Je doet het toch nooit goed dus dacht ik, geef ze gelijk geen kans om te zeggen dat het een slechte TT is maar maak het gelijk in de titel even duidelijk.quote:
Ja maar dat vind ik zo gemeen dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef Voxs het volgende:
Ik moet ze gelijk geven Choco. Slechte TT.
Had dan iets kattigs verzonnen
Er zit in ieder geval een logica achter. Denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je doet het toch nooit goed dus dacht ik, geef ze gelijk geen kans om te zeggen dat het een slechte TT is maar maak het gelijk in de titel even duidelijk.
Vond het juist wel Crea
En kattig is het ook!quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik zo gemeen dan.
En ik heb toch weer een gesprek gestart hier wat mijn bedoeling was
Ja er zat een reden achter maar in mijn hoofd klinkt het dan logischquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een logica achter. Denk ik.
Nee het gesprek wat volgde was lekker kattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Deeeaaarrrrrrr, kindly seargant Krupke, you gotta' understand. It's just our bringing up-ke, that gets us out of hand!quote:
Poek van 16 heeft sinds jaar dat ze niet meer goed kan lopen. Zonder corticosteroïden loopt ze met haar achterpoten op de ellebogen. Laatste tijd gaat het slecht. Maar ja..ze wil nog van alles. Alleen gaat dat niet meer. Arts wil nog twee dingen proberen en dan moeten ik beslissen. Ze heeft iig erg veel pijn ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |