Natuurlijk. Waar zie je me voor aan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf ben ik dol op vrouwen, als ze lief zijn. Jij?
Een hommo?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waar zie je me voor aan?
Johnny Frusciantequote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:20 schreef Jian het volgende:
Goed topic, ik moet hier gewoon 1 x gepost hebben .......
Hahaha. Nee. Ik weet niet veel dingen zeker, maar dat nou net welquote:
From Russia with Love?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hahaha. Nee. Ik weet niet veel dingen zeker, maar dat nou net wel
Niet dat het in de praktijk veel uitmaakt.
neem een belgquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach nee man, damn die verzendkosten. 't moet in een doos met luchtgaatjes en zo. Dure shit.
Ha, wat doet je denken dat ik überhaupt bedpartners heb gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke nationaliteiten heb jij nog niet gehad als bedpartner?
Je leeftijdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ha, wat doet je denken dat ik überhaupt bedpartners heb gehad.
Oh je wacht op de ware? Wat ben je toch een romanticusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ha, wat doet je denken dat ik überhaupt bedpartners heb gehad.
jij niet dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij je maagdelijkheid en reinheid nog?
ik ben er ook aan begonnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Silicon Valley is best een leuke serie!
geniaal gewoonquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben hem gaan kijken vanwege dit stukje:
Dat soort onzin doorrekenen is hilarisch
lol is het een comedy?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben hem gaan kijken vanwege dit stukje:
Dat soort onzin doorrekenen is hilarisch
DAS WAR EIN BEFEHL!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
We gaan een Utopia-variant van Der Untergang maken.
Zoiets maar er zijn meerdere mogelijkheden. Als je daar met een paar man over nadenkt kan er iets leuks uitkomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, Hitler zit in de zenderkamer en <insert namen utopianen> moesten iets gescipts doen maar hebben gefaald?
Je zou Hitler kunnen beschouwen als een Utopiafan of als iemand van de regie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
DAT WAS EEN BEVEL! DIE GEIT MOEST IN HET ZWEMBAD, HET ZOU HILARISCH GEWEEST ZIJN!
leave the goat alonequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
DAT WAS EEN BEVEL! DIE GEIT MOEST IN HET ZWEMBAD, HET ZOU HILARISCH GEWEEST ZIJN!
ich auch nichtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik heb geen idee waar het over gaat nu.
Wat begrijp je niet?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
Oké ik heb geen idee waar het over gaat nu.
Ook niet naar oude WWII films die niet over de Holocaust gaan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef isax het volgende:
[..]
nein
kijk niet naar films over de tweede wereld oorlog echt.
had ik mijn grootouders voor.
die al helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ook niet naar oude WWII films die niet over de Holocaust gaan?
Too soon is een begrip in de Stand Up comedy. Als een komiek te vroeg een grap maakt over een vervelende gebeurtenis. Bijvoorbeeld een grap over de twintowers net nadat het gebeurd is.quote:
Too soon snap ik wel. Maar wat was er too soon aan de geit?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Too soon is een begrip in de Stand Up comedy. Als een komiek te vroeg een grap maakt over een vervelende gebeurtenis. Bijvoorbeeld een grap over de twintowers net nadat het gebeurd is.
Ik gok dat Zwabber dat wel begreep.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Too soon is een begrip in de Stand Up comedy. Als een komiek te vroeg een grap maakt over een vervelende gebeurtenis. Bijvoorbeeld een grap over de twintowers net nadat het gebeurd is.
Mijn opmerking was niet gericht op die post maar op het feit dat ze niet mee wou doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Too soon snap ik wel. Maar wat was er too soon aan de geit?
niets joh.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Too soon snap ik wel. Maar wat was er too soon aan de geit?
Ja dat weet ik maar er zijn een hoop goede WWII films waarin het verhaal van de Joden geen rol speelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
die al helemaal niet.
mijn grootouders zaten in een kamp.
grootouders waren niet joods. niemand weet wat of hoe eigenlijk. taboe taboe.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar er zijn een hoop goede WWII films waarin het verhaal van de Joden geen rol speelt.
Ik vind alles wel interessant van WWII.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:43 schreef isax het volgende:
[..]
grootouders waren niet joods. niemand weet wat of hoe eigenlijk. taboe taboe.
er zat meer familie in kampen.
maar ik word er dan toch misselijk van, al gaat het over hoe mooi de bloemetjes waren.
wat ik wel leuk vind zijn docus over de bevrijding.
Of omdat er alleen maar vrouwen aanwezig waren in de SC toen de nieuwe werd gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Baconbus het volgende:
Van die feministen die vrouwen gaan promoten, enkel omdat ze mannen haten of genaaid zijn door één.
Geleerd van jou en Isax volgens mijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken he? Slaap lekker.
ik slaap haas nooit overdagquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geleerd van jou en Isax volgens mij![]()
Powerrrrrr naps
Dan was jij het niet die dat af en toe ook deed, dan denk ik toch alleen liesje en als het iemand anders was dan zal ik dat ook vast horen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik slaap haas nooit overdag![]()
alleen als ik een migraine aanval heb ofzo lig ik echt plat.
meestal kruip ik onder de dekens met een audioboek
Ik denk niets dit keer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:14 schreef Inodder het volgende:
Wat denken we van de wedstrijd? Ik heb 3-0 in mn poule
Ook weer niet te vroeg gaan slapen anders spook je in de vroege ochtend.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:14 schreef sararaats het volgende:
hard gewerkt en nu moe (kan ook van de honger zijn)
straks slapen anders spook ik vannacht weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |