Zo te lezen is dit voor 'dagelijks gebruik' wordt je toch niet goed van dan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef mergbot het volgende:
Bijzitterstoel plat en achterbank plat, dan kan het vast wel
Voor heb ik een quick-release wheel. Achter weet ik zo niet wat voor naaf ik heb, maar ivm ketting en zo lijkt me dat sowieso wel wat mee gedoe om te ontkoppelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 06:22 schreef DrDarwin het volgende:
Racefiets of mountainbike frame past vaak prima .... zonder wielen.
Een beetje passen en meten misschien.
Is het een derailleur? Er uit krijgen valt dan heel erg mee, as los en even heen en weer rammelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:38 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Voor heb ik een quick-release wheel. Achter weet ik zo niet wat voor naaf ik heb, maar ivm ketting en zo lijkt me dat sowieso wel wat mee gedoe om te ontkoppelen.
Met de klep open past het in een Suzuki Alto ook!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef Mano_ het volgende:
Als het om incidenteel vervoer gaat moet het het de meeste sedans wel lukken, als de bank plat kan. Wel met kofferklep open, maar dat maakt voor niet al te lange ritten niets uit.
Nee, hij vind het vast geweldig om te zien hoe het interieur van een nog niet verkochte auto beschadigd wordt...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:38 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Zou een autoverkoper raar staan kijken als je voor een proefrit je fiets meeneemt om te kijken of deze in de auto past?
Ja,daar vrees ik ook een beetje voor, maar meten is ook lastig. Toch maar een station car of hatchback dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:51 schreef Executioner het volgende:
[..]
Nee, hij vind het vast geweldig om te zien hoe het interieur van een nog niet verkochte auto beschadigd wordt...
Trekhaak geen optie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:25 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Ja,daar vrees ik ook een beetje voor, maar meten is ook lastig. Toch maar een station car of hatchback dan.
Werkt dit nu echt goed?quote:
Ja, als die er op zit is het een optie om op marktplaats een fietsenrek te kopen, maar toch is het makkelijker als de fiets gewoon in de auto past.quote:
Het ziet er wel handig uit, maar ik zou de hele tijd bang zijn dat het loslaat, en dus niet met een veilig gevoel rondrijden.quote:
Meeste garages hebben toch wel gratis leenfietsen beschikbaar tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:13 schreef Dvorakk het volgende:
Bijvoorbeeld als de auto voor een beurt/apk weg moet, dan is het handig als je de fiets uit kan laden en verder kan fietsen.
Dat is apart, ik dacht dat tegenwoordig eigenlijk alle auto wel een (in delen) neerklapbare achterbank hadden. Niet dus? Daar moet ik dan ook goed op letten bij aanschaf van een auto.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:21 schreef Metalfreak het volgende:
In een Lexus IS200 past een mountainbike in elk geval, wel met beide wielen gedemonteerd. De bank kan in mijn auto niet naar voren klappen.
Ik had altijd zo'n inklapbaar dragertje in de achterbak liggen:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:13 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Ja, als die er op zit is het een optie om op marktplaats een fietsenrek te kopen, maar toch is het makkelijker als de fiets gewoon in de auto past.
Bijvoorbeeld als de auto voor een beurt/apk weg moet, dan is het handig als je de fiets uit kan laden en verder kan fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |