Zijn humor is nog slechter dan de gemiddelde VARA humor en die is al tenenkrommend slecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Braindead2000 het volgende: [..] Je wilt toch niet zeggen dat je ooit wel eens gelachen heb om een grapje van Maarten.
Gaat spannend worden maandagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef Miek37 het volgende:
Wie ontloopt Brazilie?
http://www.tvgids.nl/artikel/65412/Wie_ontloopt_Brazili%C3%AB%3F/
In welke zin raar? Omdat je meestal veel moet drinken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
vandaag kreeg ik het raarste advies ooit: weinig drinken. ik heb een prikkelbare blaas en medicatie gehad.
komt goed
Goed voor de gifstoffen af te voerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
vandaag kreeg ik het raarste advies ooit: weinig drinken. ik heb een prikkelbare blaas en medicatie gehad.
komt goed
dat jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
In welke zin raar? Omdat je meestal veel moet drinken?
Ik heb ook zoiets te horen gekregen, minder drinken, ik dronk 3 liter water per dag en dan moet je blaas weer te veel zijn werk doen blah blah blah, ook teveel water/andere dranken is dus niet goed voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef sararaats het volgende:
komt goed
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets te horen gekregen, minder drinken, ik dronk 3 liter water per dag en dan moet je blaas weer te veel zijn werk doen blah blah blah, ook teveel water/andere dranken is dus niet goed voor je
1 keer is het voorgekomen dat ik in Safari naar een youtube video zat te luisteren en toen ik overschakelde naar een ander tabblad bleef de muziek doorgaan. Kan jij dat verklaren?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin dat ik er eentje heb. Maar jailbreaken of zo doe ik niet.
En het klopt dat je op een iPad geen YT kan aanzetten en daarna op je scherm wat anders bekijken terwijl je doorluistert.
Nee ik dronk/drink alleen water.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.
Kook, het wordt mooi weer en eik hebben we niks te verliezen dus ik hoef niet met een knoop in mn buik te kijken en daarna gaan we babekjoe-en om het maar ff op zn Hellemonds uit te spreken.quote:
Bier en tieten wooohoooquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
3 liter water is ook wel wat veel als je daarnaast ook nog koffie/thee/fris drinkt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kook, het wordt mooi weer en eik hebben we niks te verliezen dus ik hoef niet met een knoop in mn buik te kijken en daarna gaan we babekjoe-en om het maar ff op zn Hellemonds uit te spreken.
Koffie bahquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoe word je dan wakker, zonder koffie?
Was wel leuk hiero, mn buurman had een luchtalarm op een accu ofzow weet ik het, teringherrie en maar toeteren na ieder doelpunt!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wordt een top avond dus voor je, of ze nu winnen of verliezen
![]()
Gezellie hoor![]()
![]()
En je lust ook geen sukkelademelk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Koffie bah
En geen idee, ik ben gewoon wakker.
Lekker met vieuxquote:
Ik heb ook zo'n buurman gehad en na de eerste keer heeft mijn ex toen een paar luchthoorns aan elkaar gemaaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Was wel leuk hiero, mn buurman had een luchtalarm op een accu ofzow weet ik het, teringherrie en maar toeteren na ieder doelpunt!![]()
Maar maandag kijken we "rustig" bij mn broer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |