SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Valt wel mee gewoon minder eten en een paar maanden niet zuipen tochquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil het toch echt onder die 25 krijgen, maar moeilijk
Boeit me wel, helemaal nu ik een chimi hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je onder de 30 blijft is het snel weer omlaag te krijgen trouwens.
Of boeit het je niet zo?
Al eens gedaan toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen moet hier political compass invullen
Ga fitnessenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boeit me wel, helemaal nu ik een chimi heb
In de OPquote:
Hehe. Ik zat 2 omlaag en 5 links van het midden. Geloof ik. Bij Gandhi.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh was ik niet bij. jammer
[ afbeelding ]
goede historicusquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
Advertentie van Maarten van Rossum op m'n scherm
ik bij friedmanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik zat 2 omlaag en 5 links van het midden. Geloof ik. Bij Gandhi.
afgekeurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef Bayora het volgende:
Naam: Bayora
Leeftijd: ben de tel al kwijt.
religie: ik geloof in FOK!.
burgerlijke staat:
hoogst genoten opleiding: basisschool G.
woonplaats/province:
voetbalclub:
favoriete drankje: casis.
favoriete film: magic mike.
lievelingsdier: hond.
lievelingskleur: blauw.
politieke voorkeur: totaal niet mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |