SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 19-06-2014 20:05:15 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
17 minuten zonder nieuw topic..ook niet iemand die een nieuwe maakt ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik durfde nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
17 minuten zonder nieuw topic..ook niet iemand die een nieuwe maakt ofzo![]()
![]()
Godverdomme zeg. Kut eaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef utopie het volgende:
voor de gein mijn PSN tegoed van 4 euro opgemaakt en wat packs voor gekocht. Ik heb een gouden messi er in zitten. Zal wel goed zijn toch ?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
2-2, 0-0 (jap griek), 2-2 (uru eng)quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
Voor vandaag heb ik 1-1, 1-1 en 2-1 staan.![]()
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zienquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Rijst het volgende:
huh wtf, hebben jullie ook packs gekregen?
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zien![]()
3 keer gelijk what are the odds...quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-2, 0-0 (jap griek), 2-2 (uru eng)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
poste laatst toch iemand over chinezen die een glitch haddenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt flink wat wc packs geopend zo te zien
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
187 WC packs... that's sick bro...quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja was best saai om te doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
187 WC packs... that's sick bro...![]()
nee maar ff serieus heb je de afgelopen dagen echt 187 van die packs zitten openen. dan ben je alleen maar dubbele aan het weg klikken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had er ook 200 een week terug, kostte me gvd 2 uur om er doorheen te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar ff serieus heb je de afgelopen dagen echt 187 van die packs zitten openen. dan ben je alleen maar dubbele aan het weg klikken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |