abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141485159
LB ik vind het ook altijd moeilijk als mijn dochtertje hartverscheurend huilt. Gelukkig was het over in de auto :*
Leuk dat jullie met zo’n grote groep voetbal hebben gekeken. Ik zat alleen thuis, want Riley lag al om 18.30 te slapen
Hopelijk krijgt je kleine feetje geen waterpokken :*

Spirit super dat de eerste nacht zo goed ging *O*
Slaan leer ik af om telkens te zeggen dat ze moet aaien en dan doe ik het voor. Knijpen doet ze nog niet

Vanmorgen probeerde Riley weer de jufjes van het KDV te negeren toen ik haar kwam brengen. :D
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:34:49 #152
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141485333
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Tally het volgende:
Dat denk ik ook wel L-E. Het is bij fee alleen niet als zeniets wil of wij niet snel genoeg reageren. Als ze lekker tegen je aan hangt en zo maar uit het niets bijt ze in je nek of arm. Nu vind ik het bij mij/ons niet zo erg want wij snappen het wel. Maar haar grote zus begrijpt niet waarom ze gebeten word. En ik kan het dr blijven uitleggen maar het gaat er niet in :')

Maar! Alles sal reg komuh!
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.

Spirit, straks groeit er nog een kersenboom uit haar oren :o
;)

Oef LB, waterpokken :X . Ik wil Lauren nog even niet aan de pokken, ze is eindelijk weer wat vrolijker. Gisteren ben ik weer naar de KNO arts geweest met haar. Die was verbaasd over hoe goed het eruit ziet. Eerst dus maar geen buisjes. Als er weer problemen zijn direct bellen, over 6 weken weer controle. Buisjes zullen wel geplaatst worden maar liever nog even afwachten, ze is nog erg klein.
pi_141485432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.
Is het ook. Zij moet het ook nog leren. Dat leggen we de oudste ook uit :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:50:24 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141485806
Klinkt goed pessie!

En die pokken.... tja ik kijk er ook niet naar uit, maar tegelijkertijd is het altijd naar en heb ik ze liever maar achter de rug. Ik heb na vrijdag alle tijd van de wereld om haar te troosten en knuffelen of in havermoutbadjes te stoppen.
pi_141491517
Ze aait me een keer en trekt dan aan mijn haar of graait m'n bril van m'n neus :') Ik heb een ondeugend kind :( O+
Sarcasme. Herken het.
pi_141491710
Bijna je laatste werkdag LB? Hoe voelt dat? Wat zijn de verdere plannen? :)

Ik heb vanmiddag het leven van mijn kind gered door mijn vingers achter in zijn keel te steken en hem heb laten kokhalzen toen hij een hard scherp stukje plastic in zijn mond stopte en vervolgens niet meer leek te ademen :o ;( Het was echt zo niet tof. Lang leve mijn Kleuter, die het eerder dan ik opmerkte :@ Ik ben weer tien jaar ouder hoor.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:44:40 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141491875
Pffff, heftig L-E. Wat een schrik! Wel goed en adequaat gereageerd zeg. En knap van kleuter dat hij het opmerkte.
pi_141492041
Kleuter riep hysterisch: STICKER HEEFT IETS IN ZIJN MOND! En ik: 'Doe eens niet zo hysterisch liefje, hij heeft altijd wel iets in zijn mond :') ' En toen pas keek ik naar Sticker :@ Ik voel me zo'n muts, maar het liep met een sisser af.

Oh, en dood aan goedkoop speelgoed waar dus gewoon scherpe stukjes van af breken (vermoedelijk van een autootje van Kleuter) :(
pi_141492069
O my ... das echt de horror voor iedere ouder. Wat zei je kleuter tegen je?
pi_141493392
Jeetje LE, wat een schrik!! Gelukkig was kleuter alert en reageerde jij adequaat.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:31:03 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141493643
Oh god LE wat eng!! :X

Hulde voor je heus-niet-meer-kleuter! _O_ en voor jouw goeie handeling!

En ik heb vreselijk veel zin in de komende tijd! Ondanks alle tegenslag die ik ongetwijfeld tegemoet ga op sollicitatiegebied :')
pi_141493995
L-E, goed gedaan. Dat is echt zo naar... Ellie had het laatst met het etiketje van een spaflesje. Pfoeh. Leve je Kleuter!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:01:02 #163
259886 pessie
pi_141494645
Oef le, das wel eng ja!

Lb, weet je al waarop je wilt solliciteren?
pi_141496655
Thanks all :) Ik vind het zo bijzonder dat zoiets gebeurt, ik dat oplos, en ik verder ga met mijn leven, maar ik wel in een paniekaanval schiet als de supermarkt iets te vol is :')

LB, je gaat lekker veel tijd met je meisje tegemoet, dat is ook heerlijk O+
pi_141498841
L-E wat een schrik. Goed gezien van je niet/wel Kleurer. En goed gehandeld van jou :*

LB +1 voor wat L-E zegt :*
pi_141501539
LE: wat een schrik ! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? je vingers in zn mond en toen overgeven ? Wat knap zeg !
Misschien krijg je in een supermarkt wel een reactie op eerdere stress momenten waar het dus niet kan.

Hier heeft ze 1x een sigarettenpeuk opgegeten en meteen zelf weer uit gekokt . Maar gelukkig steekt ze nu minder in haar mond. Het blijft echt wel nog opletten. We zijn elke dag buiten en er ligt zo veel troep.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:56:18 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141502214
Pff, L-E, wat is dat schrikken he, vreselijk. Goed van je Kleuter zeg ^O^. Ik heb een keer een soortgelijke situatie gehad. Ik was in de auto op weg naar Sonnetje en ik hoor ineens stikgeluiden achter me. Dus ik draai me om, zie een rood aangelopen E, zet de auto op de vluchtstrook en steek m'n vinger in haar keel. Ik kon precies 'iets' te pakken krijgen, een groot stuk brood ;(. Daarna moest ze spugen en heel erg huilen. En daar stonden we op de vluchtstrook :'(. Snel naar Son gereden en daar de hele dag moeten bijkomen. 'S avonds zei ze toen wel voor het eerst (volgens mij) heel gericht mama en toen moest ik keihard huilen.
pi_141503040
En wij waren er bij ! naja, er na dus. Nu pas beseffende hoe eng dat was. :{ :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_141511537
Oh brrr L-E wat doodeng.

En Rosalie knuffelt ook met vanalles O+
Vandaag met 2 kleine kiezelsteentjes die ze had gevonden op een grindpad. Ze hield ze stevig in haar knuistjes vast en dan helemaal tegen haar borst aanhouden.
Papa mocht ze even vasthouden om te kijken, maar daarna moest ze ze gelijk weer terug.

En vanmiddag zat ze op mijn arm, haalt haar speen met slijmsliert uit haar mond en frot hem in mijn mond. Toen ik zei dat ik hem niet wilde haalde ze hem weg en kreeg ik dikke kus/lebber van haar O+

En ze weet haar naam!! Nu is dus alles van Lie :D O+

O+ -overkill, maar ze is gewoon zo O+
Zelfs met 15 driftbuien op een dag :')
pi_141511611
Danic O+ O+ O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:27:55 #171
259886 pessie
pi_141511767
Lebberkusjes O+
Die zijn hier ook favoriet O+

Ik ben blij met m'n cursus ehak als ik dit soort dingen hoor (1x in de keel grijpen, met 1 vinger vegen als het ware, om te zien of je het kunt pakken is trouwens volgens ehak ook de methode ;) dus good job!).
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:32:22 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141512020
Van Lie! :D O+ en knuffelen met kiezeltjes, god wat schattig! O+

Ik werd vanavond ook lekker afgelebberd door mn meisje. Daarna kon ze nog net lang genoeg dr ogen openhouden om wat te drinken, en toen heb ik dr knock out in bed gelegd.... Maarrrrr dit was mijn laatste avonddienst! *O*

En bah wat een nare verhalen! :X Maar fijn om te lezen dat iedereen dus instinctief best goed handelt! ^O^ Mooi he, moeder zijn O+

Pessie, ik ga op vanalles solliciteren, maar verwacht half om half dat ik toch weer in een callcenterbaan terecht kom. Tenzij ik (hopelijk) in iets leuks rol!
pi_141512319
Oh en ze krijgt geen late fles meer. We zijn er dit weekend mee gestopt en het gaat perfect.

We hebben actieve dagen in een warme zon dus ze is kapot om 19.00. Dan wil ze niet eens meer drinken dus ik gok dat die er ook binnenkort af gaat :o
pi_141515044
Oooh wat eng LE. En wat goed gereageerd!!
Ik merk dat ik op dat soort momenten erg in paniek raak. Dus ik ren gelijk naar mijn verpleegsterbuurvrouw of ehbobuurvrouw;)
Wil zelf ook een cursus gaan doen nu ik weet dat ik best in paniek raak.

Nena stompt echt. Echt als een bokser doet ze die handjes en zo slaat ze echt in iemands gezicht.
Vind het lastig hoor, na de vakantie gaat ze al naar de psz, dus hoop dat ze het daar niet gaat doen.
pi_141517515
Luuk heeft de pokken al gehad toen ie 9 maanden was. Behoorlijk heftig, dus ik hoop dat ie er nu klaar mee is.

Gelukkig nog nooit iets uit keeltjes hoeven vissen.

Luuk is een echte knuffel doos, zo fijn. Hij komt ook echt de knuffels halen.

Praten is er niet meer bij, mba en au-o zijn weer weg... :( vrijdag komt de logopedist, ben benieuwd.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')