abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141344226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nee jij kent hem ook hoor. Maar goed ik weet dat jij het doet en jij weet het ook, en laten we het daar gewoon ophouden. Want je gaat er al veel te diep op in...
Ik wil anders wel onze posts in Word zetten en de letters tellen om te peilen wie er diep op ingaat van ons 2 hoor?

Je had ook gewoon direct concrete voorbeelden kunnen noemen, waren we zo klaar geweest :).
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:35:41 #52
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141344274
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik wil anders wel onze posts in Word zetten en de letters tellen om te peilen wie er diep op ingaat van ons 2 hoor?

Je had ook gewoon direct concrete voorbeelden kunnen noemen, waren we zo klaar geweest :).
Ach jij weet zelf ook heel goed wie weet dat jij dat doet. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat jij foto's hebt opgeslagen van bepaalde chicks, zo heb je een mapje met meloewa pics, etc. Maar dat maakt niet uit. To each his own.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_141344409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ach jij weet zelf ook heel goed wie weet dat jij dat doet. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat jij foto's hebt opgeslagen van bepaalde chicks, zo heb je een mapje met meloewa pics, etc. Maar dat maakt niet uit. To each his own.
Ah, kijk, het wordt al concreter. Die pics van Meloewa heb ik, samen met tientallen FOK!kers toentertijd, gewoon doorgestuurd gekregen. Denk je dat ik die op FOK! ben tegengekomen en heb opgeslagen? :') Er zaten ook screenshots van WhatsApp-gesprekken met haar in, lijkt me niet aannemelijk dat ik die van FOK! heb geript.
pi_141344797
Nog meer voorbeelden, of zie je in dat je maar wat zat te raaskallen?
pi_141344882
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
-XOXO-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 20:49:14 #56
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_141344927
Haal dan pizza. Of zoals al is voorgesteld: hond.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')