Dat is wel heel lekker hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:45 schreef Miek37 het volgende:
Scrambled eggs met bacon en een witte boterham om mee te soppen!
Die hebben de sc-mannen niet, die zijn veels te liev daarvoorquote:
Waar is het het rustigst, hier zijn kinderen maar bij jou ook volgens mij.quote:
Mmmm dat klinkt wel goed hoor, zeker als het wordt klaargemaakt voor me, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:48 schreef Miek37 het volgende:
Ontbijtje maakt voor Choco en Parlay;
Scrambled eggs met bacon, croissantje nutella, koffie, thee, verse jus.
![]()
Zo kan je het ook omschrijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die hebben de sc-mannen niet, die zijn veels te liev daarvoor
Ja dat is wel belangrijk en intelligentie maar ik bedoelde meer het uiterlijk, heb jij niet een dingetje waar je extra warm door wordt?quote:
Wat bedoel je? Dat die kletsen kunnen?quote:
Tuurlijk wel, mooie spieren, gladde lijven, maar op enig moment kijk je er doorheen, wat heb je aan een mooiboy als het een leeg vat blijkt te zijn? Ik ben echt serieus ooit voor iemand gevallen die ik absoluut niet aantrekkelijk vond vanwege zn humor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is wel belangrijk en intelligentie maar ik bedoelde meer het uiterlijk, heb jij niet een dingetje waar je extra warm door wordt?
Jij bent best wel lief LS!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat die kletsen kunnen?
Ik kan er ook wat van hoor. En soms is het ook best wel fijn.![]()
Maar ik moet er helaas een eind aan breien.
Logeerhond gaat weer terug naar baasje vandaag.
Om toch nog ff een ei kwijt te kunnen.
Baasje heeft gisteren 3 weken geleden gehoord dat ze borstkanker heeft. Dinsdag geopereerd en is nu half mannetje, zoals ze zelf zegt.
En ze is gisteren thuis gekomen. Vannacht nog even alleen thuis, want ik vond het te eng met de hond al bij haar.
Ze vond ziekenhuis-eten best wel lekker, maar gisteren heeft ze als welkoms-etentje hier gegeten, want niemand kan zo goed kokkerellen als de buurman.
haar hond is ook een kankerslachtoffer. Die had het in beide ogen. En heeft nu geen ogen meer.
maar die loopt gewoon los. En lijkt vaak nog attenter dan een hond die kan zien. En is dikke maatje van mijn hondje.
Heeft niet eens ogen meer.
[ afbeelding ]
Ze was hier gistermiddag toen Rob Geus er was. En ze kan ook zo lekker mopperen op de inwoners van Utopia.
Ze kijkt alleen maar TV en als ze hier is ook de streams.
Dus het KWF was wel even een gevoelig punt. En zeker met die zwarte pannenkoeken en hamburgers, die ze ook voorbij ziet komen. En een Vanessa die direct na het gesprek met KWF een peuk opsteekt.
Ze is (en was het al voor ze wist dat ze kanker had) zwaar tegen dat KWF.
Geld wat aan de strijkstok blijft hangen.
En dat ze nu met zo'n gore instantie, die Utopia heet, in zee gaan, vindt ze helemaal belachelijk.
Ze nam als voorbeeld een buurman. Die zit altijd te zeiken op buren die vlaggetjes hebben met EK en WK.
Maar nu wint Nederland en doet het goed en die heeft ineens vlaggetjes in de tuin.
En ik lig om wel meer dingen van haar in een deuk. Zo goed als ze dingen een plaats kan geven en personen inschatten in die loods.
Ze zei een maand geleden al een keer: "Die gereformeerde pakt dat lieve meisje nog wel een keer in haar slaap..."
En zo heeft ze wel vaker dingen die ze ziet aankomen, en ze kijkt alleen TV en dan hier de stream als ze bakkie komt doen.
Maar moet straks haar hond terugbrengen, die nu nog ligt te snurken bij mijn voeten, hahaha
Trusten Parlay, uhm rukken? blijk jij nou ook ineens een jongetje? Ik laat me altijd weer misleiden door de UI kennelijk.quote:
Mannen die kletsen zijn juist leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat die kletsen kunnen?
Ik kan er ook wat van hoor. En soms is het ook best wel fijn.![]()
Maar ik moet er helaas een eind aan breien.
Logeerhond gaat weer terug naar baasje vandaag.
Om toch nog ff een ei kwijt te kunnen.
Baasje heeft gisteren 3 weken geleden gehoord dat ze borstkanker heeft. Dinsdag geopereerd en is nu half mannetje, zoals ze zelf zegt.
En ze is gisteren thuis gekomen. Vannacht nog even alleen thuis, want ik vond het te eng met de hond al bij haar.
Ze vond ziekenhuis-eten best wel lekker, maar gisteren heeft ze als welkoms-etentje hier gegeten, want niemand kan zo goed kokkerellen als de buurman.
haar hond is ook een kankerslachtoffer. Die had het in beide ogen. En heeft nu geen ogen meer.
maar die loopt gewoon los. En lijkt vaak nog attenter dan een hond die kan zien. En is dikke maatje van mijn hondje.
Heeft niet eens ogen meer.
[ afbeelding ]
Ze was hier gistermiddag toen Rob Geus er was. En ze kan ook zo lekker mopperen op de inwoners van Utopia.
Ze kijkt alleen maar TV en als ze hier is ook de streams.
Dus het KWF was wel even een gevoelig punt. En zeker met die zwarte pannenkoeken en hamburgers, die ze ook voorbij ziet komen. En een Vanessa die direct na het gesprek met KWF een peuk opsteekt.
Ze is (en was het al voor ze wist dat ze kanker had) zwaar tegen dat KWF.
Geld wat aan de strijkstok blijft hangen.
En dat ze nu met zo'n gore instantie, die Utopia heet, in zee gaan, vindt ze helemaal belachelijk.
Ze nam als voorbeeld een buurman. Die zit altijd te zeiken op buren die vlaggetjes hebben met EK en WK.
Maar nu wint Nederland en doet het goed en die heeft ineens vlaggetjes in de tuin.
En ik lig om wel meer dingen van haar in een deuk. Zo goed als ze dingen een plaats kan geven en personen inschatten in die loods.
Ze zei een maand geleden al een keer: "Die gereformeerde pakt dat lieve meisje nog wel een keer in haar slaap..."
En zo heeft ze wel vaker dingen die ze ziet aankomen, en ze kijkt alleen TV en dan hier de stream als ze bakkie komt doen.
Maar moet straks haar hond terugbrengen, die nu nog ligt te snurken bij mijn voeten, hahaha
Wil je me een plezier doen?quote:
Ik heb dat ook wel eens gehad ja. Daarom zeg ik ook altijd, de buitenkant maakt niets uit, binnenkant is veel belangrijker.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mooie spieren, gladde lijven, maar op enig moment kijk je er doorheen, wat heb je aan een mooiboy als het een leeg vat blijkt te zijn? Ik ben echt serieus ooit voor iemand gevallen die ik absoluut niet aantrekkelijk vond vanwege zn humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |