quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
gooo ron gooooooooooo![]()
![]()
![]()
goeie discussie.
ow eh goedemiddag trouwens![]()
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
gooo ron gooooooooooo![]()
![]()
![]()
goeie discussie.
ow eh goedemiddag trouwens![]()
![]()
![]()
Ik ben teleurgesteld in jouw,quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als jij binnen komt willen ze echt wel.
Met een beetje zelfrespect blijf je toch niet tussen dat zooitje zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen![]()
Totaal respect.
geen spoilers in de SC, tenzij in spoiler tag!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nu discussie met lau ron gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen![]()
Totaal respect.
huh ???quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen spoilers in de SC, tenzij in spoiler tag!
Nee maar ik denk dat de boete hoog was en dat ze hem inmiddels wel gouden bergen hebben beloofd als ie het volhoud tot de volgende maand en er dan uitgestemd wordtquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje zelfrespect blijf je toch niet tussen dat zooitje zitten.
Dankje sjoko dank jequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen in deze sc*O*
Totaal respect voor pavement wat een fucking kanjer is het toch ook
Sommige kijken alleen die uitzendingen hier, dus die willen niet weten wat er op de streams gebeurtquote:
Mijn anale kakkerlakken topique mixed met anus en obstipatie, zeau mn best opgedaan en je kijkt er niet eens naarquote:
ow ok sry, ik zeg het meestal zodat mensen hun geluid aan kunnen zetten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sommige kijken alleen die uitzendingen hier, dus die willen niet weten wat er op de streams gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |