Hier geen wachtlijst meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef BangBroeder het volgende:
Zijn deze apparaatjes inmiddels makkelijk te verkrijgen? Of nog altijd een wachtlijst waar je u tegen zegt?
als ik online ga wordt ik vierkant ingemaakt denk ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef Proxzor het volgende:
Net even met Anderson Silva(Lightweight) 6 potjes achter elkaar gewonnen in ranked. Hij speelt echt heerlijk en is een aanrader als je van stand up fighting houd.
Hoe speelt Velasquez?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef Proxzor het volgende:
Net even met Anderson Silva(Lightweight) 6 potjes achter elkaar gewonnen in ranked. Hij speelt echt heerlijk en is een aanrader als je van stand up fighting houd.
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet durven te proberen omdat ik hem best veel tegenkom. Als tegenstander is hij zeker sterk en aangezien veel mensen hem spelen denk ik wel dat hij goed is.quote:
Hmm, toch wel mijn favoriete vechter. Jammer alleen dat nu veel mensen hem kiezem, omdat die champion en is en een hoge rating heeft (en terecht). Ik probeer altijd de vechters die iedereen neemt te vermijden, dus dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:21 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet durven te proberen omdat ik hem best veel tegenkom. Als tegenstander is hij zeker sterk en aangezien veel mensen hem spelen denk ik wel dat hij goed is.
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...quote:
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878quote:I loved Battlefield when it was just being Battlefield.
I hate it how they are so actively trying to get away from being Battlefield, seemingly wanting to be more like Call of Duty, or Payday 2, or whatever the hell they're trying.
This isn't Battlefield, this shouldn't be called Battlefield, and TBH, I'm not interested one bit.
Please just go back to the 'simplicity' that was Battlefield 2 and 1942/1943, where it was just 2 teams, with equally balanced classes, and all about Conquest-mode. Nothing more, nothing less.
Mag ik je aanraken? Ben bereid om in de rij te gaan staan hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...
[..]
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878
Joh, je noemt Payday 2 wat een bankroversgame is. Die connectie ligt er ook niet bovenop ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...
[..]
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878
Post gaat over Battlefield, wat ze steeds meer op CoD en PayDay2 proberen te laten lijken...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joh, je noemt Payday 2 wat een bankroversgame is. Die connectie ligt er ook niet bovenop ofzoVoor de rest heeft je post niets met dat gifje te maken maar goed.
GTA (omdat Heists) en Payday 2quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Post gaat over Battlefield, wat ze steeds meer op CoD en PayDay2 proberen te laten lijken...
Vervolgens post iemand hier een post met een GIF van EA waar die gozer exact doet wat ik al aangaf in die eerdere post.
Volgens mij is het niet zo heel vreemd dat ik daar dus even aan terug dacht, omdat het gewoon toevallig is...
Hoe dan?genre?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef rene90 het volgende:
Hardline gister een uurtje gespeeld, en viel nogal tegen eerlijk gezegd.
Het is nog een beta natuurlijk, maar de spelmodus vind ik nergens op slaan. Je speelt politie / crimineeltje en het gaat kneitersnel. Het zijn een soort kleine missies op zich zoals een soort Counter Strike idee, je moet iets behalen en dan is het afgelopen. Het voelde gewoon niet als een battlefield game zoals een battlefield 4, waarbij je wel een keuze kan maken voor een andere soort spelmodus (zoals capture the flag / whatever) en het je niet opgedragen wordt. Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk zal worden maar ik blijf voorlopig nog bij bf4.quote:
Hardline is dus een BF Counter-Strike kloon in bèta vorm?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog een beta natuurlijk, maar de spelmodus vind ik nergens op slaan. Je speelt politie / crimineeltje en het gaat kneitersnel. Het zijn een soort kleine missies op zich zoals een soort Counter Strike idee, je moet iets behalen en dan is het afgelopen. Het voelde gewoon niet als een battlefield game zoals een battlefield 4, waarbij je wel een keuze kan maken voor een andere soort spelmodus (zoals capture the flag / whatever) en het je niet opgedragen wordt. Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk zal worden maar ik blijf voorlopig nog bij bf4.
Het is gewoon BF4 in een ander, slechter jasje, imo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hardline is dus een BF Counter-Strike kloon in bèta vorm?
Ahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon BF4 in een ander, slechter jasje, imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |