dat lijkt dan wel weer wat meer op mario galaxy. Het ziet er wel lachen uit, maar ik haal toch liever n van de ander hierboven genoemde games voordat ik aan sonic begin. ^^ Weet je het zijn van die games net zoals lego the hobbit...dan denk ik...game zit er lachen uit, en dan denk ik...50 euro...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Gh0stface het volgende:
Agreed! zijn je thoughts of Sonic Boom btw? :p
Had je beter zelda niet kunnen kopen en in plaats daarvan Donkey Kong en dan zelda kiezen als gratis game.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pikmin 3 it is
Monster Hunter, Nintendoland wil ik nog wel apart kopen. Ff bij de Mediamarkt kijken nu die 3=2 actie nog loopt.
Enige game die ik nog ECHT wil is Donkey Kong
Ja via de Store op de Wii Uquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je je Club Nintendo en Nintendo Network ID aan elkaar gekoppeld?
Ja helaas hadden ze geen Donkey Kong bij de Mediamarkt hier, anders had ik die wel gekochtquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Had je beter zelda niet kunnen kopen en in plaats daarvan Donkey Kong en dan zelda kiezen als gratis game.
Maar ja je wist niet van de Mario Kart actie he, en ik wist niets van de Media markt actie.. -___- haha ach ja hoe dan ook hebben we een goede deal.
Ja Bayonetta trekt ook veel meer mijn aandacht dan Boom..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
dat lijkt dan wel weer wat meer op mario galaxy. Het ziet er wel lachen uit, maar ik haal toch liever n van de ander hierboven genoemde games voordat ik aan sonic begin. ^^ Weet je het zijn van die games net zoals lego the hobbit...dan denk ik...game zit er lachen uit, en dan denk ik...50 euro......wacht ik liever totdat ie 20-30 euro is. Een game zoals MK8 en zelda ga ik echt voor zitten.
Goed om te weten, heb 'm ook maar nog niet aangeraakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Child of Light uitgespeeld. Leuk spelletje.
Niet geprobeerd maar denk dat 't wel moet lukken ja..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:25 schreef Aether het volgende:
Is het mogelijk (alleen) de savefile van een spel op een HDD te kopiren naar het interne geheugen en/of een sd-kaart?
Ik zou denken dat Bowser sowieso degene was die alle vijanden in Mario-games plaatst?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bowser zeer genteresseerd in Mario Maker
Zegt niets. The Last of Us voor PS4 was te preorderen voor 70 maar zakt nu al naar 40. Ze zetten de prijzen liever wat te hoog dan te laagquote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef Reintji het volgende:
Dat Toad spelletje is nu te preorderen bij de lokale gameboer. Toch gewoon voor 55,-
Hmm, ga ik misschien nog wel eens lezenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:06 schreef Aether het volgende:
Voor wie de tijd heeft:
A Dolphin’s Tale: The Story of GameCube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |