SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik heb hem al geholpenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vind je zo brak aan dat team?Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.![]()
Oh wat leuk om morgen the Sun te lezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoop op een doelpunt van Suarez (ex ajax, geloof het of niet) voor een upgrade in WC
En anders heb ik liever 1 1 voor mijn pool![]()
WTF Pereira
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat is echt een onmogelijke werkelijkheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vind je zo brak aan dat team?Zit wel aardig in elkaar toch?
Is er niet iemand hier die even voor 200k een teampje voor meb0i utopie kan fixen? Help die arme knul eens even.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
baas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, true. Niet op de workrates gelet omdat ik ze zovaak zo langs zie komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een 433(5) team aanraden aan iemand die net met FIFA begint. En dan ook nog eens met een middenveld dat alleen goed is als je tiki taka goed beheerst..en een verdediging met zwaar verneukte workrates. Allemaal dingen waar je al amper mee weg kan komen als je een doorgewinterde speler bent, laat staan een beginner. Kan je beter een standaard 41212 BPL team doen ofzo.utopie, lees je mee?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
#YOLOquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me nogal onverantwoord om door te laten spelen![]()
Zo'n speler moet je tegen zichzelf in bescherming nemen ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Lijkt me nogal onverantwoord om door te laten spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |