Bram Ladage komt uit Rotterdam denk ik. Die zit hier al zeker 20 jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay kwam Bram daar vandaan of uit Den Haag?
Van oorsprong is het Rotjeknors ja. Maar het is al een tijd een Rotterdam-Den Haag ding, inclusief de steden die er tussenin of tegenaan liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bram Ladage is een Rotterdams ding. Ook al zitten zo ook wel in andere steden. Maar, ehh, ik denk dat hij Rotterdam bedoelt dus.
Valt daar niet op joh, tussen die mentaal gestoorde zwervers daar. Het is eerder opvallend als je niét iets voor je uit schreeuwt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:38 schreef Pavement het volgende:
Joez bebe roep gewoon keihard anus door de stationshal
Ja. En zo te zien op hun website hebben ze welgeteld 1 vestiging in Den Haag op het moment.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Van oorsprong is het Rotjeknors ja. Maar jet is al een tijd een Rotterdam-Den Haag ding, inclusief de steden die er tussenin of tegenaan liggen.
-edit- Hmm.. en Utrecht dus ook al zie ik. Bram expandeert!
Kom op gozert dit is jullie dagquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zit op het centraal toilet van de zenuwen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt daar niet op joh, tussen die mentaal gestoorde zwervers daar. Het is eerder opvallend als je niét iets voor je uit schreeuwt.
Dit gaat helemaal misquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zit op het centraal toilet van de zenuwen
Ik probeer me te herinneren wanneer de laatste keer was dat ik patat van Bram had.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat knort mijn mage, ik heb trek in zo'n lekkere zak patat van Bram ladage. Met een beetje dit, een beetje dat. Het is de lekkerste patat van heel de stad. Nee mij hoef je niets te vrage, het is een lekkere volle verse zak patat van Bram Ladage.![]()
ik veeg nu afquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:40 schreef isax het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal mis
Durf je weer eens niet?
Ja en één in Rijswijk dat vloeiend overgaat in Den Haag, twee in Delft en eentje in Zoetermeer waar je beide met de tram heen kan vanuit Den Haag, en dan nog Rotterdam uiteraard met een aantal zaken, Schiedam, Capelle, Hoogvliet. Vandaar dat regio Den Haag-Rotterdam me wel een welgetelde omschrijving leek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. En zo te zien op hun website hebben ze welgeteld 1 vestiging in Den Haag op het moment.
Ik heb er wel vaak gegeten. Ik woonde vroeger vlakbij Zuidplein op 200 meter afstand van Bram.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik probeer me te herinneren wanneer de laatste keer was dat ik patat van Bram had.
Dat is toch wel een aantal jaar geleden denk ik. Drie of zo.
Wel grondig hè! You never get a second chance to make a first impression. Of isax moet zo dement als een deur zijn.quote:
Ik moet het met 1 velletje doen meer is er nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grondig hè! You never get a second chance to make a first impression. Of isax moet zo dement als een deur zijn.
Nou idd als hij gaat zitten krabben aan ze hol zijn het of tarrels of ze kadetjes plakken nog aan elkaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grondig hè! You never get a second chance to make a first impression. Of isax moet zo dement als een deur zijn.
Dement door breezertjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Rolletje open scheuren, maak niks uit gewoon je reet schoon schurenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 velletje doen meer is er niet
Niet lullen maar poetsen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik moet het met 1 velletje doen meer is er niet
Sta je al bij de wc?quote:
Kom op zeg wij zitten hier inspanning, heb je zn tel nummer? Spreek af bij de burgerking ofzoquote:
O god hij heeft maar één velletje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou idd als hij gaat zitten krabben aan ze hol zijn het of tarrels of ze kadetjes plakken nog aan elkaar.
Angst schijt is meestal dun
Wil hij niet gevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kom op zeg wij zitten hier inspanning, heb je zn tel nummer? Spreek af bij de burgerking ofzo
Vinger door het velletje daarmee je hol leeg schrappen en het velletje gebruiken om je vinger schoon te maken, ondertussen zit ik gewoon een soepje te eten en walg ik vanmezelfquote:
Zijn jullie toevallig daar of afgesproken? Kom op dit is toch super kicke, heb je zn foto wel eens gezien of weet je totaal niet hoe hij eruit ziet.quote:
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en één in Rijswijk dat vloeiend overgaat in Den Haag, twee in Delft en eentje in Zoetermeer waar je beide met de tram heen kan vanuit Den Haag, en dan nog Rotterdam uiteraard met een aantal zaken, Schiedam, Capelle, Hoogvliet. Vandaar dat regio Den Haag-Rotterdam me wel een welgetelde omschrijving leek.
Ik heb een tijd in den haag gewerkt ik werd er niet gelukkig van, wat een verkeers hel is het daar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaal
Ik ook en verdomme ik moet zo aan de slagquote:
Maar niet zo speciaal als Rotterdam hoor, want jullie hebben veel meer frietkotten van Bram.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tis goed hoor, Den Haag is ook speciaal
Nee Rotjeknor is fijn! Tér-ring die stoplichten. Wat een idiotie! Moet een paar keer per week in de stad zijn. Gelukkig ken ik alternatieve weggetjes want als je gewoon over de hoofdwegen naar Den Haag terug wilt ('s Gravendijkwal of Coolsingel) trek dan maar drie kwartier extra uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in den haag gewerkt ik werd er niet gelukkig van, wat een verkeers hel is het daar.
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Rotjeknor is fijn! Tér-ring die stoplichten. Wat een idiotie! Moet een paar keer per week in de stad zijn. Gelukkig ken ik alternatieve weggetjes want als je gewoon over de hoofdwegen naar Den Haag terug wilt ('s Gravendijkwal of Coolsingel) trek dan maar drie kwartier extra uit.
Voor de rest: Rotterdam
Ben er geboren en dat blèf bè je, auk as Hagenees!
2 keer gezaktquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijden
Maar toeval of afgesproken?quote:
Nee Winterswijk is tof qua verkeer, de tééring!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik woon sinds een aantal jaar heerlijk in de achterhoek, weet wel dat rotterdam echt hel is met de auto ja, je zou er maar motten afrijden
Joezi sowieso niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Isax en Joezi zijn beide op CS Utrecht.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Winterswijk is tof qua verkeer, de tééring!![]()
Haha geen idee hoor, nog nooit geweest.
Gert ik eis een ban voor joeziquote:
Hummelóóó! Woont Bennie J. daar niet ook? Toffe peer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Ik zit tussen doesburg en doetinchem en daar is maar een weg
Mag ik dan Ludo zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
Goedemiddag!
Dit is hilarisch! Een echte SC soap
De antagonist? Maar natuurlijk!quote:
Kan jij dat wel? Je auditie van laatst ging niet zo heel goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moeten jullie me van iets beschuldigen en dan ga ik heel onschuldig kijken.
Die vorige auditie was voor de rol van Arnie, maar Ludo is me wel op het lijf geschreven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan jij dat wel? Je auditie van laatst ging niet zo heel goed
Oké! Ik ga direct aan de slag met het script!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vorige auditie was voor de rol van Arnie, maar Ludo is me wel op het lijf geschreven.
Whehehe, ik woon heul niet in Rotterdamquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar niet zo speciaal als Rotterdam hoor, want jullie hebben veel meer frietkotten van Bram.
Je dacht toch niet echt dat hij er was?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:17 schreef isax het volgende:
heel utrecht centraal afgelopen
kon joezi nergens vinden
toch maar naar huis gegaan![]()
![]()
nee joh zat al weer in de treinquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat hij er was?
vaak wel hequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms als ik op de Wallen loop denk ik wel, misschien is Isax wel in de buurt.
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms als ik op de Wallen loop denk ik wel, misschien is Isax wel in de buurt.
welke hoeren tent vind je het beste?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.
Weet ik, jij hebt andere prioriteiten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
haha dat heb ik nou nooit als ik daar loop.
Charlotte Muis?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef isax het volgende:
eigenlijk vind ik die mensen heel zielig.
zag gister ZO mooi meisje niet normaal.
en ze was dik jonger als ik. triest triest triest.
geen idee.quote:
kom er eigenlijk nooitquote:
het is 's avonds druk hoor, op de wallen. vind het toch ook wel een fascinerende plek. al is het natuurlijk lang niet zo vrolijk en kermisachtig als het eruit ziet, voor veel van die meisjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
kom er eigenlijk nooit![]()
te ranzig voor woorden. dacht vroeger altijd dat er weinig mensen heen gingen.
loop vaak langs casa rosa en daar is het toch wel druk
dat zijn alleen vaak de meiden die er vrijwillig staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
het is 's avonds druk hoor, op de wallen. vind het toch ook wel een fascinerende plek. al is het natuurlijk lang niet zo vrolijk en kermisachtig als het eruit ziet, voor veel van die meisjes.
maar je leest ook weleens dat engelse dronkelappen daar vakkundig het geld uit de zakken wordt geklopt door gehaaide dames, dat vind ik dan wel weer grappig.
Ik krijg gewoon jeuk van die beeldenquote:
Volgens mij maakt zo'n binge drinker die daar binnenwaggelt geen schijn van kans. Ja, kans om zonder 'resultaat' een hele hoop geld te verliezen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:41 schreef isax het volgende:
[..]
dat zijn alleen vaak de meiden die er vrijwillig staan.
die zijn sluwwwww
Ja erg hèquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van die beelden
Komt volgens het varken zeker door Marije.quote:
Dat zal best wel in RKV's hoofdquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt volgens het varken zeker door Marije.
Sinds maandag ben ik Utopiaan-af, heb het niet meer gevolgd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal best wel in RKV's hoofd![]()
![]()
Terwijl zij als het goed is een voorraad onder haar bed had liggen.
De streams staan aan maar het geluid niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds maandag ben ik Utopiaan-af, heb het niet meer gevolgd.
Trek in pizza?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De streams staan aan maar het geluid niet.
Ik kan ze even niet meer horen, alhoewel dit gedoe met beestjes natuurlijk erg leuk is.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De streams staan aan maar het geluid niet.
Ik kan ze even niet meer horen, alhoewel dit gedoe met beestjes natuurlijk erg leuk is.
Oh bah..... had net de enige boterham die ik nog mocht vandaagquote:
Ik denk omdat genoeg mannen denken dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Of de rompslomp van een vriendin niet willen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Pavement het volgende:
Hoeren zijn triest, om het feit dat het vaak tegen de wil van t meisje is. Snap eerlijk ook echt niet waarom je naar een hoer zou gaan als je zelf een vrouw zou kunnen krijgen.
Gek johquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk geen honger meer.
De meeste hoerelopers hebben een vrouwquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk omdat genoeg mannen denken dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Of de rompslomp van een vriendin niet willen.
Dat is ook waar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
De meeste hoerelopers hebben een vrouw
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Maar ook genoeg vrijgezellen die gaan door onzekerheid en dergelijke.
Tussen chauffeurs gewerkt dus ik kon er wel een paar die het deden.
Als jij binnen komt willen ze echt wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als jij binnen komt willen ze echt wel.
Ja ik ben geen man en weet dan ook niet hoe je je voelt of denkt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om te wippen met iemand die eigenlijk niet wil wippen.
Wat is het hoogste bedrag waarvoor je het wel eens gedaan hebt?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ben geen man en weet dan ook niet hoe je je voelt of denkt.
Rotzakquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is het hoogste bedrag waarvoor je het wel eens gedaan hebt?
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Hm net een grote patat oorlog van Bram op.
Heb je nooit wat in je mond gestopt waarvan je moest kokhalzen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ranzig maar schijnt toch te eten te zijn.
Al hoewel ik het nooit in mijn mond zou stoppen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je nooit wat in je mond gestopt waarvan je moest kokhalzen?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef Maanvis het volgende:
Topicreeks: Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.
Ik las: SCCHEET
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
gooo ron gooooooooooo![]()
![]()
![]()
goeie discussie.
ow eh goedemiddag trouwens![]()
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
gooo ron gooooooooooo![]()
![]()
![]()
goeie discussie.
ow eh goedemiddag trouwens![]()
![]()
![]()
Ik ben teleurgesteld in jouw,quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als jij binnen komt willen ze echt wel.
Met een beetje zelfrespect blijf je toch niet tussen dat zooitje zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen![]()
Totaal respect.
geen spoilers in de SC, tenzij in spoiler tag!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nu discussie met lau ron gaat lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen![]()
Totaal respect.
huh ???quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen spoilers in de SC, tenzij in spoiler tag!
Nee maar ik denk dat de boete hoog was en dat ze hem inmiddels wel gouden bergen hebben beloofd als ie het volhoud tot de volgende maand en er dan uitgestemd wordtquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje zelfrespect blijf je toch niet tussen dat zooitje zitten.
Dankje sjoko dank jequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi
En ja hij houd zich heel goed tussen die randdebielen in deze sc*O*
Totaal respect voor pavement wat een fucking kanjer is het toch ook
Sommige kijken alleen die uitzendingen hier, dus die willen niet weten wat er op de streams gebeurtquote:
Mijn anale kakkerlakken topique mixed met anus en obstipatie, zeau mn best opgedaan en je kijkt er niet eens naarquote:
ow ok sry, ik zeg het meestal zodat mensen hun geluid aan kunnen zetten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sommige kijken alleen die uitzendingen hier, dus die willen niet weten wat er op de streams gebeurt
Pfffff gelijk mn sbs6 avond naar de klote bedankt hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow ok sry, ik zeg het meestal zodat mensen hun geluid aan kunnen zetten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Pfffff gelijk mn sbs6 avond naar de klote bedankt hoor
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fuckenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ok dan zeg ik het gewoon weerquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fucken![]()
![]()
Ik lees niet altijd mee in de COS en mijn geluid staat ook niet altijd aan en dan is het handig om een waarschuwing te krijgen.
Aike,zit te schijten zet je geluid maar uit, lijkt wel een deathmetal concertquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen volgens mij zit ie weer te fucken![]()
![]()
Ik lees niet altijd mee in de COS en mijn geluid staat ook niet altijd aan en dan is het handig om een waarschuwing te krijgen.
Kijk, Dank je wel, ik dacht al wat hoor ik nu tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aike,zit te schijten zet je geluid maar uit, lijkt wel een deathmetal concert
Jah, nu heb je mijn sbs6 avond naar de klote geholpen, en bedankt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Buch in de bajes is er niks bij, die Aike tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jah, nu heb je mijn sbs6 avond naar de klote geholpen, en bedankt.
Ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:33 schreef Pavement het volgende:
Ik ga ergens eten score , waar en wat nog geen idee
Succes met eten vindenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:33 schreef Pavement het volgende:
Ik ga ergens eten score , waar en wat nog geen idee
grapje johquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn bijdrage is inmiddels geleverdquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn anale kakkerlakken topique mixed met anus en obstipatie, zeau mn best opgedaan en je kijkt er niet eens naar
dat ga ik ook even doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dus ik ga zo lekker even slapen.
Wat schattigquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleinzoon lief gemaakt op school voor opaTwee gesmolten harten hier op de bank in huize Nijn.
Waarom het in het Engels staat weet ik niet, maar L.B.
[ afbeelding ]
quote:
heel mooi gedaan!!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleinzoon lief gemaakt op school voor opaTwee gesmolten harten hier op de bank in huize Nijn.
[ afbeelding ]
Uw kleinzoon is 17 toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor wat u wilt. Maar voor de goede orde, hij is 6. Niet dat het u boeit.quote:
past er wel mooi bij tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, je hebt mijn pizza gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Braindead2000 op 19-06-2014 18:51:09 ]
Goeie reclame voor Vanessa's restaurant ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
Toch briljant dat ze door de kakkerlakken nu alles moeten opruimen en schoonmaken, zien we gelijk wat er allemaal verstopt was in uto
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goeie reclame voor Vanessa's restaurant ook.
Ben jij zijn ratquote:
Dat denk ik ook wel. Ik had gek geworden met die beesies en gelijk mijn 24 uur aangevraagdquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Emil wel blij is dat hij eruit is.
Waar gaan ze nou vanavond slapen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ik had gek geworden met die beesies en gelijk mijn 24 uur aangevraagd
Ik heb geen idee en ze zijn ook de bedden aan het verven. Hoger niveau hadden deze mensen tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar gaan ze nou vanavond slapen?
In Thailand liep er ook eentje over mijn lijf terwijl ik in mijn zwembroek op bed lag. Ik schrok me rot.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ze zijn ook de bedden aan het verven. Hoger niveau hadden deze mensen toch
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Thailand liep er ook eentje over mijn lijf terwijl ik in mijn zwembroek op bed lag. Ik schrok me rot.
En lotte, laura, billy en ruud praten niet achter andermans rug om?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:35 schreef aimbotguru het volgende:
Ik zit zojuist met volle verbazing het gesprek te bekijken wat ron vanmiddag met lot Laura,marjet ruud had.,over het "trekken van de kar",wat is die Ron een hypocriete laffe leugenaar, alleen maar achter mensen hun rug praten,en zodra die mensen hem daarmee confronteren, gaat hij alles verdraaien en ontkennen, echt ernstig.En dan ook nog beweren,"
Ik hoop,dat Ron snel wordt ontmaskerd met z'n gelieg !
Wat ik ook erg vreemd vind is,dat vanflessa zich absoluut niet mengt in dit gesprek.
Op YouTube terug te vinden onder "Utopia allemaal tegen ron"
Die beesten zijn snel joh. Ik probeerde hem te vangen maar dat lukte echt niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Liepen gelijk rillingen over mijn rug.
Snelle beestjes vind ik al helemaal eng. Spinnen ben ik niet meer zo bang voor maar wel van die hele kleine grijze die alle kanten op schieten en springen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die beesten zijn snel joh. Ik probeerde hem te vangen maar dat lukte echt niet.
Imderdaad,Iedereen doet het,maar de manier waarop Ron dit aanpakt spant de kroon,tenenkrommendquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En lotte, laura, billy en ruud praten niet achter andermans rug om?
Het zijn gewoon allemaal rare daar, accepteer het gewoon.
Echt? Merkte je het pas toen je er al in lag of controleerde je eerst je slaapzak?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
Deze vind ik iets viezer, had ik een keer in mijn slaapzak
[ afbeelding ]
Hij bleef wel rustig en dat vond ik toch wel knap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:43 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Imderdaad,Iedereen doet het,maar de manier waarop Ron dit aanpakt spant de kroon,tenenkrommend
WTF zijn datquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
WTF,wat zijn dat voor monsters,hoe groot zijn deze (cm.)en waar was dat ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem nou op je scrotum zet en hij kriebelt met al zijn pootjes je ballen? Dat lijkt me best wel lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je hem nou op je scrotum zet en hij kriebelt met al zijn pootjes je ballen? Dat lijkt me best wel lekker.
Wat zijn dat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Thxquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kwart over meestal volgen mij, eer iedereen zit iedere keer.
Lekkeerrrrrrrr!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb er gelijk een grote patat oorlog gehaald toen het over Bram ging.
Een reuzepissebed, een kreeftachtige, die zijn zo 19 tot 40 cmquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:45 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
WTF,wat zijn dat voor monsters,hoe groot zijn deze (cm.)en waar was dat ?
quote:
quote:
Duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een reuzepissebed, een kreeftachtige, die zijn zo 19 tot 40 cm
Ik zou er dood in blijven als ik zoiets tegen kwamquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zijn er nu ook steeds meer in Nederland, vooral in Rotterdam en omstreken naar ik hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou er dood in blijven als ik zoiets tegen kwam
Lolbroekquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zijn er nu ook steeds meer in Nederland, vooral in Rotterdam en omstreken naar ik hoor.
Leuk voor in de loods ☺quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had ik maar zulke schattige beestjes thuisquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef aimbotguru het volgende:
Choco,wonen deze beestjes gewoon bij jou thuis ?😉
Heb jij wel eens wat met een dier gedaan op sexueel gebied?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar weer. Bekijk het eens vanaf een vrouwenkant en zie het gewoon als schattig![]()
Ieuw ranzig nee. En jij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij wel eens wat met een dier gedaan op sexueel gebied?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
OMG.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon zo centraal ff volgen wordt je vanzelf wakker door ik hoop het geschreeuw van een aantalquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Nog even een beetje wakker worden alleen.
Morgen weer lekker uitslapen.
Dat klinkt echt geweldig ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon zo centraal ff volgen wordt je vanzelf wakker door ik hoop het geschreeuw van een aantal
Zal toch wel, ik weet alleen niet of het een beetje een leuke wedstrijd wordt om te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt geweldig ja.
Is er geen voetbal zo?
Ik ben vrij snel tevreden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal toch wel, ik weet alleen niet of het een beetje een leuke wedstrijd wordt om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |