SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik heb hem al geholpenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vind je zo brak aan dat team?Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.![]()
Oh wat leuk om morgen the Sun te lezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoop op een doelpunt van Suarez (ex ajax, geloof het of niet) voor een upgrade in WC
En anders heb ik liever 1 1 voor mijn pool![]()
WTF Pereira
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat is echt een onmogelijke werkelijkheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vind je zo brak aan dat team?Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
baas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, true. Niet op de workrates gelet omdat ik ze zovaak zo langs zie komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een 433(5) team aanraden aan iemand die net met FIFA begint. En dan ook nog eens met een middenveld dat alleen goed is als je tiki taka goed beheerst..en een verdediging met zwaar verneukte workrates. Allemaal dingen waar je al amper mee weg kan komen als je een doorgewinterde speler bent, laat staan een beginner. Kan je beter een standaard 41212 BPL team doen ofzo.utopie, lees je mee?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
#YOLOquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me nogal onverantwoord om door te laten spelen![]()
Zo'n speler moet je tegen zichzelf in bescherming nemen ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me nogal onverantwoord om door te laten spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wielrenners doen niet anders man. gaan met die banaanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Preciesquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
wielrenners doen niet anders man. gaan met die banaanecht weer typisch iets Nederlands om hem er af te halen.. de betutteling
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
straks gaat hij dood...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Preciesecht weer typisch iets Nederlands om hem er af te halen.. de betutteling
![]()
kopschoppen is van deze tijd hebben we net al besloten, hoort er gewoon bijquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TR gemachtquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso dood. Jij ook.![]()
Nee johquote:
Bij een gemiddeld schoolfeest worden er hardere trappen gegeven.
Badr zegt: doorspelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik ben erquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, true. Niet op de workrates gelet omdat ik ze zovaak zo langs zie komen.utopie, lees je mee?
ik zit nu mobiel dus ik zal even teruglezen. Ik heb mijn team nu en ik heb zoals Rijst en jij adviseerde Villa/e
vervangen met jesé rodrigeuz. Ff teruglezen nu
![]()
![]()
Behalve zijn fluwele techniek en spel inzicht danquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar die heeft dan ook niks wat beschadigd kan worden.
Wat is dat Engeland matig zeg![]()
In mijn pool overleven ze de poulefase ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Behalve zijn fluwele techniek en spel inzicht dan
Wat is dat Engeland matig zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uruguay krijgt zo de 1-1 wel tegen. Trappen alleen maar alles weg..dat hou je nooit een half uur vol op deze manier..en ze zijn al 10 minuten ruim zo bezig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eerst clasie de hemel in prijzen en dan zeggen dat engeland matig isquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Racist!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom Lallana niet in de basis begint zal ik nooit begrijpen. Wat is die Welbeck matig zeg![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja ik ben erik zit nu mobiel dus ik zal even teruglezen. Ik heb mijn team nu en ik heb zoals Rijst en jij adviseerde Villa/e
vervangen met jesé rodrigeuz. Ff teruglezen nu
Wordt hier net geadviseerd om het niet te doen.
Ik zou lekker gaan spelen en als het niet bevalt iets anders kopen.
Zou mooi zijn gezien mijn 1 1 voorspelling. Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Zeker nu Sterling eruit is want die vond ik juist de beste aan de kant van Engelandquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Uruguay krijgt zo de 1-1 wel tegen. Trappen alleen maar alles weg..dat hou je nooit een half uur vol op deze manier..en ze zijn al 10 minuten ruim zo bezig![]()
Lambertquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die Sturridge mag ook wel even komen wisselen. Lambert erin
There can be only one!![]()
Oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mooi zijn gezien mijn 1 1 voorspelling. Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Zeker nu Sterling eruit is want die vond ik juist de beste aan de kant van EngelandNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daar is hij al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Wordt hier net geadviseerd om het niet te doen.
Ik zou lekker gaan spelen en als het niet bevalt iets anders kopen.
Kan ik niet beter zo'n team van futwiz halen met een beetje goede rating en maximaal 200k C?das altijd beter dan dat ik dat zelf ga doen denk ik en met een heel slecht team eindig
![]()
![]()
die sturridge is ook goed hoor![]()
nu moeten ze beide hier hebben ze namelijk jgeen fuck aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme zegquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Uruguay krijgt zo de 1-1 wel tegen. Trappen alleen maar alles weg..dat hou je nooit een half uur vol op deze manier..en ze zijn al 10 minuten ruim zo bezig![]()
![]()
Twijfelde nog om op hem te betten @ 6,7 next goal oid. maar hij leek me wat te geirriteerdGemiste kans.
![]()
zo hard de lul als Engeland wint
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Engeland wel, winnen van Costa Rica en ze zijn door (er van uitgaande dat Italië wint van Costa Rica en niet verliest van Uruguay).quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
die sturridge is ook goed hoor![]()
nu moeten ze beide hier hebben ze namelijk jgeen fuck aan.![]()
ja zou jij het er op gokkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Engeland wel, winnen van Costa Rica en ze zijn door (er van uitgaande dat Italië wint van Costa Rica en niet verliest van Uruguay).
#FreeTrapz![]()
ik had me gigi ravelli met 2 ballen anders ingebeeldquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die DM ik zo wel even. gr grquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had me gigi ravelli met 2 ballen anders ingebeeldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
met italie dat al geplaatst is. ik zou het nooit van italie af laten hangen. zo'n heerlijk land dat dan de laatste wedstrijd laat lopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja. In deze situatie schat ik de kans op ongeveer 80% dat Engeland door gaat...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
10 min tijdrekken pls'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zelfs als Uruguay wint van Italië dan nog heeft Engeland meer kans vanwege het doelsaldo, ze staan al 1 doelpunt voor en tegen Costa Rica scoren ze waarschijnlijk meer dan Uruguay tegen Italië zal doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met italie dat al geplaatst is. ik zou het nooit van italie af laten hangen. zo'n heerlijk land dat dan de laatste wedstrijd laat lopen.![]()
heb cahill geel... beter dat ie even iets doms doet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Cahill verneukt altijd mijn bets. Gister ook nog.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
HAHAHAHA mijn zus zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"He waarom speelt hij voor 2 landen"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Luis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omggggg
doei 40 euro winst but i dont care'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SU-SU-SU-SU-SUAREZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die uittrap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ok I do care, nog ff een 2-2 pls'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Rooney is zo iemand die alleen skillmoves gebruikt vanaf de aftrapAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Engeland had dus beter de situatie kunnen handhaven i.p.v. gokken op een zegequote:
En nu nog heeft Engeland een goede kans hoor. Als Italië wint van Uruguay (en dat vind ik nog steeds zeer waarschijnlijk) en Engeland wint van Costa Rica hebben ze op Italië na allemaal drie punten en telt wederom het doelsaldo (en dat staat nu gelijk, dus in Engels voordeel als zij winnen en Uruguay verliest)![]()
Toch lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
halve lolly ingezet maar quote was 11![]()
Adam Lambert is erbij gekomen jongens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was al mijn favoriete voetballer, maar nu.Deze man. Deze held. Luis.
Oh ik dacht Rickiequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Het was al mijn favoriete voetballer.Deze man. Deze held. Luis.
![]()
![]()
Die wordt dan 91quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:45 schreef Kiid het volgende:
Nja dan maar upgrade van Suarez op WC, daar kan ik ook mee leven
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heb je Sanchez niet? Die is ook geniaal in WC (voor de upgrade al)quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Suarez ----- Aguero
------ Messi -------
BwohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
die gozer gaat echt een standbeeld krijgen daar in uruguay hoor
#FreeTrapz![]()
Adam Lambert, die naam kwam me bekend voor en dat was dus die homo die met Queen meezong een paar jaar terug.![]()
die keep skillsquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Suarez gewoon al 4 jaar lang de held van Uruguay
#FreeTrapz![]()
Morgen Frankrijk en Italie even winnen en ik schrijf weer 11 euro bij.
Ja, heb ik ook, maar ik vind Aguëro echt heel fijn spelen. Ook vanwege zijn high/low en hij wint best veel kopduels ondanks zijn lengtequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Sanchez niet? Die is ook geniaal in WC (voor de upgrade al)![]()
vannacht niet hoop ik voor jequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn combo's gaan beter dan mijn singles
BTS bij deze pot en bij Col - Ivo
#FreeTrapz![]()
Frankrijk tegen Zwitserland?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
Morgen Frankrijk en Italie even winnen en ik schrijf weer 11 euro bij.Ik zie het nog niet gebeuren.
![]()
geniaal aangepakt ditmaar 40 euro geriskeerd om 4 euro te winnen
zie de jaloezie al in Tims' ogen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
not bonucciadquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik maar 1000 euro ingelegd.![]()
Griekenland denk dat japan het gaat doen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
beestquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
geniaal aangepakt ditmaar 40 euro geriskeerd om 4 euro te winnen
[ afbeelding ]
zie de jaloezie al in Tims' ogen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Frankrijk tegen Zwitserland?Ik zie het nog niet gebeuren.
Goedgevulde prijzenkast ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez met afstand beste voetballer dit jaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
mag je toch ook niet verwachten als je bij Liverpool speeltquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedgevulde prijzenkast ook.![]()
Je punt is?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedgevulde prijzenkast ook.![]()
Dat dacht ik van Courtois ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag je toch ook niet verwachten als je bij Liverpool speeltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die speelt niet bij Liverpool.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Courtois ook.![]()
Mijn punt is dat hij nog helemaal niks heeft gewonnen dit seizoen. Beetje smetje op het hele verhaal.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jaar is nog niet afquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedgevulde prijzenkast ook.als hij nou wereldkampioen word komt ie je de mond even snoeren.
#FreeTrapz![]()
Dat doet niks af aan zijn kwaliteiten als voetballerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij nog helemaal niks heeft gewonnen dit seizoen. Beetje smetje op het hele verhaal.![]()
Laten we beginnen met jouw mond snoeren. Hij loopquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaar is nog niet afals hij nou wereldkampioen word komt ie je de mond even snoeren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo'n geweldige "voetballer" is het nu ook weer niet. Draagt team op een geweldige manier door zijn doelpunten, maar hij is niet bepalend voor het systeem waarin een team functioneert. Anders had hij Liverpool wel kampioen gemaakt afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan zijn kwaliteiten als voetballer"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En wat doet dat af aan zijn kwaliteit? Als je Messi bij een Liverpool zet zal hij ook niet ineens prijzen gaan pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij nog helemaal niks heeft gewonnen dit seizoen. Beetje smetje op het hele verhaal.![]()
en rooney is een goede linksbuitenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo'n geweldige "voetballer" is het nu ook weer niet. Draagt team op een geweldige manier door zijn doelpunten, maar hij is niet bepalend voor het systeem waarin een team functioneert. Anders had hij Liverpool wel kampioen gemaakt afgelopen seizoen.![]()
Hou je bek gekquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo'n geweldige "voetballer" is het nu ook weer niet. Draagt team op een geweldige manier door zijn doelpunten, maar hij is niet bepalend voor het systeem waarin een team functioneert. Anders had hij Liverpool wel kampioen gemaakt afgelopen seizoen.![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar sinds wanneer is prijzen winnen een criterium om als beste voetballer van het jaar gezien te worden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij een club met een vergelijkbare status dan toch...![]()
Zeker, maar niet in een team waarin hij er maar wordt neergezet bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en rooney is een goede linksbuiten
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
bizar ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
Loopt de NOS te falen of is het mijn tv?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is een smetje. Niet meer dan dat. Wereldspelers hebben een goedgevulde erelijst. Maar hij dus niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat doet dat af aan zijn kwaliteit? Als je Messi bij een Liverpool zet zal hij ook niet ineens prijzen gaan pakkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef elshaarawy92 het volgende:
wtf gebeurt er op nos dacht dat ik gek wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die komen er nog wel daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is een smetje. Niet meer dan dat. Wereldspelers hebben een goedgevulde erelijst. Maar hij dus niet.![]()
VI Oranje sabotage lijkt meAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo'n geweldige "voetballer" is het nu ook weer niet. Draagt team op een geweldige manier door zijn doelpunten, maar hij is niet bepalend voor het systeem waarin een team functioneert. Anders had hij Liverpool wel kampioen gemaakt afgelopen seizoen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij is 27, dus dan mag hij wel een beetje gaan opschieten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die komen er nog wel daar heb ik alle vertrouwen inNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Suarez is te mainstream voor tbakkertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Suarez is ook gewoon echt een kut voetballer. Bakt er niks van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkeerde account Thyequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Suarez is ook gewoon echt een kut voetballer. Bakt er niks van.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kwalbakkert![]()
Net toen hij weer wat krediet bij me had opgebouwd
Ik vraag me dan toch echt af of jij een wezenlijk verschil ziet in de manier van voetballen bij Liverpool sinds de komst van Suarez. Die verandering is er geleidelijk gekomen, mede door de komst van een aantal spelers op het middenveld. Daardoor functioneert hij beter, maar hij is niet degene die dat nieuwe systeem heeft vormgegeven als speler."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
Die kut hond beet zeker in de kabels hehe
Middenvelder Serey Die barstte in tranen uit tijdens het Ivoriaanse volkslied. Hij moest denken aan zijn overleden vader. Die overleed in 2004 en niet vlak voor de wedstrijd, zoals eerder werd gesuggereerd.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Suarez is de meest overschatte voetballer die ik ooit heb zien spelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hou gewoon op johquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af of jij een wezenlijk verschil ziet in de manier van voetballen bij Liverpool sinds de komst van Suarez. Die verandering is er geleidelijk gekomen, mede door de komst van een aantal spelers op het middenveld. Daardoor functioneert hij beter, maar hij is niet degene die dat nieuwe systeem heeft vormgegeven als speler.![]()
Dan lees je het niet, boeit me niet zoveel.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Suarez is de meest overschatte voetballer die ik ooit heb zien spelen.
#FreeTrapz![]()
Volgens mij hoeft dat helemaal geen criterium te zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch echt af of jij een wezenlijk verschil ziet in de manier van voetballen bij Liverpool sinds de komst van Suarez. Die verandering is er geleidelijk gekomen, mede door de komst van een aantal spelers op het middenveld. Daardoor functioneert hij beter, maar hij is niet degene die dat nieuwe systeem heeft vormgegeven als speler.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb het wel gelezen maar moest hard lachenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan lees je het niet, boeit me niet zoveel.![]()
Studio Sport had geen beeld, maar wel heel even geluid. Ben ik nou werkelijk de enige die hoorde wat Hugo Borst riep?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat hoeft zeker niet, maar ik heb dan ook in mijn eerste reactie hierop het woord "voetballer" tussen aanhalingstekens gezet. Voor de verkiezing van beste speler ter wereld maakt hij zeker een kans, maar beste "voetballer" vind ik een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat helemaal geen criterium te zijn."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Toefjes het volgende:
Als Uruguay van Italië verliest, kunnen ze toch gewoon vakantie vieren met de spelers van Spanje?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heel leuk dat Suarez geen prijzen wint en niet een team heeft dat om hem heen is gevormd, maar als je beweert dat hij niet een van de beste, al dan niet de beste van het seizoen is, kan ik je gewoon niet meer serieus nemen.![]()
Tim wat denk je van Japan met 0-1 achter? Ze moeten met veel goals winnen om nog een beetje een redelijke kans te hebbenMaar dunno of ze daar de kwaliteit voor hebben
JA WAT ZEI HIJ DANquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Studio Sport had geen beeld, maar wel heel even geluid. Ben ik nou werkelijk de enige die hoorde wat Hugo Borst riep?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, die verslaggever deed alsof Suarez Uruguay hoogstpersoonlijk naar de 2e ronde had geschotenquote:![]()
![]()
Een van de beste, oké. De beste gaat me wat te ver.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Heel leuk dat Suarez geen prijzen wint en niet een team heeft dat om hem heen is gevormd, maar als je beweert dat hij niet een van de beste, al dan niet de beste van het seizoen is, kan ik je gewoon niet meer serieus nemen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"EN NOU NIET NAAR VI ZAPPEN TRUT!"quote:
Het ging snel, maar volgens mij zei hij dat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
komt ie wat mij betreft op de tweede plek achter Ronaldo (quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een van de beste, oké. De beste gaat me wat te ver.)
![]()
Misschien was Ibra dit seizoen beter maar die deed het dan wel in een mindere competitie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een van de beste, oké. De beste gaat me wat te ver.![]()
Slaat ook nergens op. In principe heeft Engeland ook nog een hele reële kans om door te gaan. Ik zie Italië wel winnen van Uruguay en als Engeland dan wint van Costa Rica(als die nu verliezen van Italië), dan zijn ze alsnog door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die verslaggever deed alsof Suarez Uruguay hoogstpersoonlijk naar de 2e ronde had geschoten
Een beetje zoals Nederland in 2012, als ze van Portugal wonnen, waren ze toch nog door, want Duitsland won van Denemarken.
Punt is dat Uruguay op onderling resultaat na vandaag sowieso derde staat. Dus ik kan blijven hopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. In principe heeft Engeland ook nog een hele reële kans om door te gaan. Ik zie Italië wel winnen van Uruguay en als Engeland dan wint van Costa Rica(als die nu verliezen van Italië), dan zijn ze alsnog door.
Een beetje zoals Nederland in 2012, als ze van Portugal wonnen, waren ze toch nog door, want Duitsland won van Denemarken.![]()
![]()
ligt vooral aan de wedstrijd van morgen. Als Italie morgen wint kunnen ze de laatste game lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. In principe heeft Engeland ook nog een hele reële kans om door te gaan. Ik zie Italië wel winnen van Uruguay en als Engeland dan wint van Costa Rica(als die nu verliezen van Italië), dan zijn ze alsnog door.
Een beetje zoals Nederland in 2012, als ze van Portugal wonnen, waren ze toch nog door, want Duitsland won van Denemarken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan hebben Uruguay, Costa Rica en Engeland evenveel punten toch? Telt dan niet onderling resultaat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een beetje zoals Nederland in 2012, als ze van Portugal wonnen, waren ze toch nog door, want Duitsland won van Denemarken.![]()
Als als als als als.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een beetje zoals Nederland in 2012, als ze van Portugal wonnen, waren ze toch nog door, want Duitsland won van Denemarken.
Voor alsnog heeft hij het meer dan waar gemaakt![]()
waar hoop je dan op ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is dat Uruguay op onderling resultaat na vandaag sowieso derde staat. Dus ik kan blijven hopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"EN NOU NIET NAAR VI ZAPPEN TRUT!"
Het ging snel, maar volgens mij zei hij dat
In de BPL sowieso.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een van de beste, oké. De beste gaat me wat te ver.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Thanks chef!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef StijnDa het volgende:
Eerst telt doelsaldo, dan doelpunten voor, en dan pas onderling resultaat...![]()
Vroeger ging dat gewoon nog met kop of munt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef StijnDa het volgende:
Eerst telt doelsaldo, dan doelpunten voor, en dan pas onderling resultaat...
Dat is oplossing 4quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vroeger ging dat gewoon nog met kop of munt.![]()
![]()
Ja, ook als er na een verlenging niet gescoord was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vroeger ging dat gewoon nog met kop of munt.
Die penalty's zijn ook maar een stomme loterij.
Dat weet jij natuurlijk nog he fagmeisterquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vroeger ging dat gewoon nog met kop of munt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb vandaag nog niks over chicks gepost dus bij deze: http://www.fhm.nl/meisjes(...)-kleren-voor-wk.aspx
Doei![]()
![]()
moet je paar beukenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat weet jij natuurlijk nog he fagmeisterhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik heb net van Hugo Borst gehoord dat mensen die zeggen dat penalty's een loterij zijn niks van voetbal snappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ook als er na een verlenging niet gescoord was.
Die penalty's zijn ook maar een stomme loterij.![]()
Ja, en de beste op Adidas-voetbalschoenen ook. Maar dat boeit ook geen ene reet. De discussie was over het hele jaar, en over de hele wereld. Ongeacht welke schoenen hij draagt. En hoe zijn haar zit.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wie was er dit jaar beter dan in jouw ogen ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, en de beste op Adidas-voetbalschoenen ook. Maar dat boeit ook geen ene reet. De discussie was over het hele jaar, en over de hele wereld. Ongeacht welke schoenen hij draagt. En hoe zijn haar zit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was ook sarcastisch, omdat de kop-munt dinges nog veel meer een loterij is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb net van Hugo Borst gehoord dat mensen die zeggen dat penalty's een loterij zijn niks van voetbal snappen.
En daar zal Hugo Borst vast gelijk in hebben, kijk bijvoorbeeld eens naar Sevilla in die Europa League finale.
Dan ook dat, want BPL beste competitie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, en de beste op Adidas-voetbalschoenen ook. Maar dat boeit ook geen ene reet. De discussie was over het hele jaar, en over de hele wereld. Ongeacht welke schoenen hij draagt. En hoe zijn haar zit.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oh ik ga wel alvast krom staan, want ik weet wel waar jij aan denkt bij "beuken", flikkerbipsquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond Ibra en CR7 minstens gelijkwaardig. Maar misschien heeft deze hele discussie ook wel met persoonlijke voorkeur te maken, want Modric past wat mij betreft ook prima in dit rijtje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie was er dit jaar beter dan in jouw ogen ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat weet jij natuurlijk nog he fagmeisterquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh ik ga wel alvast krom staan, want ik weet wel waar jij aan denkt bij "beuken", flikkerbips![]()
![]()
"flikkerbips"![]()
![]()
Deden het wel beide in mindere competities. Maar een top 3 van Ibra, Suarez en Ronaldo is wel terecht ze hebben allemaal hun sterke en minder sterke punten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Ibra en CR7 minstens gelijkwaardig. Maar misschien heeft deze hele discussie ook wel met persoonlijke voorkeur te maken, want Modric past wat mij betreft ook prima in dit rijtje.![]()
Absoluut. Daarom zijn de laatste CL-winnaars Engels ook. Ow wacht...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ook dat, want BPL beste competitie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf Koeman
En dit slaat als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom zijn de laatste CL-winnaars Engels ook. Ow wacht...![]()
kringspiermusketier, anaalridder, naainicht.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee. Japan is zo wisselvallig..En die Grieken zijn normaal achterin ook veel sterker dan ze tegen Colombia lieten zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
Tim wat denk je van Japan met 0-1 achter? Ze moeten met veel goals winnen om nog een beetje een redelijke kans te hebbenMaar dunno of ze daar de kwaliteit voor hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flikkerbips klinkt leukerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kringspiermusketier, anaalridder, naainicht.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Japan is zo wisselvallig..En die Grieken zijn normaal achterin ook veel sterker dan ze tegen Colombia lieten zien.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh ik ga wel alvast krom staan, want ik weet wel waar jij aan denkt bij "beuken", flikkerbips
jij was toch meer van de pompen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh ik ga wel alvast krom staan, want ik weet wel waar jij aan denkt bij "beuken", flikkerbips![]()
Dat heeft er dus helemaal niks mee te maken. In Engeland kun je niet één week een speler een keer sparen, want je moet daar elke week tegen een sterke tegenstander. In Spanje kun je tegen de nummer 14 gewoon een B-elftal opstellen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom zijn de laatste CL-winnaars Engels ook. Ow wacht...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft er dus helemaal niks mee te maken. In Engeland kun je niet één week een speler een keer sparen, want je moet daar elke week tegen een sterke tegenstander. In Spanje kun je tegen de nummer 14 gewoon een B-elftal opstellen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nja, je kunt het ook anders bekijken. De topclubs in Engeland laten veel meer punten liggen tegen de 'sterkere' clubs vergeleken met Spanje, maar in Spanje heb je weer de druk dat je zelfs bij een gelijkspel op een achterstand komt die je niet makkelijk weg poetst.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft er dus helemaal niks mee te maken. In Engeland kun je niet één week een speler een keer sparen, want je moet daar elke week tegen een sterke tegenstander. In Spanje kun je tegen de nummer 14 gewoon een B-elftal opstellen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Maar dan nog, geen enkele spits in Spanje kan tippen aan Suarez. En ik heb het niet eens zo voor met die rattenkopquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je kunt het ook anders bekijken. De topclubs in Engeland laten veel meer punten liggen tegen de 'sterkere' clubs vergeleken met Spanje, maar in Spanje heb je weer de druk dat je zelfs bij een gelijkspel op een achterstand komt die je niet makkelijk weg poetst.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er lopen dan ook geen topspitsen in Spanje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar dan nog, geen enkele spits in Spanje kan tippen aan Suarez. En ik heb het niet eens zo voor met die rattenkop
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen reactie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag nog niks over chicks gepost dus bij deze: http://www.fhm.nl/meisjes(...)-kleren-voor-wk.aspx
DoeiIk vind dat er wel mooie bikini's tussen zitten.
![]()
suuuureeee... mooie bikini'squote:Op donderdag 19 juni 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen reactie?Ik vind dat er wel mooie bikini's tussen zitten.
![]()
kan je zo'n turkse pizza gewoon in de ijskast leggen voor de volgende dag?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er lopen dan ook geen topspitsen in Spanje.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een lelijk wijf.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee ik kruip zo lekker in bed naast een dame.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
racist!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je zo'n turkse pizza gewoon in de ijskast leggen voor de volgende dag?![]()
Waarvan je hoopt dat ze niet middenin de nacht vanuit lepeltje-lepeltje naar je toedraait want dan heb je ineens een magere leverworst in je navel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik kruip zo lekker in bed naast een dame.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
goede editquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarvan je hoopt dat ze niet middenin de nacht vanuit lepeltje-lepeltje naar je toedraait want dan heb je ineens een magere leverworst in je navel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:al gegoogled, moet kunnen
Leuke bikini's inderdaad, maar wel weer een MUURRRRICAHH overloadquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Door die bikini's wordt het goed in beeld gebracht.quote:Wel jammer dat ze niet lacht inderdaad.quote:![]()
Bij jou eindigen veel verhalen over vrouwen in bed met een vergelijkbaar einde..ergens zit daar een onverwerkt trauma heb ik het idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarvan je hoopt dat ze niet middenin de nacht vanuit lepeltje-lepeltje naar je toedraait want dan heb je ineens een magere leverworst in je navel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, en gewoon opwarmen met magnetron.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je zo'n turkse pizza gewoon in de ijskast leggen voor de volgende dag?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is dat zo? Link er eens een? Ik heb er wel een onverwerkt trauma van, dat wel, maar kan me niet herinneren dat ik erover heb gepost.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij jou eindigen veel verhalen over vrouwen in bed met een vergelijkbaar einde..ergens zit daar een onverwerkt trauma heb ik het idee.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij jou eindigen veel verhalen over vrouwen in bed met een vergelijkbaar einde..ergens zit daar een onverwerkt trauma heb ik het idee.![]()
Ik lig natuurlijk niet met je moeder in bed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarvan je hoopt dat ze niet middenin de nacht vanuit lepeltje-lepeltje naar je toedraait want dan heb je ineens een magere leverworst in je navel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zou haar wel raken hoor geen zorgenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
chill thxquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, en gewoon opwarmen met magnetron.turkse buren kwamen weer eten brengen
Turkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
chill thxturkse buren kwamen weer eten brengen
waarom?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
Volkan Demirelquote:
geen idee, vriendelijkheid I guess. doen ze somsquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hier laatst ook jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Helaas heb ik nu geen magnetron meer om in op te warmen en geen koelkast om t in te bewaren
![]()
![]()
Diepvries?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
hier laatst ook jaHelaas heb ik nu geen magnetron meer om in op te warmen en geen koelkast om t in te bewaren
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
hier laatst ook jaHelaas heb ik nu geen magnetron meer om in op te warmen en geen koelkast om t in te bewaren
wat dan?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
zou haar wel raken hoor geen zorgenhomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zkr met kwakkies erin doen ze niet zomaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee, vriendelijkheid I guess. doen ze soms![]()
Echte bazen maken gewoon een koelkast uit een terracota pot.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echte bazen maken gewoon een koelkast uit een terracota pot.
Ik heb geen kladblokje bijgehouden, sorry. Maar het is echt zo. Kan gebeuren ouwe reus. Door schade en schande worden wij wijs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat zo? Link er eens een? Ik heb er wel een onverwerkt trauma van, dat wel, maar kan me niet herinneren dat ik erover heb gepost.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik word nog regelmatig wakker met een leverworst in mijn navel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geen kladblokje bijgehouden, sorry. Maar het is echt zo. Kan gebeuren ouwe reus. Door schade en schande worden wij wijs.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: