Hoe vaak moeten Ruud en Bil die handgel wel niet gebruiken, hun vingertjes verdwijnen continue in de diverse lichaamsgaten van top gtot teen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Desinfecterende handgel wordt door Rob uitgedeeld.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
Ik trek niemand meer daar in die graftakkenloods.
En dat is 25 jaar .... toen woonde ik al 8 jaar zelfstandig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef rico80 het volgende:
Rob terug Ruud: Hoe doe je dat thuis?
Ruud: Dan krijg op mn donder van mn vader
bang om een franke bek terug te krijgen van zatte flesquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom er niet tegen de uitspraken van Vanas wordt ingegaan. Rob is echt wel bijdehand, waarom zei hij niet dat hij zich niet kon voorstellen dat Julius had verteld dat ze het eten zo lang voor tijd al buiten kon zetten. WAAROM NIET?
Gio gaat toch nog wel?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
Dat jong kan nooit zelfstandig wonen zijn pa zit levenslang aan hem vast.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef rico80 het volgende:
Rob terug Ruud: Hoe doe je dat thuis?
Ruud: Dan krijg op mn donder van mn vader
Hoeft niet doet Marije welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
Ja heel veel mensen schijnen een blinde vlek te hebben voor Gio.quote:
Maar hij staat in zijn gelijk, kan ze nooit van winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
bang om een franke bek terug te krijgen van zatte fles
Tsja dat riepen we al toen ze de eerste plannen voor een restaurant hadden. Maar Vanes hield dat al die tijd tegen mt haar alleenrecht.quote:
En Marjet komt ook bij Familie Zwaan wonenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat jong kan nooit zelfstandig wonen zijn pa zit levenslang aan hem vast.
Waar achter? Gio is toch geen slechterik? Hij kan (nog) niet zo veel, maar hij is geen rotzak zoals meesten daar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen schijnen een blinde vlek te hebben voor Gio.
Misschien kom je er nog achter.
Mooi dat is beter voor de samenleving.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En Marjet komt ook bij Familie Zwaan wonen![]()
![]()
Alleen is sJimmy weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:51 schreef rico80 het volgende:
Kunnen we Gio niet gewoon Sjors gaan noemen. Die naam klopt beter dan "G". Hij is een echt Sjors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |