Hé, leuk.. ik zal eens kijken als ik daar ben.. lijkt me lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:36 schreef Kaleddi het volgende:
[..]http://www.ah.nl/appie/pr(...)68/ah-ananas-aardbei
Meer? Dat hebben ze nooit gedaan. Ja, met hun waffel beweren ze het, daar houdt het ook meteen bij op.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze geven geen enkele neuk meer om iets of iemand behalve zichzelf en hun sekte.
Ron: 'Sommige mensen kennen niet tegen de waarheid'. Dat klopt. Alleen het zijn de meesten daar.
Echt??? Goh, was mij nooit opgevallen. Profiteert hij dan ook van het gefles van de Fles?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat doet hij al vanaf hij in de loods is
Eens. Maar denk niet dat iedereen beseft dat vissen ook kunnen lijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:39 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Raar. Elk dierenmisbruik is zó onnodig en overbodig. Ik haat het.
Maar dat ze nu helemaal niks serieus neemt van die Rob en dus ook totaal ontkent dat ze daar in een walgelijke teringzooi leven, vind ik echt niks witte raferigs hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel zo. Maar ik vind Isa een witte raaf vergeleken met de andere mensen in de loods.
De Fles nodigt hem uit, en ze gaat zelf zitten vreten, en het gaat nu over 'haar BBQ'quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:39 schreef Haropro het volgende:
Vanes krijgt nu zelf kritiek omdat ze het vlees al 40 minuten buiten heeft staan. Maar die kok deed dat eigenlijk ook.
Billy lacht Rob nog net niet uit maar je steekt in gedachten een middelvinger op. Onbeschoft.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar dat ze nu helemaal niks serieus neemt van die Rob en dus ook totaal ontkent dat ze daar in een walgelijke teringzooi leven, vind ik echt niks witte raferigs hebben.
Nu is ze net zo stom als die walgelijke Billy.
Het lijden komt pas als de zak straks opengaat. Door de ademhaling van zoveel vissen is de pH van het water straks heel anders dan van het water waar ze in gaan. Dan krijgen ze een pH-shock, iets waar vissen met gemak aan kunnen overlijden. Dus laten we de vissen even tellen in de zak en hoeveel er morgen nog leven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eens. Maar denk niet dat iedereen beseft dat vissen ook kunnen lijden.
En terecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef Miek37 het volgende:
Rob ik echt verontwaardigd dat ze niet vd akker en uit de kas eten.
En als je ff zoekt op internet, dan kun je op genoeg plaatsen ook plantjes kopen. Veel goedkoper.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef asini het volgende:
[..]
Hé, leuk.. ik zal eens kijken als ik daar ben.. lijkt me lekker
Dit gaat nog een backfire opleveren zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Rob: Ik ga Vanessa ff zeggen dat ze alles ff in de koelkast moet zetten. Kippetjes, rund..
Dat weet ik niet. Hij kan door bij hen mee te eten natuurlijk wel zien hoeveel er uitgegeven en overgehouden wordtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Echt??? Goh, was mij nooit opgevallen. Profiteert hij dan ook van het gefles van de Fles?
Ik hoop dat altijd maar dat ze snel dood gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het lijden komt pas als de zak straks opengaat. Door de ademhaling van zoveel vissen is de pH van het water straks heel anders dan van het water waar ze in gaan. Dan krijgen ze een pH-shock, iets waar vissen met gemak aan kunnen overlijden. Dus laten we de vissen even tellen in de zak en hoeveel er morgen nog leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |