Nee Rotjeknor is fijn! Tér-ring die stoplichten. Wat een idiotie! Moet een paar keer per week in de stad zijn. Gelukkig ken ik alternatieve weggetjes want als je gewoon over de hoofdwegen naar Den Haag terug wilt ('s Gravendijkwal of Coolsingel) trek dan maar drie kwartier extra uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in den haag gewerkt ik werd er niet gelukkig van, wat een verkeers hel is het daar.
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Rotjeknor is fijn! Tér-ring die stoplichten. Wat een idiotie! Moet een paar keer per week in de stad zijn. Gelukkig ken ik alternatieve weggetjes want als je gewoon over de hoofdwegen naar Den Haag terug wilt ('s Gravendijkwal of Coolsingel) trek dan maar drie kwartier extra uit.
Voor de rest: Rotterdam
Ben er geboren en dat blèf bè je, auk as Hagenees!
2 keer gezaktquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijden
Maar toeval of afgesproken?quote:
Nee Winterswijk is tof qua verkeer, de tééring!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijden
Joezi sowieso niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Isax en Joezi zijn beide op CS Utrecht.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Winterswijk is tof qua verkeer, de tééring!![]()
Haha geen idee hoor, nog nooit geweest.
Gert ik eis een ban voor joeziquote:
Hummelóóó! Woont Bennie J. daar niet ook? Toffe peer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ik zit tussen doesburg en doetinchem en daar is maar een weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |