Hij kan niet veel hebben, het is een gevoelig type.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou die? Een kutwedstrijd tegen Duitsland zegt niet alles toch
Ik kan ook niet boos op jou worden hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde boos geweest. Ik ken jou toch.
strike thatquote:
Onverstandig inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook niet boos op jou worden hoor
Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Iedereen is een winnaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ben je voor Kameroen of Kroatië ?
Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
Cote d'ivorequote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Afrikaanse teams presteren wat onder de maat dit toernooi. Is er überhaupt al een Afrikaans land dat punten heeft gehaald?
ivoorkust tegen japanquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust tegenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivoorkust, enige die het ook een beetje waard zijn imhoquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Ivoorkust heeft gewonnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |