SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
wel fair. Iran kan er geen kut van en gaat geslacht worden met al die spelers uit de eigen league. Nigeria is gewoon triest..bende in die ploeg, geen tactisch plan...net Kameroen. Dan lukt een draw nog wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:57 schreef ThadCastle het volgende:
Die odd van Argentinie is te achterlijk laag of heb ik dat nou?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zabaleta gaat scoren let maar op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel fair. Iran kan er geen kut van en gaat geslacht worden met al die spelers uit de eigen league. Nigeria is gewoon triest..bende in die ploeg, geen tactisch plan...net Kameroen. Dan lukt een draw nog wel.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Loophole vanmiddag trouwens: wilde Konko kopen, en zag dat z'n goedkoopste kaart met shadow 4500 coins kostte. Dus heb toen als een idioot Konko's gekocht voor 500c, shadow kaartjes voor 1500, en voor 3700 coins verkocht, ging echt instant. Iets van 35 a 40 keer gelukt. Helaas riep toen het sociale leven.quote:![]()
Toen ik thuis kwam waren de kaartjes gewoon weer 1700cquote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:48 schreef Kiid het volgende:
Helaas loopt iedereen - op Maver na - daar tegenaan ToefMaar toch wel heel leuk als je zoiets ontdekt. In de vorige Fifa's was het vaker zo'n feest.
![]()
Je had je coins verkocht toch? Vast dat je ze terug kunt kopen tegen een gunstigere prijs nu. En anders kun je nog kijken of er een sukkel is die een PSN kaart van je wil kopenquote:![]()
![]()
wat was dat ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Loophole vanmiddag trouwens: wilde Konko kopen, en zag dat z'n goedkoopste kaart met shadow 4500 coins kostte. Dus heb toen als een idioot Konko's gekocht voor 500c, shadow kaartjes voor 1500, en voor 3700 coins verkocht, ging echt instant. Iets van 35 a 40 keer gelukt. Helaas riep toen het sociale leven.![]()
Ik ben ineens FUT Founder. Hoe kan dat. Dat is toch alleen als je FUT vanaf het prille begin speelt? Ik speel pas sinds 2013.![]()
Vieze hackerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:31 schreef DeWesp het volgende:
Ik ben ineens FUT Founder. Hoe kan dat. Dat is toch alleen als je FUT vanaf het prille begin speelt? Ik speel pas sinds 2013.
Gr van een echt FUT Founderi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik weet nog wel toen ik dat had met Robinho in Fifa 12 of Fifa 11. Dan was hij CAM iets van 2/3k, CAM/CM 4 a 5k en je kon hem als cm voor 12/13k verkopen. Dat bleef ook heel lang zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik thuis kwam waren de kaartjes gewoon weer 1700cMaar toch wel heel leuk als je zoiets ontdekt. In de vorige Fifa's was het vaker zo'n feest.
![]()
Goed verhaal manquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik dat had met Robinho in Fifa 12 of Fifa 11. Dan was hij CAM iets van 2/3k, CAM/CM 4 a 5k en je kon hem als cm voor 12/13k verkopen. Dat bleef ook heel lang zo![]()
Ik heb vorig jaar echt het hele jaar de Eredivisie silvers in 433 in de gaten gehouden. Dat was ook zo makkelijk. Filteren op max 2k en op een gegeven moment wist je gewoon precies welke er te goedkoop op stond. Dat was mijn handeltje maar is nu onmogelijk zonder formaties.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet nog wel toen ik dat had met Robinho in Fifa 12 of Fifa 11. Dan was hij CAM iets van 2/3k, CAM/CM 4 a 5k en je kon hem als cm voor 12/13k verkopen. Dat bleef ook heel lang zo
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Formaties er uit halen is één van de beste dingen die EA ooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het hele jaar de Eredivisie silvers in 433 in de gaten gehouden. Dat was ook zo makkelijk. Filteren op max 2k en op een gegeven moment wist je gewoon precies welke er te goedkoop op stond. Dat was mijn handeltje maar is nu onmogelijk zonder formaties.![]()
Wilde Konko kopen, en ik ben een pacehoer. Dus met shadow kaartje uiteraard. Konko met shadow was.. ik ben het bedrag kwijt precies. 4600 of 4700 coins ofzo. Toen kocht ik een Konko voor 500c en een shadow kaartje voor 1500c, en zette m er op voor 3700 coins. En werd instant verkocht.quote:
Toen heb ik dat 35 a 40 keer herhaald en moest ik vervolgens weer weg.![]()
Voor het spelen zeker. Voor het traden wat minder. Maar ja, we hebben het toch best wel goed gedaan weer dit jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Formaties er uit halen is één van de beste dingen die EA ooit gedaan heeft![]()
![]()
Dat deed ik ook nog wel eens, maar niet echt veel. Maar ben wel blij eigenlijk dat die formaties nu weg zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het hele jaar de Eredivisie silvers in 433 in de gaten gehouden. Dat was ook zo makkelijk. Filteren op max 2k en op een gegeven moment wist je gewoon precies welke er te goedkoop op stond. Dat was mijn handeltje maar is nu onmogelijk zonder formaties.
41212 was vroeger echt extreem duur. Al speelde ik vorig jaar alleen nog maar 3 5 2![]()
Dit heb ik toen ook echt lang gedaan. Van Rhijn, Lukoki, Depay, Duarte, Overtoom... Gouden handel was datquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het hele jaar de Eredivisie silvers in 433 in de gaten gehouden. Dat was ook zo makkelijk. Filteren op max 2k en op een gegeven moment wist je gewoon precies welke er te goedkoop op stond. Dat was mijn handeltje maar is nu onmogelijk zonder formaties.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In FUT 11 en 12 bakken binnengehaald met die formatiekaartjesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nog wel eens, maar niet echt veel. Maar ben wel blij eigenlijk dat die formaties nu weg zijn.
41212 was vroeger echt extreem duur. Al speelde ik vorig jaar alleen nog maar 3 5 2Gewoon op alle kaarten waar ik op kon bieden een laag bod neerzetten. Per uur glipten er toch heel erg veel doorheen
Met happy hours en TOTY releases echt een goudmijn
Kreeg er wel echt vierkante ogen van
![]()
![]()
als ze dit idd toch eens terug brengenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In FUT 11 en 12 bakken binnengehaald met die formatiekaartjesGewoon op alle kaarten waar ik op kon bieden een laag bod neerzetten. Per uur glipten er toch heel erg veel doorheen
Met happy hours en TOTY releases echt een goudmijn
Kreeg er wel echt vierkante ogen van
en dan 4 weken later je watchlist weer legen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En tijdens het legen op een zooitje 4-1-2-1-2 kaarten stuitenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze dit idd toch eens terug brengenen dan 4 weken later je watchlist weer legen
![]()
![]()
Vannacht na de kroeg nog mn laatste 160K opgemaakt aan WC packs. Kreeg geen donder, toen de 33 FUT goldpacks ook maar afgeraffeld: MOTM Matuidi en een IF HummelsMatuidi voor 156K verkocht. Duurder dan zijn TOTS is. Nu 130K rijker dus
![]()
![]()
Dat deed ik ook vaak inderdaad met TOTW werkte het toen ook gewoon. Alleen nu zijn er teveel mensen die het doen al werkte het ook gedurende de TOTS
Het leukste vond ik vroeger de 59e minuut. Elastiekje om de analoge stick en dan na een uurtje lekker de spanning van echte koopjes. Alleen nu gaat dat nooit meer lukken door die AB's en je kan ook sowieso niet meer daar komen![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
Het leukste vond ik vroeger de 59e minuut. Elastiekje om de analoge stick en dan na een uurtje lekker de spanning van echte koopjes![]()
Dat was 1 van de manieren maar SMLENO was voor mij het makkelijkst.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar echt het hele jaar de Eredivisie silvers in 433 in de gaten gehouden. Dat was ook zo makkelijk. Filteren op max 2k en op een gegeven moment wist je gewoon precies welke er te goedkoop op stond. Dat was mijn handeltje maar is nu onmogelijk zonder formaties.![]()
En dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was de overtreffende trap van binnenlopen. De dag dat het ontmanteld werd brak mijn hart![]()
Wat jij hebt uitgevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 van de manieren maar SMLENO was voor mij het makkelijkst.
Echt knap hoor jongen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat jij hebt uitgevonden.
Echt knap hoor jongen.![]()
Ik wil DS2 wel ontmoeten.Ik haat nietquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee want je zou eens iemand ontmoeten buiten in de vreemde wereld. Succes met de knuffels in je slaapkamer.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel want je maakt SMLENO belachelijk terwijl ik er miljoenen mee heb verdiend.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil DS2 wel ontmoeten.
[..]
Ik haat niet![]()
Ik wil mensen die mij constant belachelijk maken, op alle posts van mij reageren en mij pesten niet ontmoeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want je zou eens iemand ontmoeten buiten in de vreemde wereld. Succes met de knuffels in je slaapkamer.![]()
So what?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel want je maakt SMLENO belachelijk terwijl ik er miljoenen mee heb verdiend.Ah gaan we weer de heilige maagd maria uithangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil mensen die mij constant belachelijk maken, op alle posts van mij reageren en mij pesten niet ontmoeten.Sukkel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een hunterkaartje op Ibarbo is niet persoonlijk bedoeld hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil mensen die mij constant belachelijk maken, op alle posts van mij reageren en mij pesten niet ontmoeten.![]()
![]()
Jij gaat meteen weer schelden. Dat kan ik ook wel doen maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
So what?
[..]
Ah gaan we weer de heilige maagd maria uithangen.Sukkel.
![]()
-nvm
plaatje te groot
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bier drinken met Trapz, Ozz, Mo en Patjen. (En wie zich verder nog geroepen voelt.)
Volgens mij is poker niet zo iemand die bier drinktquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
Bier drinken met Trapz, Ozz, Mo en Patjen. (En wie zich verder nog geroepen voelt.)
![]()
Iedereen die met Patjen bier gaat drinken komt katlam thuis met een paar hertjes in z'n nek.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij is poker niet zo iemand die bier drinkthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En Ozzie ook niet had hij gezegdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij is poker niet zo iemand die bier drinktTrapz zal naar huis moeten rijden? Ehhh proost Lindgren
![]()
![]()
En Patjen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Ozzie ook niet had hij gezegdTrapz zal naar huis moeten rijden? Ehhh proost Lindgren
Daarom gewoon in Roffa wat drinken gewoon een taxi naar huis.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Ozzie ook niet had hij gezegdTrapz zal naar huis moeten rijden? Ehhh proost Lindgren
Ik kom ook wel, op voorwaarde dat de zehmers er niet zijn. Dat trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Patjen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Gaan er nog mensen maar Dreamfields vandaag?![]()
Ja behoorlijk wat heb ik gehoordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Gaan er nog mensen maar Dreamfields vandaag?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je kan zeggen wat je wilt, maar in FUT13 was dat heel effectief en DS2 heeft mij daarmee geïnspireerd om te gaan tradenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat jij hebt uitgevonden.
Echt knap hoor jongen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja. DS2 is een #SMLENO godquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar in FUT13 was dat heel effectief en DS2 heeft mij daarmee geïnspireerd om te gaan traden![]()
![]()
Mensen lachen hem dan wel vaak uit, maar als er een vraag is over silvers en bronzes, is DS2 toch degene aan wie de vraag gesteld wordt. En hij weet vrijwel altijd het antwoordquote:![]()
![]()
Ik denk niet dat er op dat gebied wordt getwijfeld aan zijn expertise inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen lachen hem dan wel vaak uit, maar als er een vraag is over silvers en bronzes, is DS2 toch degene aan wie de vraag gesteld wordt. En hij weet vrijwel altijd het antwoord![]()
Oh dat zal best maar hij denkt dat hij de koning is omdat hij dat heeft "ontdekt" net of hij de enige is die dat deedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar in FUT13 was dat heel effectief en DS2 heeft mij daarmee geïnspireerd om te gaan traden
Kom haten dan. DS2 laat tenminste een legacy achter als hij doodgaat. Wat zullen mensen zich van jou herinneren?quote:![]()
Paint skillsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom haten dan. DS2 laat tenminste een legacy achter als hij doodgaat. Wat zullen mensen zich van jou herinneren?![]()
![]()
Niks maar mijn familiestamboom gaat wel verder na mij. Wil ik bij hem nog zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom haten dan. DS2 laat tenminste een legacy achter als hij doodgaat. Wat zullen mensen zich van jou herinneren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Joyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niks maar mijn familiestamboom gaat wel verder na mij. Wil ik bij hem nog zien.![]()
![]()
je bent wel een beetje geobsedeerd door hem hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niks maar mijn familiestamboom gaat wel verder na mij. Wil ik bij hem nog zien.
http://fok.nl/sherlock/in(...)ksonic2¬intopic=0![]()
ok fransquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je bent wel een beetje geobsedeerd door hem he
http://fok.nl/sherlock/in(...)ksonic2¬intopic=0![]()
Haha, ze proberen nu een trannie aan te kledenHet blijft er gewoon uitzien als een dude... Iets met een aap en een gouden ring
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niks maar mijn familiestamboom gaat wel verder na mij. Wil ik bij hem nog zien.![]()
![]()
Ah daar heb je mr internetheld ook weer:)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je bent wel een beetje geobsedeerd door hem he
http://fok.nl/sherlock/index.php?by=mrvantrapz&about=darksonic2¬intopic=0Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zegt de keyboard warriorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah daar heb je mr internetheld ook weer:)![]()
Onze chef heeft dit weekend maar even vrijgenomen, omdat daarom
Morgen en vanavond werken met 2 man waar je normaal met z'n vijven staat
Kutzooi
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gezellig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik lees op het EA Forum dat behoorlijk wat mensen compensatie gekregen hebben in coins. Bedragen in de miljoenen..![]()
Zullen we anders meerder FUT meets houden? Dat de groep in 3 of 4 veilige groepen gesplitst gaan worden?![]()
![]()
Voor wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik lees op het EA Forum dat behoorlijk wat mensen compensatie gekregen hebben in coins. Bedragen in de miljoenen..Moet ik dan alleen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we anders meerder FUT meets houden? Dat de groep in 3 of 4 veilige groepen gesplitst gaan worden?![]()
![]()
Dan blijven Rijst en Ds2 alsnog alleen over.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
ik hoor bij de coole mensen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan blijven Rijst en Ds2 alsnog alleen over.![]()
Nou, dan hebben we wel genoeg stof om over te posten in elk geval. En dan kijken we wel aan het eind wie er overblijven. Die kunnen dan natuurlijk ook weer een clubje gaan vormen.quote:![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
stonden net bij de saturn gewoon in de schappen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:54 schreef Zhano het volgende:
http://www.bartsmit.com/w(...)ddkey=http:ClickInfo
Issie weer.
#FreeTrapz![]()
Oh. Nou ja die heeft niet iedereen in de buurtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stonden net bij de saturn gewoon in de schappen hoor![]()
![]()
dat is ook weer zo. nu nog een paar vette spellen op de PSquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh. Nou ja die heeft niet iedereen in de buurtis het doe moeite om m te kopen.
#FreeTrapz![]()
Speelde net tegen iemand met
Ronaldo
TOTS Modric
Ljungberg
Viera
IF Pepe
Campbell
Neville
+ opvulling
En hij werd verkracht door Toni met 5 doelpunten![]()
![]()
Kiid's crossabuse adventures S12e67quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
Speelde net tegen iemand met
Ronaldo
TOTS Modric
Ljungberg
Viera
IF Pepe
Campbell
Neville
+ opvulling
En hij werd verkracht door Toni met 5 doelpunten![]()
![]()
gewoon wachten op Destinyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is ook weer zo. nu nog een paar vette spellen op de PSis het doe moeite om m te kopen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, er was vorig jaar niemand anders die dat deed totdat ik die filmpjes maakte.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat zal best maar hij denkt dat hij de koning is omdat hij dat heeft "ontdekt" net of hij de enige is die dat deed![]()
Denken dat niemand non-rare silvers handelde voordat je dat posttequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, er was vorig jaar niemand anders die dat deed totdat ik die filmpjes maakte.Ik had in FUT12 al non-rare silvers in mn AB
![]()
![]()
Hij vindt jouw waterput goed. Wat heeft dat met cross-abuse of jouw speelstijl te maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Abuse niks, is gewoon een legitieme speelstijl.
[ afbeelding ]
Hij weet![]()
Gisteren nog wel die 90 pace Perez (5.5k) en Johannsson (4k) uit packs gehaald.Ik ontdekte het eigenlijk pas aan het eind van FUT12. In FUT11 handelde ik ook al veel met silvers en toen pikte ik ook veel goede deals op rond de 59e minuut.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat niemand non-rare silvers handelde voordat je dat postteIk had in FUT12 al non-rare silvers in mn AB
In FUT11 was het traden in formatie- en positiekaarten nog makkelijker.![]()
Ik vergat onze lieve Gerben helemaal. Meesterzuiper van de groep.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
mooie spiegelselfiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Abuse niks, is gewoon een legitieme speelstijl.
[ afbeelding ]
Hij weet![]()
Ik ga ook mee ook al drink ik niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vergat onze lieve Gerben helemaal. Meesterzuiper van de groep.![]()
Zou dat het zijn, ja?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij vindt jouw waterput goed. Wat heeft dat met cross-abuse of jouw speelstijl te maken?![]()
zelfde hier hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga ook mee ook al drink ik niet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Ik apprecieer je sarcasme niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vergat onze lieve Gerben helemaal. Meesterzuiper van de groep.![]()
Het was geen sarcasme.quote:In een vlaag van verstandsverbijstering vergat ik je.
Haha, t is al goed liefertquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was geen sarcasme.In een vlaag van verstandsverbijstering vergat ik je.
Ik kom trouwens alleen als Joy ook komt. En dat bedoel ik niet op de Toefjes-manier![]()
![]()
wat zijn de bets voor vanavond jongens.
hier weinig kunnen vinden bij argentinie alleen di maria to score genomen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zabaleta to scorequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
hier weinig kunnen vinden bij argentinie alleen di maria to score genomen.![]()
Argentijnen gaan 433 ipv 532 spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
noobquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
knip: wtf
Upgrades gehaaldFuck MotM Depay.
![]()
Ozil not to score, Iran not to score, Bosnie win draw no bet @ 2,9 oidquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
hier weinig kunnen vinden bij argentinie alleen di maria to score genomen.
Dzeko to score
Dzeko to score & 0-2 eindstand
Duitsland - Ghana >30,5 booking points
Messi to score & Argentinie to win
Of het geld gaat opleveren geen idee.![]()
quote:![]()
bluray? moet nog in de bios komen
edit: ah zeker halfjaar later pas hier
Draaide 28 maart al ergens zie ik. Ik had hem ook nog niet verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
bluray? moet nog in de bios komen
edit: ah zeker halfjaar later pas hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom die laatste dat zijn echt 2 mini quotes. zo zeker ben ik niet van messi to scorequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ozil not to score, Iran not to score, Bosnie win draw no bet @ 2,9 oid
Dzeko to score
Dzeko to score & 0-2 eindstand
Duitsland - Ghana >30,5 booking points
Messi to score & Argentinie to win
Of het geld gaat opleveren geen idee.
#FreeTrapz![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1.8 en 1.7 ja, maar ik speel liever met een mix van waarschijnlijk en onwaarschijnlijker. Dan win je ten minste nog iets als het tegen zit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom die laatste dat zijn echt 2 mini quotes. zo zeker ben ik niet van messi to score![]()
Niet dat ik weetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dudeweiser heeft als enige de test doorstaan dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond het maar raar wat ze aan het drinken was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Dudeweiser heeft als enige de test doorstaan dus![]()
![]()
ONZ / Funny links, pics & clips - #174 Waar ShevaJB de TT vergeet
Hele post vol met high five fails..blijven zo geniaal hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je zoiets post gaat iedereen zoeken naar het waaromquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Dudeweiser heeft als enige de test doorstaan dusIk keek eerst naar de knappe dame en daarna ging ik zoeken naar de clue.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wilde gaan vragen welke testquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Dudeweiser heeft als enige de test doorstaan dus![]()
![]()
Al die ISIS supporters in Nederland___!
Er worden toch wel vaker random lekkere wijven gepost?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je zoiets post gaat iedereen zoeken naar het waaromIk keek eerst naar de knappe dame en daarna ging ik zoeken naar de clue.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, en dan zoek ik altijd meteen op wie het is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er worden toch wel vaker random lekkere wijven gepost?![]()
Maar meestal dan een link, of meerdere...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er worden toch wel vaker random lekkere wijven gepost?
Deze:
is trouwens expres.
https://www.youtube.com/user/whatever![]()
2-0
2-2![]()
1-0'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan er niet bij dat er gewoon pro ISIS demonstraties gehouden mogen wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die ISIS supporters in Nederland___!
![]()
![]()
Ik bied de helftquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)een-van-krijgt-19118
Zieke foto's..krijg er spontaan hoogtevrees van![]()
![]()
Moet je eens beetje doorskippen in dit filmpje: http://documentarystorm.com/alone-on-the-wall/quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)een-van-krijgt-19118
Zieke foto's..krijg er spontaan hoogtevrees van![]()
(uit de reacties van Flabber)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies en maar iedereen maar denken dat het wel meevalt dadelijk met de terugkomst van die "strijders".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij dat er gewoon pro ISIS demonstraties gehouden mogen worden
Ik denk dat Europa dadelijk echt een probleem gaat krijgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ze de uitkeringen hebben stopgezet van dat volk is alvast 1 stap(je)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies en maar iedereen maar denken dat het wel meevalt dadelijk met de terugkomst van die "strijders".
Ik denk dat Europa dadelijk echt een probleem gaat krijgen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Europa dadelijk echt een probleem gaat krijgen.![]()
Nederland is altijd zo daadkrachtig met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ze de uitkeringen hebben stopgezet van dat volk is alvast 1 stap(je)_!
Gewoon de paspoort afpakken van die mensen..
Heeft Nederland geen wet dat als wanneer inwoners meedoen met een ander leger dat hun nationaliteit kan worden afgepakt?
Volgens mij hebben andere landen dit soort wetten wel..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er gaat een gigantische schurkenstaat ontstaan als ze krijgen wat ze willen. Israël kan in elk geval voorbereidingen gaan treffen. Als ISIS door gaat zetten, kan het wel eens op heel veel plekken in de wereld fout gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies en maar iedereen maar denken dat het wel meevalt dadelijk met de terugkomst van die "strijders".
Ik denk dat Europa dadelijk echt een probleem gaat krijgen.
Daarom snel naar de hoeren en feesten.![]()
Ik mag dadelijk weerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaat een gigantische schurkenstaat ontstaan als ze krijgen wat ze willen. Israël kan in elk geval voorbereidingen gaan treffen. Als ISIS door gaat zetten, kan het wel eens op heel veel plekken in de wereld fout gaan.
Daarom snel naar de hoeren en feesten.![]()
![]()
Waar ik woest om kan worden is het zinnetje: De regering (of de VN) veroordeelt... Flikker op, met je veroordelingen. Daar gaan ze echt niet iemand minder door in zo'n kuil gooien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nederland is altijd zo daadkrachtig met dit soort dingen._!
Gewoon de paspoort afpakken van die mensen..
Heeft Nederland geen wet dat als wanneer inwoners meedoen met een ander leger dat hun nationaliteit kan worden afgepakt?
Volgens mij hebben andere landen dit soort wetten wel..
Op 4 en 5 mei herdenken we, en zweren we: Nooit meer. Nou, maandje later, en Rutte en co kijken nonchalant fluitend de andere kant op.![]()
Haha, chillquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee gewoon mijn vriendin
Klein festival hier in de buurt.Ik moet nog 29 dagen wachten. En dan los in het Amsterdamse Bos
![]()
![]()
Potverdorie, is dat alweer zo snel? Moet echt wat gaan regelen dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, chillIk moet nog 29 dagen wachten. En dan los in het Amsterdamse Bos
![]()
Volgens mij heeft de regering mazzel dat wij Nederlanders niet snel de straat op gaan wanneer het ons niet zint (zoals in Ukraine) want anders was het wel loesoe gegaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar ik woest om kan worden is het zinnetje: De regering (of de VN) veroordeelt... Flikker op, met je veroordelingen. Daar gaan ze echt niet iemand minder door in zo'n kuil gooien.
Op 4 en 5 mei herdenken we, en zweren we: Nooit meer. Nou, maandje later, en Rutte en co kijken nonchalant fluitend de andere kant op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of nee, 28 dagen. Juni heeft 30 dagen natuurlijk. Nog sneller dusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Potverdorie, is dat alweer zo snel? Moet echt wat gaan regelen dus.Er zijn nog wel kaarten zo te zien op PF
![]()
![]()
ik denk dat het daar nog te goed voor gaat hier. Hoe kanslozer de bevolking is, des te extremer zijn de acties die ze ondernemen. Wij komen niet verder dan een passage op facebook, die 1 of 2 reacties zal oproepen, in tegenstelling tot een foto van een Wafel met ijs op een terrasquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de regering mazzel dat wij Nederlanders niet snel de straat op gaan wanneer het ons niet zint (zoals in Ukraine) want anders was het wel loesoe gegaan.![]()
Van zulk volk kun je eigenlijk ook niks verwachten.![]()
vast welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg hier nog TOTS Danny in of niet?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg hier nog TOTS Danny in of niet?![]()
Met Witsel en Criscito.![]()
Weinig pace op dat middenveldquote:
En je wilde toch 2 spitsen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil heel graag TOTS Cuadrado een keer proberen en ik denk dat hij beter is als RW dan RM.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig pace op dat middenveld
En je wilde toch 2 spitsen?
Of heeft iemand hier ook ervaring met hem als RM?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien zijn dit nog aardige suggesties..bevallen goed hierquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil heel graag TOTS Cuadrado een keer proberen en ik denk dat hij beter is als RW dan RM.
Of heeft iemand hier ook ervaring met hem als RM?
Ook aanraders. Die laatste kan met iedere BPL linksback en spits ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat derde team met al die kleuren kaartenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien zijn dit nog aardige suggesties..bevallen goed hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook aanraders. Die laatste kan met iedere BPL linksback en spits ook.![]()
![]()
433(3)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien zijn dit nog aardige suggesties..bevallen goed hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook aanraders. Die laatste kan met iedere BPL linksback en spits ook.![]()
![]()
en een themacup...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA mag ook wel eens transfers uit gaan brengen.. er zijn voor en tijdens het WK al heel veel transfers geweest.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die single player cup die er nu is slaat ook nergens op. Alleen maar een bronze pack als rewardquote:Of er moet de 2e keer ineens een hogere reward zijn.
![]()
Dit komt echt niet voor het einde van het WK hoor...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA mag ook wel eens transfers uit gaan brengen.. er zijn voor en tijdens het WK al heel veel transfers geweest.![]()
Tja, de focus blijft nog erg lang op de WC gericht vrees ik. Alle afleiding daarvan kost geld. Ik zou er niet al te zeer op hopen.quote:![]()
Geupgrade (technisch gesproken, of het een verbeterig is moet nog blijken) naar Windows 8.1. Schone installatie, alle drivers etc geinstalleerd maar binnen mijn browsers blijft alles er crappy uitzien en Puush capt een ander (kleiner) deel van het scherm dan ik selecteer. Alsof er iets verkeerd is met de resolutie (1920x1080) oidTrapz, iemand, ideetje?
![]()
quote:Inderdaad, vind het een beetje jammer dat ze het gewone FUT daardoor verwaarlozen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, de focus blijft nog erg lang op de WC gericht vrees ik. Alle afleiding daarvan kost geld. Ik zou er niet al te zeer op hopen.![]()
Tja, en iets met een webapp..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, vind het een beetje jammer dat ze het gewone FUT daardoor verwaarlozen.![]()
quote:![]()
Ze laten inderdaad denken dat ze er mee bezig zijn, maar het is gewoon afgesteld tot Fifa 15. Dan had ik liever een slecht werkende web app dan een niet werkende web app maar goed.![]()
![]()
Al gefixtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef Zhano het volgende:
Geupgrade (technisch gesproken, of het een verbeterig is moet nog blijken) naar Windows 8.1. Schone installatie, alle drivers etc geinstalleerd maar binnen mijn browsers blijft alles er crappy uitzien en Puush capt een ander (kleiner) deel van het scherm dan ik selecteer. Alsof er iets verkeerd is met de resolutie (1920x1080) oidTrapz, iemand, ideetje?
![]()
![]()
TOTS Martinz / TOTS Immobile of IF BentekerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, ik. Ziek goede crossing en pijlsnel. Zijn dribbling is ook goedquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil heel graag TOTS Cuadrado een keer proberen en ik denk dat hij beter is als RW dan RM.
Of heeft iemand hier ook ervaring met hem als RM?![]()
Volgens mij maakt het met Cuadrado niet zo heel veel uit waar je m neerzet. Had over de vraag heen gelezen trouwens, hij bevalt me uitstekend als behendige RM. Is in staat om lange rushes te maken, dus de afstanden te overbruggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ik. Ziek goede crossing en pijlsnel. Zijn dribbling is ook goed![]()
Kijknou dan ga ik eens knutselen en wat ideeen van Tim jatten
Inderdaad. Ik heb nou MOTM Cuadrado omdat ik het 80k verschil het niet echt waars vond. Maar voor WC had ik hem wel en veel mee gespeeld en beviel me erg goed.
Maar dat is dan wel met mijn speelstijl.![]()
Hoe spelen ze dan aangezien Tim het had over 4 3 3. Je hebt Higuain Aguero en Messi voor dezelfde positie danquote:![]()
Messi RW, Aguero LW en Higuain spitsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe spelen ze dan aangezien Tim het had over 4 3 3. Je hebt Higuain Aguero en Messi voor dezelfde positie dan![]()
Jij was zeker al nieuwe drivers aan het schrijven?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zocht het probleem meteen te diepHeb ik wel vaker met dit soort shit.
MOTM fellaini ook maar gehaald
dat de beste mag winnen jongens
#FreeTrapz![]()
Yesss.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij was zeker al nieuwe drivers aan het schrijven?![]()
Jacksonquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Martinz / TOTS Immobile of IF BentekerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, chillIk moet nog 29 dagen wachten. En dan los in het Amsterdamse Bos
Zin in.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Di Maria
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij praat echt hetzelfde als ikquote:
I tink its good for me
Steenkolenengels noemen ze dat toch ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij praat echt hetzelfde als ik
I tink its good for me
Ik praat ook zo engels![]()
![]()
![]()
Doet pijn aan mijn ogen dat Rojo en Zabaleta steeds vrijkomen op de flanken en niet iemand die wel iets met de bal kan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yupquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Steenkolenengels noemen ze dat toch ?
over 2.5 wordt lastig zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Doet pijn aan mijn ogen dat Rojo en Zabaleta steeds vrijkomen op de flanken en niet iemand die wel iets met de bal kan
Dan was ik sowieso eerder voor hcp Argentina gegaan dan de over eigenlijk..Maarja, zelfs nu hebben ze al 3 of 4 dikke kansen gehad.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-2 handicap en een gewone 1+over 2.5quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was ik sowieso eerder voor hcp Argentina gegaan dan de over eigenlijk..Maarja, zelfs nu hebben ze al 3 of 4 dikke kansen gehad.
inworpen bij wedstrijden als deze zijn echt gratis geld.1,70 is echt een belachelijk hoge odd.
En corners eigenlijk ook, maar toen kwam Iran ineens een keer op de helft van Argentinië.
Ik Faal elke keer hiermee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
inworpen bij wedstrijden als deze zijn echt gratis geld.1,70 is echt een belachelijk hoge odd.
[ afbeelding ]
En corners eigenlijk ook, maar toen kwam Iran ineens een keer op de helft van Argentinië.![]()
Pas inzetten als Argentinië de bal heeft en in de aanval gaat.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mijn stream loopt standaard 30 sec achter dus dat gaat niet opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pas inzetten als Argentinië de bal heeft en in de aanval gaat.![]()
![]()
Nederland 1?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn stream loopt standaard 30 sec achter dus dat gaat niet op
Gago is zo teringslecht..en die moet dan het spel gaan maken. Coach noemde het 433 op de persco, maar het is gewoon 5-2-2-1 ofzo
Messi op rechts loopt ook totaal niet. Letterlijk en figuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
cornerbetten via de radio danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zette gister in op ingooi Ecuador, kwamen er eerst 2 goals en toen een ingooi van Hondurasquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pas inzetten als Argentinië de bal heeft en in de aanval gaat.![]()
![]()
Cornerbetten werkt niet zo lekker als bij Ecuador vannacht. Argentinië weigert de bal voor te geven anders hadden ze er wel meer gehad.![]()
Jammer dat er dit soort speldodende kutlanden zijn ten koste van bijvoorbeeld Zweden die veel meer toevoegen..![]()
Dat Argentinië valt mij zo erg tegen he. Tegen Bosnië waren ze ook al zo dramatisch.Feyenoord Rotterdam![]()
nou ik heb portugal zien voetballen, was nou ook niet dat dat iets toevoegt ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Jammer dat er dit soort speldodende kutlanden zijn ten koste van bijvoorbeeld Zweden die veel meer toevoegen..
#FreeTrapz![]()
Rojo crosses allemaal direct over de achterlijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zlatan agrees.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Jammer dat er dit soort speldodende kutlanden zijn ten koste van bijvoorbeeld Zweden die veel meer toevoegen..![]()
![]()
waarom koopt niemand mijn fernandezjesbeter schopt hij er ff een in.
#FreeTrapz![]()
Weer tweeTe makkelijk dit.
Je kunt het voorspellen. Bal gaat naar de zijkant en er komt een downie van Iran die de bal in de tribune pegelt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
de nieuwe lichting staat klaar.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Enige toegevoegde waarde van Iran is dat de vrouwen (best lekkere wijven die Iraanse) helemaal westers op de tribune kunnen zitten. Zonder hoofddoek of andere onzin.![]()
Totdat ze terugkomen en ze worden opgewacht door de Iraanse Republikeinse Garde en worden gestenigd voor onzedelijk gedrag.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Enige toegevoegde waarde van Iran is dat de vrouwen (best lekkere wijven die Iraanse) helemaal westers op de tribune kunnen zitten. Zonder hoofddoek of andere onzin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ze staan altijd met 4 man in dat drukke centrum, schiet eens van afstand ofzo, doe iets.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Higuain spastische mongoolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ik Ronaldo maar weer ga verkopen, gekocht voor 1,45m en laagste BIN is nu rond de 1.7m, echt een prima speler maar niet dat geld waard, Reus is (op het koppen na) net zo goed voor mij.![]()
ik heb dit ingevuld als wereldkampioen... nu al spijt
#FreeTrapz![]()
Dat is wel scherp opgemerkt. Dat was altijd het leuke aan hem. Nu kan hij net zo goed een Johan Derksen UI nemen.quote:![]()
Wat we nu zien is nog geen schim van deze Messiquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:48 schreef Toefjes het volgende:
Dat is wel scherp opgemerkt. Dat was altijd het leuke aan hem. Nu kan hij net zo goed een Johan Derksen UI nemen.
![]()
Denk dat hij mag banken zo. En de rest van het toernooi.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeeee opgerot met jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Steenkolenengels noemen ze dat toch ?
Wall of shame, wall of shame, wall of shame![]()
Aguero moet scoren en daarna nog 3 goals (van mij part drie eigen goals van Iran).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeeee opgerot met jou.
[ afbeelding ]
Wall of shame, wall of shame, wall of shame
* MrvanTrapZ pakt stenen vanuit de tuin.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
* Tim86 pakt pek en verenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Aguero moet scoren en daarna nog 3 goals (van mij part drie eigen goals van Iran).'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vind het prima. Zolang Iran die bal maar richting tribune blijft raggen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Aguero moet scoren en daarna nog 3 goals (van mij part drie eigen goals van Iran).hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan zijn we samen blijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Zolang Iran die bal maar richting tribune blijft raggen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |