Ik speel net zo lief tegen Brazilië, om eerlijk te zijn. Hebben we goede ervaringen mee opgedaan in 2010.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
eyong tarkang enoh cruijff van west afrika
Die fout maak ik niet nog een keer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de naam "Jane" denk ik niet aan een gast...
brazillie wordt groepswinnaar en NL ookquote:
Okquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat denk ik gezien de 2 wedstrijden van beide ploegen tot nu.
Blatter gaat hier een stokje voor steken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
brazillie wordt groepswinnaar en NL ook
aussie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ben ik even blij dat er geen landen van oceanie meedoen
En dan 2 pingels voor Brazilië en een rode kaart voor Robben. Waarom? Omdat Van Praag. Blatterquote:
Nieuw Zeeland was de enige ongeslagen ploeg vier jaar geledenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Brazillie wint van Kameroen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blatter gaat hier een stokje voor steken.
Ik niet. Vanuit sportief opzicht zou het te doen moeten zijn. Maar Brazilie in Brazilie én vroeg in het toernooi is vragen om problemen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik speel net zo lief tegen Brazilië, om eerlijk te zijn. Hebben we goede ervaringen mee opgedaan in 2010.
Kan bestquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Brazillie wint van Kameroen?
NL verliest van Chili?
buitenspelsgoal van neemaar goedgekeurdquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:42 schreef Drxx het volgende:
[..]
En dan 2 pingels voor Brazilië en een rode kaart voor Robben. Waarom? Omdat Van Praag. Blatter
Die zijn allemaal uitgeschakeld in de kwalificatie. Die hebben zo'n absurd systeem dat ze met Nieuw-Zeeland een competitie moeten doen, en de winnaar daarvan moet dan ook nog eens winnen van de nummer drie of vier van Zuid- of Midden Amerika. Lukt vrijwel nooit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ivoor kustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
Welk Afrikaans land staat er eigenlijk het best voor dit wk? Volgens mij staan ze allemaal op plek vier.
ivoorkutquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:43 schreef bjanaan het volgende:
Welk Afrikaans land staat er eigenlijk het best voor dit wk? Volgens mij staan ze allemaal op plek vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |