlangs nog naar Miss Saigon (in oktober) dit waas in maart geboekt.

quote:
- Ik heb een MIFI (Mobile Wifi) en zou graag een data sim aanschaffen zodat ik in de stad ook gebruik kan maken van Maps, Google, Wiki enz. Welke maatschappij moet ik kiezen voor een redelijke data (only) bundel voor een redelijke prijs? Zeg 2-4 GB zodat we er met enkele telefoons en evt. iPad op kunnen. En zijn prepaid sims op elke hoek te koop of moet ik dat ook thuis al regelen?
Als je je aanmeldt op The Cloud kun je bij bijna iedere pub, Boots apotheek, Costa Coffee etc gratis on-line. Zeker als je in NL een abbo hebt met niet al te dure EU data is het prima te doen om zonder sim-kaart te gaan maar goed dat is een persoonlijke keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door MartijnUK op 02-12-2014 11:11:45 ]
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:29:16 #296
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_147213194
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef MartijnUK het volgende:

De rode dubbeldekkers en sightseeing bussen zijn 2 verschillende dingen.
De eerste kun je idd een Oyster gebruiken en voor de 2e moet je apart betalen, nog nooit gedaan.
Aha, verkeerd begrepen dus :)
quote:
Het is in de gratis musea altijd stervensdruk. Tip: ga niet in het weekend maar op een doordeweekse dag en ga zo vroeg mogelijk dan heb je waarschijnljik het minste last.
De London card is echt niet noodzakelijk als je de gratis musea wilt bekijken zoals het V&A, Nat. History, British Museum, Tate etc.
Helaas ben ik gebonden aan vrijdag/zaterdag/zondag...
quote:
Musea niet nodig, shows moet je in het geval van een populaire voorstelling al maanden van tevoren boeken, daar ben je nu dus te laat mee. M'n vrouw was onlangs nog naar Miss Saigon (in oktober) dit waas in maart geboekt.
Ik zag op http://officiallondontheatre.seetickets.com/ anders nog voldoende kaartjes voor oa Billy Elliot, Wicked, Lion King enz. :)
quote:
Als je je aanmeldt op The Cloud kun je bij bijna iedere pub, Boots apotheek, Costa Coffee etc gratis on-line. Zeker als je in NL een abbo hebt met niet al te dure EU data is het prima te doen om zonder sim-kaart te gaan maar goed dat is een persoonlijke keuze.
We hebben helaas allebei Simyo. In Nederland geweldig, maar zodra je de grens over gaat bieden ze geen buitenlandbundels aan... Vandaar de constructie met een MIFI, daar loggen we met 2 telefoons en een iPad op in en tegelijkertijd blijven we bereikbaar op onze NL nummers. Als ik voor 10-15 GBP een datasim kan kopen, dan is dat voor mij een goede oplossing :)
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2014 @ 11:59:22 #297
427752 Mthld
pi_147213863
Iemand ervaring met een dagtocht London met de bus? Ik zou die normaal gesproken mijden als de pest maar vanwege medische redenen mag ik even niet vliegen (zie postgeschiedenis als je het echt wilt weten). Er is een leuke beurs zaterdag waar ik heel graag bij zou willen zijn, dus ik heb gezocht naar alternatieven.

Een bustochtorganisatie claimt luxe stoelen te hebben en je "bij het centrum" te droppen waar je een uur of acht je eigen plan mag trekken (of met georganiseerde excursies mee te gaan maar dat is dus niet verplicht).

Ergens in de avond is er dan nog een korte rondrit langs 'de lichtjes' dus Oxford Street enzo en dan terug naar huis. Zondagochtend ben je dan heel vroeg weer terug.

Vragen dus, zijn die stoelen echt comfortabel genoeg om te slapen (wederom, door medische oorzaken ben ik erg snel erg moe en heb ik dus een goede stoel nodig). Waar word je gedropt (hoe ver lopen naar de metro). Wat voor mensen komen er zoal op af, houden die zich een beetje in gedurende de nachten of is dat een groot feest?
pi_147213928
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:59 schreef Mthld het volgende:
Iemand ervaring met een dagtocht London met de bus? Ik zou die normaal gesproken mijden als de pest maar vanwege medische redenen mag ik even niet vliegen (zie postgeschiedenis als je het echt wilt weten). Er is een leuke beurs zaterdag waar ik heel graag bij zou willen zijn, dus ik heb gezocht naar alternatieven.

Een bustochtorganisatie claimt luxe stoelen te hebben en je "bij het centrum" te droppen waar je een uur of acht je eigen plan mag trekken (of met georganiseerde excursies mee te gaan maar dat is dus niet verplicht).

Ergens in de avond is er dan nog een korte rondrit langs 'de lichtjes' dus Oxford Street enzo en dan terug naar huis. Zondagochtend ben je dan heel vroeg weer terug.

Vragen dus, zijn die stoelen echt comfortabel genoeg om te slapen (wederom, door medische oorzaken ben ik erg snel erg moe en heb ik dus een goede stoel nodig). Waar word je gedropt (hoe ver lopen naar de metro). Wat voor mensen komen er zoal op af, houden die zich een beetje in gedurende de nachten of is dat een groot feest?
Allemaal bejaarden lijkt me.
Maar zal zoiets nooit doen, veels te lang in de bus.

Ga met de boot in een hutje ^O^
pi_147213933
Of de trein natuurlijk :P
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:05:09 #300
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_147213983
Op diverse websites zijn nog wel kaartjes te krijgen maar dan betaal je vaak de hoofdprijs (het zijn opkopers). Als je dat geen probleem vindt kan dat een oplossing zijn. Gewoon even zoeken :)

Voor wbt de musea zou ik vrijdag aanraden en niet zaterdag/zondag als het in het weekend moet

SIM kaart is ook geen probleem heb verder geen ervaring ik heb een lokale kaart uiteraard :)

Veel plezier in Londen

Ik zit op dit moment 5 min. lopen van Oxford Circus en de kerstverlichting is al aan!


Voor Mthld hier boven - probeer de trein, er zijn trouwens ook trein & boot opties met NS via Stena-Line.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')