Pfffff gelijk mn sbs6 avond naar de klote bedankt hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow ok sry, ik zeg het meestal zodat mensen hun geluid aan kunnen zetten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Pfffff gelijk mn sbs6 avond naar de klote bedankt hoor
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fuckenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ok dan zeg ik het gewoon weerquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fucken![]()
![]()
Ik lees niet altijd mee in de COS en mijn geluid staat ook niet altijd aan en dan is het handig om een waarschuwing te krijgen.
Aike,zit te schijten zet je geluid maar uit, lijkt wel een deathmetal concertquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fucken![]()
![]()
Ik lees niet altijd mee in de COS en mijn geluid staat ook niet altijd aan en dan is het handig om een waarschuwing te krijgen.
Kijk, Dank je wel, ik dacht al wat hoor ik nu tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aike,zit te schijten zet je geluid maar uit, lijkt wel een deathmetal concert
Jah, nu heb je mijn sbs6 avond naar de klote geholpen, en bedankt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Buch in de bajes is er niks bij, die Aike tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jah, nu heb je mijn sbs6 avond naar de klote geholpen, en bedankt.
Ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:33 schreef Pavement het volgende:
Ik ga ergens eten score , waar en wat nog geen idee
Succes met eten vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:33 schreef Pavement het volgende:
Ik ga ergens eten score , waar en wat nog geen idee
grapje johquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |