Omdat je mij ook had gequote. Dacht dat het sarcastisch bedoeld was gezien ik niet de regels bepaal, maar me daar wel over uit liet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom heb je mij gequote? Ik waardeer het wel hoor, vind het ook een leuk topic.
Nee was niet sarcastisch, wilde gewoon even met de baas checkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef Samael het volgende:
[..]
Omdat je mij ook had gequote. Dacht dat het sarcastisch bedoeld was gezien ik niet de regels bepaal, maar me daar wel over uit liet.
Ik vind 'm goed gelukt hoor! Je brengt mooi de diepte erinquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wilde steeds meedoen met naaien, maar had geen inspiratie voor de afgelopen thema's.
Tussen wat oude spullen van mijn vader vond ik laatst tekenvulpotloden en dit leek me wel een leuke manier om daar iets mee te proberen. Het moge duidelijk zijn dat ik geen geoefend tekenaar ben, maar je moet ergens beginnen en misschien motiveert dit andere beginners
[ afbeelding ]
[..]
Wat tof gemaakt!
[..]
Mooi hoe je de grillige kant van herfst hebt vastgelegdWaarmee heb je dit gedaan?
Goh, wat aardig weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij kan er een slotje op dit topic. Niemand reageerd en moira heeft het te druk met andere dingen om al 3 maanden lang een stukje te schrijven.
Hopeloos
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, mag ik vandaag nog insturen, Moira? Dan ga ik zo snel aan de slag.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee was niet sarcastisch, wilde gewoon even met de baas checken
Herfstquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat is het thema eigenlijk? In de OP staat nog het thema van september
Leven en dood was september, na 1 deelnemer is deze gekozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Amnistia het volgende:
Makkelijker winnen kon niet haha!
Het nieuwe onderwerp is.....
Herfst
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
De uitdaging van de maand september:
Maak iets met betrekking tot het thema 'herfst'.
Balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm de uitwerking van het idee dat ik had blijkt niet zo eenvoudig, dus ik laat het deze keer maar aan me voorbij gaan..
Ik ben officieel nog niet verklaard als winnaar. Maar ik zal alvast nadenken over een nieuw onderwerp.quote:Op zondag 2 november 2014 15:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ga me ook inzetten voor dit topic als ik iets kan met het volgende onderwerp
Wat knap van jou, dan heb je geen brilletje nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Amnistia het volgende:
Zie nog steeds geen artikel op de frontpage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |