mijn bijdrage is inmiddels geleverdquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn anale kakkerlakken topique mixed met anus en obstipatie, zeau mn best opgedaan en je kijkt er niet eens naar
dat ga ik ook even doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dus ik ga zo lekker even slapen.
Wat schattigquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleinzoon lief gemaakt op school voor opaTwee gesmolten harten hier op de bank in huize Nijn.
Waarom het in het Engels staat weet ik niet, maar L.B.
[ afbeelding ]
quote:
heel mooi gedaan!!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleinzoon lief gemaakt op school voor opaTwee gesmolten harten hier op de bank in huize Nijn.
[ afbeelding ]
Uw kleinzoon is 17 toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor wat u wilt. Maar voor de goede orde, hij is 6. Niet dat het u boeit.quote:
past er wel mooi bij tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, je hebt mijn pizza gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Braindead2000 op 19-06-2014 18:51:09 ]
Goeie reclame voor Vanessa's restaurant ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
Toch briljant dat ze door de kakkerlakken nu alles moeten opruimen en schoonmaken, zien we gelijk wat er allemaal verstopt was in uto
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goeie reclame voor Vanessa's restaurant ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |