Oh bah..... had net de enige boterham die ik nog mocht vandaagquote:
Ik denk omdat genoeg mannen denken dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Of de rompslomp van een vriendin niet willen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Pavement het volgende:
Hoeren zijn triest, om het feit dat het vaak tegen de wil van t meisje is. Snap eerlijk ook echt niet waarom je naar een hoer zou gaan als je zelf een vrouw zou kunnen krijgen.
Gek johquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk geen honger meer.
De meeste hoerelopers hebben een vrouwquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk omdat genoeg mannen denken dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Of de rompslomp van een vriendin niet willen.
Dat is ook waar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
De meeste hoerelopers hebben een vrouw
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Maar ook genoeg vrijgezellen die gaan door onzekerheid en dergelijke.
Tussen chauffeurs gewerkt dus ik kon er wel een paar die het deden.
Als jij binnen komt willen ze echt wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als jij binnen komt willen ze echt wel.
Ja ik ben geen man en weet dan ook niet hoe je je voelt of denkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.
Wat is het hoogste bedrag waarvoor je het wel eens gedaan hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ben geen man en weet dan ook niet hoe je je voelt of denkt.
Rotzakquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het hoogste bedrag waarvoor je het wel eens gedaan hebt?
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Hm net een grote patat oorlog van Bram op.
Heb je nooit wat in je mond gestopt waarvan je moest kokhalzen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ranzig maar schijnt toch te eten te zijn.
Al hoewel ik het nooit in mijn mond zou stoppen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nooit wat in je mond gestopt waarvan je moest kokhalzen?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Topicreeks: Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.
Ik las: SCCHEET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |