Heb hier mijn (M7pro) ook 8.9'' even op een A4tje gegooid:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hmm...
* Snowballed pakt een duimstok....
Oh dat is wel handig als vergelijk idd.. en het scheelt nou ook niet de wereld met een 10 inch..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier mijn (M7pro) ook 8.9'' even op een A4tje gegooid:
[ link | afbeelding ]
Randen van de P4 zijn kleiner dacht ik maar scherm is wel even groot
Je kan wel voor minder gaan. Maar goed je wil toch ook iets wat toekomstgericht isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig als vergelijk idd.. en het scheelt nou ook niet de wereld met een 10 inch..
Ik vind hem (p4 it is..) alleen wel prijzig voor mijn eisen.. of valt dat best mee..?
Tja.. ik weet niets van updates enz.. maar mn G2 tel deed wat ie moest doen zonder verdere updates voor zover ik weet..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan wel voor minder gaan. Maar goed je wil toch ook iets wat toekomstgericht is
Een RK3188 krijg je voor iets minder, maar dan heb je ook geen updates meer straks.
Hmm.. ja.. stof tot nadenken... mijn telefoon is van 2012.. en is nu economisch een total loss... (hij stuitert helemaal niet goed op de tegelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:24 schreef RobertNL het volgende:
• 1024x600 resolutie vs 1920x1200
Hogere resolutie is veel fijner. 600 resolutie op 10.1'' is wel pixels tellen.
• 1 GB RAM VS 2GB RAM
Wat Chrome tabs, Youtube en XBMC kan het best handig voor zijn. Geen must maar zeker meer toekomstgericht (over een jaar of 1 of 2 wil je ook nog alle apps goed kunnen draaien?)
• Batterij: 5000mAh vs 6600mAh
Spreekt voor zich, daarnaast is de RK3288 chip nog zuiniger ook dacht ik.
Maar goed prijs is ook heel anders. Als je echt je budget wil halveren dan is het wellicht niet zo'n slechte keuze. Met de PIPO ben je wel meer op de toekomst gericht denk ik.
Tja dat valt wel mee als ie op de bank ligt (Ik spreek niet uit ervaring, ik heb nog nooit iets kapot gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. stof tot nadenken... mijn telefoon is van 2012.. en is nu economisch een total loss... (hij stuitert helemaal niet goed op de tegels)
Ik vraag me af of ik niet binnen 1,5 jaar op zo'n tablet neerplof die nog op de bank lag oid..
Een (64-bit, nota bene) dual-core CPU is niet perse langzamer dan een (32-bit) quad-core CPU.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lees net over de Nexus 9, die krijgt slechts een dualcore cpu mee? Is dat niet wat karig tegenwoordig?
Bovenstaande of als het groot en goedkoop moet:quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:05 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn moeder wil stiekem ook wel een tablet, maar een chinese wordt het sws niet omdat zij dat niet wil. Nu heeft zo'n huisvrouw dat ook niet eens nodig; ze gebruikt het eigenlijk toch alleen maar voor facebook en browsen. Heeft iemand een leuk nederlands toestelletje in gedachten?
Gisteren was hij nog wel hier in het noorden (Herenveen) maar goed die is nu weg zie ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef l0lownkill het volgende:
Gister even een slagje met haar door de mediamarkt gegaan; de nexus 7 leek mij wel degelijk, was daar 179 euro geloof ik. Vond zij wel duur. Maar dat lijkt mij wel de beste optie dan. En bij de dixons is de yarvik alleen af te halen en ik woon in friesland; niks in de buurt dus.
Volgens mij kun je beter voor een Asus Memopad gaan. Goedkoop, maar toch nog een béétje kwaliteit. Yarvik en dergelijke vind ik toch wel erg budget. Bouwkwaliteit, en het touchscreen zijn meestal onder de maat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef l0lownkill het volgende:
Gister even een slagje met haar door de mediamarkt gegaan; de nexus 7 leek mij wel degelijk, was daar 179 euro geloof ik. Vond zij wel duur. Maar dat lijkt mij wel de beste optie dan. En bij de dixons is de yarvik alleen af te halen en ik woon in friesland; niks in de buurt dus.
Daarom zet ik er al bij dat Sweex niet voor de grap failliet isquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter voor een Asus Memopad gaan. Goedkoop, maar toch nog een béétje kwaliteit. Yarvik en dergelijke vind ik toch wel erg budget. Bouwkwaliteit, en het touchscreen zijn meestal onder de maat.
Ok, het is wel zo dat voor "oudere mensen" het beter is om een 8" tablet te halen. Of dat ook het geval is, moet je zelf bepalenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom zet ik er al bij dat Sweex niet voor de grap failliet is.
Goed een Nexus 7 is een veilige keuze krijg je ook zeker Android 5.0 snel op. Asus is ook wel redelijk qua software updates vaak. Hardware zit bij de meeste grotere fabrikanten wel redelijk goed.
Nope, mij te duurquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Denk dat Shiznuts of RobertNL er eentje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |