Tuurlijk mag je posten hier, zeker als je lekker kan kletsen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was er nog hoor, was ff een stuk aan het typen als een oud wijf. Mag ik dan ook in het wijven SC posten?
I know hon!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen?
Houd dit in de Sc, in de COS moeten ze een hekel aan me hebben, dat is mijn imago daar
We zullen het aan niemand door vertellenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen?
Houd dit in de Sc, in de COS moeten ze een hekel aan me hebben, dat is mijn imago daar
Mijn hondje is niet bind hoor. Die is aan het puberen. En krijgt nu beetje door dat haar vriend stekeblind is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mannen die kletsen zijn juist leuk.
En sommige mensen hebben andere inderdaad heel snel door, vind ik altijd heel knap en zeker als ze bijna geen streams kijkt
En ach gossie arme hondjes.
Brave buurman ben je hoor.
En kletsen mag je altijd komen doen hier
Is toch lief man!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn hondje is niet bind hoor. Die is aan het puberen. En krijgt nu beetje door dat haar vriend stekeblind is.
Maar ze zijn wel begonnen te stoeien.
Oh gelukkig maar dan en ja was ineens zo lang verhaal. en kut dat je buurvrouw k heeft, hopen dat ze het overwint. of heb ik nu weer verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn hondje is niet bind hoor. Die is aan het puberen. En krijgt nu beetje door dat haar vriend stekeblind is.
Mag ik nog langskomenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:02 schreef Miek37 het volgende:
Choco, als NL maandag heeft gespeeld weten we het spelschema en gaan we ff een datum prikken oke!
En de hondjes zijn vet schattigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ALTIJD welkom mop!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag ik nog langskomen![]()
Is helemaal goed hoor.
Nee, heb je goed gelezen en deze week is spannend, want dan worden de kweken bekend. Of er uitzaaiingen zijn of niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dan en ja was ineens zo lang verhaal. en kut dat je buurvrouw k heeft, hopen dat ze het overwint. of heb ik nu weer verkeerd gelezen
En dan de wedstrijd op de achtergrond, hondjes zijn belangrijker, kijk daar val ik dan weer voor!quote:
Nee mutsie, kijk ik dwars doorheen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pfff gelukkig. Hihi, omdat ik je net een beetje van slag had gemaakt.
Dat is wel heel spannend dan van de week voor haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, heb je goed gelezen en deze week is spannend, want dan worden de kweken bekend. Of er uitzaaiingen zijn of niet.
En je mag gewoon kanker zeggen hoor. Als je de griep hebt, zeg je toch ook niet ik heb g?
Oh gelukkig maar want ik kan echt niet tegen misverstanden.quote:
Man en paard maar wat een ander persoon ben je hier dan in de Cos alhoewel ik daar ook nooit geen hekel aan je heb gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, heb je goed gelezen en deze week is spannend, want dan worden de kweken bekend. Of er uitzaaiingen zijn of niet.
En je mag gewoon kanker zeggen hoor. Als je de griep hebt, zeg je toch ook niet ik heb g?
Jip dat soort dingen zijn inderdaad veel belangrijker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En dan de wedstrijd op de achtergrond, hondjes zijn belangrijker, kijk daar val ik dan weer voor!
Af en toe kan ik je niet uitstaan omdat je soms heult met de vijand maar ik snap daarentegen ook weer waar het vandaan komt dus no worrys, als je me mee hebt ben ik ten alle tijde solidair!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar want ik kan echt niet tegen misverstanden.
En af en toe ben ik ook gewoon vervelend hier. Kan het niet helpen dan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:13 schreef Pavement het volgende:
Goeiemorgen kijkbuiskindertjes.
Eerst ff een ei bakken, en dan richting arnhem, joezi ik zwaai wel ik moet naar de mediamarkt.
Maar nu eerst ff koffie óyéáh
Acceptatie is veel wijzer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel heel spannend dan van de week voor haar.
En ik zeg liever k, heb er slechte ervaringen mee. soort van ontkenning ofzo geloof ik.
Lief, ga lekker zitten, Choco en ik verzorgen je ontbijtje!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:13 schreef Pavement het volgende:
Goeiemorgen kijkbuiskindertjes.
Eerst ff een ei bakken, en dan richting arnhem, joezi ik zwaai wel ik moet naar de mediamarkt.
Maar nu eerst ff koffie óyéáh
Ben jij de moeder van Billy, die ruzie heeft met Ruud???quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:12 schreef ChocoFan het volgende:
Omg mijn dochter en schoonzoon hebben weer ruzie![]()
Wat een stel is dat zeg.![]()
Het is maar goed dat ik tegenwoordig bijna niet meer slaap in de ochtend, kunnen ze me ook niet wakker maken ermee.
Vind het wel zielig, al die hormonen waardoor ze het niet meer weten. Ach gos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |