Ik heb een chuwi vx8 te koop staan voor 86,75 inc. verzenden, qua specs vrijwel gelijk alleen wat goedkoperquote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod. die Atom doet het toch wat beter dan zo'n Mediatek op basis van Cortex A7, zelf ook niet al te beste ervaringen met Mediatek. Daarnaast heb ik zo hier garantie en wellicht wat meer support qua updates.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een chuwi vx8 te koop staan voor 86,75 inc. verzenden, qua specs vrijwel gelijk alleen wat goedkoper![]()
V&A / [TK] Chuwi VX8 tablet (8 inch)
I know.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:09 schreef rene90 het volgende:
Hij is ook gewoon bij banggood 180,49 dollar trouwens
True that, originele case ligt hier al een tijdje (is dezelfde case als de t9).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I know.Dat had ik natuurlijk gechecked. Maar bij BG krijg je de doos niet en al helemaal geen package met OTG cable, screen protector, weet ik wat alles met het belangrijkste: de original PiPO case voor de P4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met kortingcode '6offshare' komt die op $118.43.
reviewke volgt bij ontvangst...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef bartvangils het volgende:
Voor m'n jongste (4-jarig) zoontje - ter vervanging van z'n Ainol Novo Advanced II - de Onda V820 besteld:
http://www.tinydeal.com/onda-v820-quad-core-version-8-android-42-a31s-4k-tablet-p-133764.htmlOp Spaanse website commentaar gelezen van iemand die de zijn ontvangen heeft; lijkt me zeer positiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met kortingcode '6offshare' komt die op $118.43.
reviewke volgt bij ontvangst...
https://translate.google.(...)l&edit-text=&act=url
Ondertussen van TinyDeal bericht gekregen dat hij verstuurd is (RS...NL tracking nummer).
'k Ben benieuwd...
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.quote:2014-08-23 17:12, Received from Customer
die van mij staat met Zweden post op dispatched from terminal. Dus dan gaat het wel snel op zich.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.
Zal wel rond woensdag 3 september aankomen zo'n beetje.
Sweden post is hier weer eens snel, sowieso de laatste paar keer lijkt het beter te gaan. Nu 20-8 shipment recorded (17-8 van banggood op 'shipped') en 25-8 arrived in destination country for sorting.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De P4 is in ieder geval in de mallemolen beland. Nu nog mijn kant op.
Zal wel rond woensdag 3 september aankomen zo'n beetje.
Ja, zoals verwacht gaat het hier niet zo heeeeel rap. Maar 11 dagen na de eerste status is redelijk standaard.quote:2014-08-25 17:12, Despatched to overseas (Country code: AT)
Morgen is hij binnen bij mij, geen kostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zoals verwacht gaat het hier niet zo heeeeel rap. Maar 11 dagen na de eerste status is redelijk standaard.
Heb toch geen haast, zou er de rest van deze week toch niet zijn om 'em in ontvangst te nemen (NL tripje).
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
Dan kan je hem ook van aliexpress afhalen inmiddels, hier 214 dollar voor een roze 64GB model, lijkt me een foutje maar okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |