Nou idd als hij gaat zitten krabben aan ze hol zijn het of tarrels of ze kadetjes plakken nog aan elkaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grondig hè! You never get a second chance to make a first impression. Of isax moet zo dement als een deur zijn.
Dement door breezertjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grondig hè! You never get a second chance to make a first impression. Of isax moet zo dement als een deur zijn.
Rolletje open scheuren, maak niks uit gewoon je reet schoon schurenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 velletje doen meer is er niet
Niet lullen maar poetsen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 velletje doen meer is er niet
Sta je al bij de wc?quote:
Kom op zeg wij zitten hier inspanning, heb je zn tel nummer? Spreek af bij de burgerking ofzoquote:
O god hij heeft maar één velletje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou idd als hij gaat zitten krabben aan ze hol zijn het of tarrels of ze kadetjes plakken nog aan elkaar.
Angst schijt is meestal dun
Wil hij niet gevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kom op zeg wij zitten hier inspanning, heb je zn tel nummer? Spreek af bij de burgerking ofzo
Vinger door het velletje daarmee je hol leeg schrappen en het velletje gebruiken om je vinger schoon te maken, ondertussen zit ik gewoon een soepje te eten en walg ik vanmezelfquote:
Zijn jullie toevallig daar of afgesproken? Kom op dit is toch super kicke, heb je zn foto wel eens gezien of weet je totaal niet hoe hij eruit ziet.quote:
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en één in Rijswijk dat vloeiend overgaat in Den Haag, twee in Delft en eentje in Zoetermeer waar je beide met de tram heen kan vanuit Den Haag, en dan nog Rotterdam uiteraard met een aantal zaken, Schiedam, Capelle, Hoogvliet. Vandaar dat regio Den Haag-Rotterdam me wel een welgetelde omschrijving leek.
Ik heb een tijd in den haag gewerkt ik werd er niet gelukkig van, wat een verkeers hel is het daar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaal
Ik ook en verdomme ik moet zo aan de slagquote:
Maar niet zo speciaal als Rotterdam hoor, want jullie hebben veel meer frietkotten van Bram.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |