Mag ik dan Ludo zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag!
Dit is hilarisch! Een echte SC soap
De antagonist? Maar natuurlijk!quote:
Kan jij dat wel? Je auditie van laatst ging niet zo heel goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moeten jullie me van iets beschuldigen en dan ga ik heel onschuldig kijken.
Die vorige auditie was voor de rol van Arnie, maar Ludo is me wel op het lijf geschreven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan jij dat wel? Je auditie van laatst ging niet zo heel goed
Oké! Ik ga direct aan de slag met het script!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vorige auditie was voor de rol van Arnie, maar Ludo is me wel op het lijf geschreven.
Whehehe, ik woon heul niet in Rotterdamquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet zo speciaal als Rotterdam hoor, want jullie hebben veel meer frietkotten van Bram.
Je dacht toch niet echt dat hij er was?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:17 schreef isax het volgende:
heel utrecht centraal afgelopen
kon joezi nergens vinden
toch maar naar huis gegaan![]()
![]()
nee joh zat al weer in de treinquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat hij er was?
vaak wel hequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms als ik op de Wallen loop denk ik wel, misschien is Isax wel in de buurt.
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms als ik op de Wallen loop denk ik wel, misschien is Isax wel in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |