abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:56:34 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141332218
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal. Daarom wordt ook ernstig geadviseerd om dit niet zonder gids te doen. Tenzij je zelf een ervaren woudloper bent, met de juist uitrusting.
Jungle is en blijft een jungle,
het zou niet de eerste keer zijn dat iemand in een niet al te groot gebied verdwaald en pas weken later gevonden word.
Tenzij je Bear Grylls bent zou ik niet zomaar op pad gaan.

Momenteel gis werk, maar denk dat er over aantal dagen wat meer duidelijkheid is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141332226
Respect voor de Panamese autoriteiten overigens. Toch al een flinke tijd met een hoop mankrachten aan het zoeken.
pi_141332236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jungle is en blijft een jungle,
het zou niet de eerste keer zijn dat iemand in een niet al te groot gebied verdwaald en pas weken later gevonden word.
Tenzij je Bear Grylls bent zou ik niet zomaar op pad gaan.

Momenteel gis werk, maar denk dat er over aantal dagen wat meer duidelijkheid is.
Duurt nog enkele weken.
pi_141332265
Via Facebook kwam deze langs:

quote:
AMERSFOORT/BOQUETE - De families van Kris en Lisanne houden er sterk rekening mee dat de twee Amersfoortse vriendinnen zijn overleden. Wel benadrukken de ouders dat dna-onderzoek dat dit kan bevestigen nog tot na het weekend op zich kan laten wachten. Dat staat in een verklaring die namens hen is uitgegaan.
De familie vraagt de media daarin ook om terughoudend te zijn in de berichtgeving. "Hoewel nog niet honderd procent vaststaat dat het om Kris en Lisanne gaat, is de shock rondom de ontwikkelingen groot en willen de families het nieuws nu in alle rust kunnen verwerken en verzoeken een ieder hiermee rekening te houden."
De berichten en foto's die sinds de recente vondsten van schoenen en botten in Panama in de (sociale) media zijn verschenen, hebben veel impact op de familie en bekenden van Kris en Lisanne.
"De families worden de laatste dagen geconfronteerd met publicaties waarin persoonlijke details worden gepubliceerd, mogelijk van Kris en Lisanne, hoewel dat op dit moment niet honderd procent vaststaat. Foto's en andere details komen hard binnen, niet alleen bij de families maar ook bij vrienden, kennissen en alle andere direct betrokkenen bij deze zaak", is in de verklaring te lezen.
pi_141332275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jungle is en blijft een jungle,
Je hebt jungle en jungle.

Zoals uit het stuk hierboven blijkt is Boquete gewoon koud 's nachts. Het ligt in de bergen, is geen Amazonejungle, maar meer tropische bergbossen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332293
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
De schoenen die in Panama zijn gevonden bij de zoektocht naar de vermiste Kris Kremers en Lisanne Froon lagen kilometers ver bij elkaar vandaan. Dat zegt de Panamees die de beide schoenen heeft gevonden tegen de Panamese zender TVN-2. Ik vond eerst een zwarte schoen en later vond ik een andere schoen. Die lag heel ver bij de plek vandaan waar ik de eerste schoen vond, vele kilometers,' aldus de man, die woont in het gebied waar de schoenen zijn gevonden. 'Aan een schoen hing een geur van bederf.' Later vond dezelfde man ook nog een bot. Volgens Panamese media zou dat bot afkomstig zijn uit het onderlichaam.

Een van de gevonden schoenen vertoont grote gelijkenis met bergwandelschoenen van het Nederlandse merk Wildebeast, een eigen merk van PerrySport. Schoenen van dit merk worden alleen in Nederland verkocht, volgens een medewerker van de winkelketen.

Onderzoeksleider Betzaida Pitty werd gisteren gefilmd met een geel pakket in haar handen waarin de schoenen en de botresten zouden zitten. Ze wilde niet vooruitlopen op het onderzoek. De Panamese justitie heeft wel het sterke vermoeden uitgesproken dat de menselijke resten en de schoenen van de vermiste vrouwen zijn omdat de resten zouden zijn gevonden in de buurt van de eerder gevonden rugzak met kledingstukken, camera en telefoons van de Amersfoortse vrouwen.

De resten zijn naar een laboratorium gestuurd in Panama-Stad voor onderzoek. Dat zal naar verwachting enkele dagen duren. De families van Kris en Lisanne willen nog niet reageren op de recente vondsten, zo hebben ze via een woordvoerder laten weten. 'Het gaat nog om geruchten.'


Lijkt me geen misdrijf maar de een gevallen en de ander op zoek naar hulp ook gestorven, al dan niet door een val.
Héél apart dat dezelfde man beide schoenen vindt die vele kilometers van elkaar lagen. En pardoes ook nog een bot. Flink uithoren die man zou ik zeggen. En even z'n huis en tuin doorzoeken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_141332350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Héél apart dat dezelfde man beide schoenen vindt die vele kilometers van elkaar lagen. En pardoes ook nog een bot. Flink uithoren die man zou ik zeggen. En even z'n huis en tuin doorzoeken.
Hij was op zoek, want hij had de rugzak al gevonden. Logisch dat je dan langs een pad loopt en ook langs dat pad de ander vindt.

Natuurlijk is hij ook verdachte, want na 2,5 maand ineens een rugzak vinden in een "toeristisch" gebied is nogal lang.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332354
Dus ze zijn overleden? Waarschijnlijk?

Ik volg het niet maar goed...
Jammer. :'(
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:00:07 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141332362
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt jungle en jungle.

Zoals uit het stuk hierboven blijkt is Boquete gewoon koud 's nachts. Het ligt in de bergen, is geen Amazonejungle, maar meer tropische bergbossen.
Voor ons Nederlanders 1 pot nat.
bomen wilde beesten insecten ... dus in mijn ogen gewoon jungle vind het wat makkelijker typen dan tropische bergbossen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141332372
Misschien een domme vraag maar op het Engelse stuk, op de vorige pagina staat dat als je aan de zuidelijke kant van de evenaar bent, je verder in de problemen raakt als je de rivier stroomafvaarts volgt. Waarom is dat? Het lijkt me toch dat je dan ook uiteindelijk wel bij de beschaving uitkomt..
pi_141332415
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor details dan?
Ik gok dat ze doelen op de foto's met de schoenen, botten, rugzak met spullen..
pi_141332421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voor ons Nederlanders 1 pot nat.
Ja, en ik leg je dus uit dat dat niet zo is.
quote:
bomen wilde beesten insecten ... dus in mijn ogen gewoon jungle vind het wat makkelijker typen dan tropische bergbossen..
Gebeten door een slang (als die zo hoog overleven) of giftig insect/spin lijkt me ook een goede mogelijkheid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332438
Vraag me wel af hoe dit kon gebeuren?
pi_141332473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef xSparks het volgende:
Misschien een domme vraag maar op het Engelse stuk, op de vorige pagina staat dat als je aan de zuidelijke kant van de evenaar bent, je verder in de problemen raakt als je de rivier stroomafvaarts volgt. Waarom is dat? Het lijkt me toch dat je dan ook uiteindelijk wel bij de beschaving uitkomt..
Nee, dat staat er niet. Panama ligt ook niet ten zuiden van de evenaar.

Het gaat om de Continental Divide, de waterscheiding naar ofwel de Atlantische (daar moesten Kris en Lianne heen) ofwel de Pacifische kant (daar niet heen).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik gok dat ze doelen op de foto's met de schoenen, botten, rugzak met spullen..
Er stond foto's en andere details...
pi_141332526
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er stond foto's en andere details...
Mja, k weet het ook niet.. Meer dan dit stond er niet!
pi_141332548
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet. Panama ligt ook niet ten zuiden van de evenaar.

Het gaat om de Continental Divide, de waterscheiding naar ofwel de Atlantische (daar moesten Kris en Lianne heen) ofwel de Pacifische kant (daar niet heen).
Oh oke! Ik snapte het al niet, iets beter lezen/vertalen dus de volgende keer. Maar nog steeds vind ik het gek, wat maakt het nou uit of je aan Pacifische kant of de Atlantische kant uitkomt. Uiteindelijk kom je toch vanzelf wel een dorpje of wat dan ook tegen..
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:05:11 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141332577
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en ik leg je dus uit dat dat niet zo is.

[..]

Gebeten door een slang (als die zo hoog overleven) of giftig insect/spin lijkt me ook een goede mogelijkheid.
Wat maakt het uit?
Ik noem het een jungle!

Paar jaar geleden op vakantie in Tsjechie waren een paar toeristen verdwaald op een bergje niet eens een hele hoge, duurde weken tot ze weer terug gevonden waren, kapot gevroren, spullen op andere plekken gevonden.

Het zou zomaar kunnen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141332626
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef xSparks het volgende:

[..]

Oh oke! Ik snapte het al niet, iets beter lezen/vertalen dus de volgende keer. Maar nog steeds vind ik het gek, wat maakt het nou uit of je aan Pacifische kant of de Atlantische kant uitkomt. Uiteindelijk kom je toch vanzelf wel een dorpje of wat dan ook tegen..
Het was ook een beetje grappend gesteld. ;)

Ja, of ze waren verzwakt door honger en dorst of door ziekte/gebeten/hallucineren/weet ik veel.

Anders weten 2 intelligente studentes echt wel de weg terug te vinden, zou je denken.

Maar wie dan ook om 15:00 nog 8 uur gaat lopen in de ijskoude bergen, is sowieso niet helemaal fris.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:06:37 #145
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141332638
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef xSparks het volgende:
Oh oke! Ik snapte het al niet, iets beter lezen/vertalen dus de volgende keer. Maar nog steeds vind ik het gek, wat maakt het nou uit of je aan Pacifische kant of de Atlantische kant uitkomt. Uiteindelijk kom je toch vanzelf wel een dorpje of wat dan ook tegen..
Als je goed naar de kaart kijkt zie je dat er net ten noorden van Boquete een bergketen ligt. Aan de zuidkant daarvan ligt nog een rivier die de goede kant op gaat (de bewoonde wereld in), maar aan de noordkant liggen stromen die juist verder de jungle in leiden.

Langs die stromen aan de noordkant lijken dus de rugzak en de schoenen gevonden te zijn :{
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141332648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat maakt het uit?
Ik noem het een jungle!
Ja, je blijft graag bij je eigen verhaal, ook al is het onzin. Dat weten we inmiddels. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef Joanne35 het volgende:
de kaart
Welke kaart? Kan de TS de OP updaten met de laatste info?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141332692
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was ook een beetje grappend gesteld. ;)

Ja, of ze waren verzwakt door honger en dorst of door ziekte/gebeten/hallucineren/weet ik veel.

Anders weten 2 intelligente studentes echt wel de weg terug te vinden, zou je denken.

Maar wie dan ook om 15:00 nog 8 uur gaat lopen in de ijskoude bergen, is sowieso niet helemaal fris.
Ja ik denk ook niet dat ze vrijwillig daarheen zijn gegaan. Misschien in eerste instantie wel, maar aangezien er word uitgegaan van een misdrijf...
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:08:03 #149
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141332698
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke kaart?
Gewoon google maps, even Boquete intikken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141332793
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:07 schreef xSparks het volgende:

[..]

Ja ik denk ook niet dat ze vrijwillig daarheen zijn gegaan. Misschien in eerste instantie wel, maar aangezien er word uitgegaan van een misdrijf...
Een crimineel neemt telefoon en camera en paspoort mee. Die dingen zijn goud waard.

Ik denk juist aan een ongeluk, maar waarom dan die bergen nog in, dat vind ik vaag. Ze waren gewaarschuwd door de dorpelingen dat niet te doen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')