Dat zijn die wedstrijden van vandaag Argentinië Nigeria en Bosnië Iran, zie je aan die springende vlaggetjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
Ja echt. Die Yolanthe doet haar naam weer eer aan als zelf geilende huppelk...![]()
En tijdens haar reality programma volhouden dat ze zo gewoon is gebleven en niets nep of vooropgezet is.
On topic.
[ afbeelding ]
Ik begrijp deze Google doodles niet echt dit keer. Iemand uitleg?
(en dan met name dat bos en die kerken die ik er tussendoor zie.)
ik denk de locaties :]quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
quote:Luis Suarez World Cup diet plan.
Julio Cesar Salad
Eton Messi
Baked Baines
Leg of Lahm
Oxtail Chamberlain Soup
Joel Campbell's meatballs
Gastro Ramirez
Chicken Fucile
Pastapoulos
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
Ja echt. Die Yolanthe doet haar naam weer eer aan als zelf geilende huppelk...![]()
En tijdens haar reality programma volhouden dat ze zo gewoon is gebleven en niets nep of vooropgezet is.
On topic.
[ afbeelding ]
Kijk eens naar haar linkerwangquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
een selfie stokhoe triest ben je dan.
Blijft leukquote:
Het zijn de landen die tegen elkaar spelen en in het midden een afbeelding van iets kenmerkend uit de speelstad. Alleen is links Manaus en speelden ze in Porte Allegro. Plaatje van Manaus staat er nu ook weer. Want om 22:00 wordt er wel in Manaus. Gespeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
On topic.
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Ikke. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet hier altijd heel hard om lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |