SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
wel fair. Iran kan er geen kut van en gaat geslacht worden met al die spelers uit de eigen league. Nigeria is gewoon triest..bende in die ploeg, geen tactisch plan...net Kameroen. Dan lukt een draw nog wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:57 schreef ThadCastle het volgende:
Die odd van Argentinie is te achterlijk laag of heb ik dat nou?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zabaleta gaat scoren let maar op.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel fair. Iran kan er geen kut van en gaat geslacht worden met al die spelers uit de eigen league. Nigeria is gewoon triest..bende in die ploeg, geen tactisch plan...net Kameroen. Dan lukt een draw nog wel.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Loophole vanmiddag trouwens: wilde Konko kopen, en zag dat z'n goedkoopste kaart met shadow 4500 coins kostte. Dus heb toen als een idioot Konko's gekocht voor 500c, shadow kaartjes voor 1500, en voor 3700 coins verkocht, ging echt instant. Iets van 35 a 40 keer gelukt. Helaas riep toen het sociale leven.quote:![]()
Toen ik thuis kwam waren de kaartjes gewoon weer 1700cquote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:48 schreef Kiid het volgende:
Helaas loopt iedereen - op Maver na - daar tegenaan ToefMaar toch wel heel leuk als je zoiets ontdekt. In de vorige Fifa's was het vaker zo'n feest.
![]()
Je had je coins verkocht toch? Vast dat je ze terug kunt kopen tegen een gunstigere prijs nu. En anders kun je nog kijken of er een sukkel is die een PSN kaart van je wil kopenquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |