quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 19:45 schreef Injetta het volgende:Ze hebben echt moeite om hem serieus te nemen volgens mij.
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen als hij weg is en of er iemand is die iets gaat veranderen.
Nicolien praat zoals gewoonlijk weer over alles heen.
Rob had het over de rotzooi overal op het land. Al die bekertjes is onnodig, kun je opruimen.
Dwars er door heen begint ze te praten over de frambozen en aardbeitjes die er straks zijn..
Het is gewoon ziekelijk hoe ze systematisch en categorisch alles wat niet positief is, volslagen negeert.
Ze hoort het gewoon niet of het komt niet bij haar binnen. Hoe meer je erop gaat letten, hoe krankzinniger het is.
Precies. Dat probeer ik ook al dagen duidelijk te maken, maar het dringt bij een boel mensen niet door. Die is echt volstrekt contactgestoord. Enige wat doordringt (nou ja, net niet helemaal soms) is Rienk en die stomme akker van 'r.
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!