welke hoeren tent vind je het beste?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.
Weet ik, jij hebt andere prioriteiten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.
Charlotte Muis?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef isax het volgende:
eigenlijk vind ik die mensen heel zielig.
zag gister ZO mooi meisje niet normaal.
en ze was dik jonger als ik. triest triest triest.
geen idee.quote:
kom er eigenlijk nooitquote:
het is 's avonds druk hoor, op de wallen. vind het toch ook wel een fascinerende plek. al is het natuurlijk lang niet zo vrolijk en kermisachtig als het eruit ziet, voor veel van die meisjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
kom er eigenlijk nooit![]()
te ranzig voor woorden. dacht vroeger altijd dat er weinig mensen heen gingen.
loop vaak langs casa rosa en daar is het toch wel druk
dat zijn alleen vaak de meiden die er vrijwillig staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
het is 's avonds druk hoor, op de wallen. vind het toch ook wel een fascinerende plek. al is het natuurlijk lang niet zo vrolijk en kermisachtig als het eruit ziet, voor veel van die meisjes.
maar je leest ook weleens dat engelse dronkelappen daar vakkundig het geld uit de zakken wordt geklopt door gehaaide dames, dat vind ik dan wel weer grappig.
Ik krijg gewoon jeuk van die beeldenquote:
Volgens mij maakt zo'n binge drinker die daar binnenwaggelt geen schijn van kans. Ja, kans om zonder 'resultaat' een hele hoop geld te verliezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:41 schreef isax het volgende:
[..]
dat zijn alleen vaak de meiden die er vrijwillig staan.
die zijn sluwwwww
Ja erg hèquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van die beelden
Komt volgens het varken zeker door Marije.quote:
Dat zal best wel in RKV's hoofdquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt volgens het varken zeker door Marije.
Sinds maandag ben ik Utopiaan-af, heb het niet meer gevolgd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal best wel in RKV's hoofd![]()
![]()
Terwijl zij als het goed is een voorraad onder haar bed had liggen.
De streams staan aan maar het geluid niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds maandag ben ik Utopiaan-af, heb het niet meer gevolgd.
Trek in pizza?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De streams staan aan maar het geluid niet.
Ik kan ze even niet meer horen, alhoewel dit gedoe met beestjes natuurlijk erg leuk is.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De streams staan aan maar het geluid niet.
Ik kan ze even niet meer horen, alhoewel dit gedoe met beestjes natuurlijk erg leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |