Time is money, bro.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
GODVER!!! Ging even pissen, ben nu te laat
Gevoelig typje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
dat geel/blauwe pakkie doet wel pijn aan mijn ogen
Zonnebril opzettenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
dat geel/blauwe pakkie doet wel pijn aan mijn ogen
Ben ook een beetje Jan Mulder-moe.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het niet helemaal heb gezien, maar 't was meer vermakelijk dan informatief, zoals wel vaker. Ook niet hele goeie grappen ofzo. Zelf ben ik ook meer van Canvas, die grappige belgische tongval en het voelt vrij Nederlands aan met Jan Mulder en Jan Boskamp.
Ik trek die Henk Spaan niet echt. En die gasten vind ik vaak ook niet om te pruimen. Van 9 van de 10 gasten interesseert het me geen moer wat ze ervan vinden, omdat ze toch daar zitten vanwege bekendheid of succes ergens anders, niet omdat ze er nou zoveel vanaf weten. En vergeleken met Canvas en VI vind ik de sfeer op NL1 nogal dood.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ook een beetje Jan Mulder-moe.![]()
Eigenlijk is dat NOS op NL1 best te pruimen, nu die witte chinees er niet bij zit. Alleen Waterreus nog even ergens bij het grof vuil zetten. Maar ze hebben daar leuke gasten en die presentator doet het ook relaxt vind ik.
Mooi toch danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:40 schreef isax het volgende:
[..]
the devil wears prada
ik kreeg wel een groot compliment van de meneer die de eigenaar is.
Ik ben niet nooit weggeweest hoorquote:
Dan klopt het weer. Nah in de cos soms. De SC ging me te snel en niet mijn kopje thee. Maar dat gaat wat beter. Ouwe zeiker als ik ben.quote:
Mja.. was absoluut geen fan van Studio Voetbal, vreselijk. Dus misschien valt het me daarom gewoon méé.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik trek die Henk Spaan niet echt. En die gasten vind ik vaak ook niet om te pruimen. Van 9 van de 10 gasten interesseert het me geen moer wat ze ervan vinden, omdat ze toch daar zitten vanwege bekendheid of succes ergens anders, niet omdat ze er nou zoveel vanaf weten. En vergeleken met Canvas en VI vind ik de sfeer op NL1 nogal dood.
Je bent welkom.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klopt het weer. Nah in de cos soms. De SC ging me te snel en niet mijn kopje thee. Maar dat gaat wat beter. Ouwe zeiker als ik ben.
Tetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.. was absoluut geen fan van Studio Voetbal, vreselijk. Dus misschien valt het me daarom gewoon méé.
Anyway, bijna rust. Nog tetten zometeen?
Haha kleine kern van waarheid met dat Hoera. Het fijne van hyperventilatie is vooral wanneer je eenmaal weet dat het dát is, en niet iets ergers.quote:
Als ik dit zie moet ik denken aan een kinderprogramma van de EO met die zeikert Henk Binnendijk.quote:
Er stond een vraagteken achter. Dat we misschien in de rust wat leuks kunnen gaan doen, behalve niewe booz inschenken.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Er stond een vraagteken achter. Dat we misschien in de rust wat leuks kunnen gaan doen, behalve niewe booz inschenken.![]()
FYI: tetten mogen weer, op heel FOK! Dus niet alleen in Scanman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |