Ja las ik ook, nu maar hopen dat Lot niks aantrekt...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat Nike-shirt van ¤89,99 die Aike aan had en later Isa.
Volgens Aike hebben ze die in bruikleen.
Dus dat....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Let ff op hoe vaak mensen naar de ZK worden gestuurd en daarna vervolgens met een zgn "spontaan" idee op de proppen komen en lees/beluister tevens het ongenoegen wat dit oproept bij momenteel met name Aike, die er helemaal doodziek van wordt!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:48 schreef Miek37 het volgende:
Liefies, ik ga nog ff een uurtje slaap bijtanken, laterrrr!![]()
![]()
Ach wat was het een mooie tijd DGKquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat....
Dat van Ruud zijn zijn ideeën. Maar heeft toestemming nodig van achter.
Zoals dit....
[ afbeelding ]
Dit bedacht Jaap ter plekke, maar moest wel eerst toestemming krijgen van de FEBO. Huub en Claire wisten hier niets van.
Maar die evenementen krijgen ze op een presenteerblaadje, daar ben ik van overtuigd.
Hoi Oma-Nijn! Ja, maar dr kan nog meer bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi Oma-Nijn! Ja, maar dr kan nog meer bij![]()
Even delen, hoe fout dit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kneus die de tekst bedacht heeft
en niemand die het nagelezen heeft blijkbaar
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
blij dat ik niet bijleesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Bijgelezen. Plaatjes van lijken hoeven wat mij betreft echt niet, en al helemaal niet om te jennen.
Ben je nou al weer wakker? Je laatste post was om 9.00 uur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hoe is het met jou vandaag? voel je je al iets beter eindelijk of nog steeds kut
Ik slaap wel als ik dood benquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je nou al weer wakker? Je laatste post was om 9.00 uur.
En ook een terug lezertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je nou al weer wakker? Je laatste post was om 9.00 uur.
Oh jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, hè hè, dat is 4 posten terug.
Net wakker gok ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zo de heren zijn al actief met gifjes gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |