abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:45:05 #2
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141362974
Scrambled eggs met bacon en een witte boterham om mee te soppen! :9~
pi_141362975
Oneens }:| Ik wil mannen 8-)
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:45:58 #4
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141362976
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:45 schreef Parlay het volgende:
Ik ook maar niet legeruniformen. :N
pi_141362977
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:45 schreef Parlay het volgende:
Ik ook en hoop ze hiermee te lokken alleen slapen ze volgens mij allemaal :D
pi_141362981
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:45 schreef Miek37 het volgende:
Scrambled eggs met bacon en een witte boterham om mee te soppen! :9~
Dat is wel heel lekker hoor ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:46:43 #7
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141362984
Who run the world? _O_
pi_141362985
quote:

[..]

Wat vind jij sexy bij een man?
pi_141362988
quote:

[..]

Die hebben de sc-mannen niet, die zijn veels te liev daarvoor O-)
3x links is ook rechts
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:48:37 #10
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141362993
Ontbijtje maakt voor Choco en Parlay;

Scrambled eggs met bacon, croissantje nutella, koffie, thee, verse jus.

O+ :9~
pi_141362994
quote:
Waar is het het rustigst, hier zijn kinderen maar bij jou ook volgens mij.
Hoteletje in het midden dan maar :D _O-
pi_141362997
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:48 schreef Miek37 het volgende:
Ontbijtje maakt voor Choco en Parlay;

Scrambled eggs met bacon, croissantje nutella, koffie, thee, verse jus.

O+ :9~
Mmmm dat klinkt wel goed hoor, zeker als het wordt klaargemaakt voor me, dat is lang geleden :D
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:49:13 #13
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141363000
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:46 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Wat vind jij sexy bij een man?
Humor!
pi_141363002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:47 schreef Parlay het volgende:

[..]

Die hebben de sc-mannen niet, die zijn veels te liev daarvoor O-)
Zo kan je het ook omschrijven :D _O-
pi_141363007
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:49 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Humor!
Ja dat is wel belangrijk en intelligentie maar ik bedoelde meer het uiterlijk, heb jij niet een dingetje waar je extra warm door wordt? :D
pi_141363022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:27 schreef Parlay het volgende:
En dan hebben ze het over vrouwen :{w
Wat bedoel je? Dat die kletsen kunnen?
Ik kan er ook wat van hoor. En soms is het ook best wel fijn. :P

Maar ik moet er helaas een eind aan breien.
Logeerhond gaat weer terug naar baasje vandaag.
Om toch nog ff een ei kwijt te kunnen.

Baasje heeft gisteren 3 weken geleden gehoord dat ze borstkanker heeft. Dinsdag geopereerd en is nu half mannetje, zoals ze zelf zegt.
En ze is gisteren thuis gekomen. Vannacht nog even alleen thuis, want ik vond het te eng met de hond al bij haar.
Ze vond ziekenhuis-eten best wel lekker, maar gisteren heeft ze als welkoms-etentje hier gegeten, want niemand kan zo goed kokkerellen als de buurman.

haar hond is ook een kankerslachtoffer. Die had het in beide ogen. En heeft nu geen ogen meer.
maar die loopt gewoon los. En lijkt vaak nog attenter dan een hond die kan zien. En is dikke maatje van mijn hondje.

Heeft niet eens ogen meer.

Ze was hier gistermiddag toen Rob Geus er was. En ze kan ook zo lekker mopperen op de inwoners van Utopia.
Ze kijkt alleen maar TV en als ze hier is ook de streams.

Dus het KWF was wel even een gevoelig punt. En zeker met die zwarte pannenkoeken en hamburgers, die ze ook voorbij ziet komen. En een Vanessa die direct na het gesprek met KWF een peuk opsteekt.

Ze is (en was het al voor ze wist dat ze kanker had) zwaar tegen dat KWF.
Geld wat aan de strijkstok blijft hangen.

En dat ze nu met zo'n gore instantie, die Utopia heet, in zee gaan, vindt ze helemaal belachelijk.

Ze nam als voorbeeld een buurman. Die zit altijd te zeiken op buren die vlaggetjes hebben met EK en WK.
Maar nu wint Nederland en doet het goed en die heeft ineens vlaggetjes in de tuin.

En ik lig om wel meer dingen van haar in een deuk. Zo goed als ze dingen een plaats kan geven en personen inschatten in die loods.
Ze zei een maand geleden al een keer: "Die gereformeerde pakt dat lieve meisje nog wel een keer in haar slaap..."

En zo heeft ze wel vaker dingen die ze ziet aankomen, en ze kijkt alleen TV en dan hier de stream als ze bakkie komt doen.

Maar moet straks haar hond terugbrengen, die nu nog ligt te snurken bij mijn voeten, hahaha
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:54:34 #17
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141363025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ja dat is wel belangrijk en intelligentie maar ik bedoelde meer het uiterlijk, heb jij niet een dingetje waar je extra warm door wordt? :D
Tuurlijk wel, mooie spieren, gladde lijven, maar op enig moment kijk je er doorheen, wat heb je aan een mooiboy als het een leeg vat blijkt te zijn? Ik ben echt serieus ooit voor iemand gevallen die ik absoluut niet aantrekkelijk vond vanwege zn humor. O+
pi_141363030
Ik ga nog ff rukken en dan slapen :9 :W
3x links is ook rechts
pi_141363033
Ik was er nog hoor, was ff een stuk aan het typen als een oud wijf. Mag ik dan ook in het wijven SC posten?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:56:41 #20
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141363045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Baasje heeft gisteren 3 weken geleden gehoord dat ze borstkanker heeft. Dinsdag geopereerd en is nu half mannetje, zoals ze zelf zegt.
En ze is gisteren thuis gekomen. Vannacht nog even alleen thuis, want ik vond het te eng met de hond al bij haar.
Ze vond ziekenhuis-eten best wel lekker, maar gisteren heeft ze als welkoms-etentje hier gegeten, want niemand kan zo goed kokkerellen als de buurman.

haar hond is ook een kankerslachtoffer. Die had het in beide ogen. En heeft nu geen ogen meer.
maar die loopt gewoon los. En lijkt vaak nog attenter dan een hond die kan zien. En is dikke maatje van mijn hondje.

[ afbeelding ]

Ze was hier gistermiddag toen Rob Geus er was. En ze kan ook zo lekker mopperen op de inwoners van Utopia.

Dus het KWF was wel even een gevoelig punt. En zeker met die zwarte pannenkoeken en hamburgers, die ze ook voorbij ziet komen. En een Vanessa die direct na het gesprek met KWF een peuk opsteekt.

En dat ze nu met zo'n gore instantie, die Utopia heet, in zee gaan, vindt ze helemaal belachelijk.

Ze nam als voorbeeld een buurman. Die zit altijd te zeiken op buren die vlaggetjes hebben met EK en WK.
Maar nu wint Nederland en doet het goed en die heeft ineens vlaggetjes in de tuin.

En ik lig om wel meer dingen van haar in een deuk. Zo goed als ze dingen een plaats kan geven en personen inschatten in die loods.
Ze zei een maand geleden al een keer: "Die gereformeerde pakt dat lieve meisje nog wel een keer in haar slaap..."

En zo heeft ze wel vaker dingen die ze ziet aankomen, en ze kijkt alleen TV en dan hier de stream als ze bakkie komt doen.

Maar moet straks haar hond terugbrengen, die nu nog ligt te snurken bij mijn voeten, hahaha
Jij bent best wel lief LS! _O_
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2014 @ 07:58:41 #21
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141363058
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef Parlay het volgende:
Trusten Parlay, uhm rukken? blijk jij nou ook ineens een jongetje? Ik laat me altijd weer misleiden door de UI kennelijk.
pi_141363060
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mannen die kletsen zijn juist leuk.
En sommige mensen hebben andere inderdaad heel snel door, vind ik altijd heel knap en zeker als ze bijna geen streams kijkt
En ach gossie arme hondjes.
Brave buurman ben je hoor.
En kletsen mag je altijd komen doen hier ^O^
pi_141363063
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:56 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Jij bent best wel lief LS! _O_
Wil je me een plezier doen?
Houd dit in de Sc, in de COS moeten ze een hekel aan me hebben, dat is mijn imago daar :P
pi_141363064
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef Parlay het volgende:
_O- Rukse ^O^ :W :*
pi_141363065
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, mooie spieren, gladde lijven, maar op enig moment kijk je er doorheen, wat heb je aan een mooiboy als het een leeg vat blijkt te zijn? Ik ben echt serieus ooit voor iemand gevallen die ik absoluut niet aantrekkelijk vond vanwege zn humor. O+
Ik heb dat ook wel eens gehad ja. Daarom zeg ik ook altijd, de buitenkant maakt niets uit, binnenkant is veel belangrijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')