Tegen mij zeggen ze wel eens dat ik dit forum te serieus neem maar jij kan er ook wat van zeg. Tering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
bende nu serieus ofwaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arts zei dat hij meteen naar huis moest, kon ook einde loopbaan betekenen als hij nu zou gaan voetballenquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Nope.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan hij definitief niet meer spelen?
Naziquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer heeft weer scheldwoorden nodig om een internetdiscussie te winnen.
En dat studeert rechten. Etsu en Paxcon draaien zich om in hun graf.
heb je ze vermoord johannes?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tjaquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef BlueMage het volgende:
't Gaat hier allang niet meer over voetbal merk ik wel.
Paxcon is ook homo tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn vampiers. Vindt Etsu niet erg, die hield sowieso van zuigen.
Kroatië heeft de bal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:02 schreef outtayourleague het volgende:
Het begint jongens, letten jullie wel een beetje op?
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |