obvious troll ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
Hoeveel extra kost het? Zet er gewoon één persoon neer tegenover de presentator, die gewoon kort wat zegt. Nu is het net alsof de wedstrijden om 00:00 uur minder belangrijk zijn. Terwijl deze wedstrijd juist heel belangrijk is, want de winnaar kan de mogelijke tegenstander van Nederland zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laatst ook al niet bij die 3 uur wedstrijdMet die hoge belastingen van tegenwoordig verwacht je om 5 uur toch gewoon nog minstens 2 analisten... Wat doet de NOS anders met ons geld?
Wat? Zo'n tablet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nog knap dat ze die het stadion ingekregen hebben.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is complete bullshit. Bij Pepe springt niet iedereen op de bandwagon om lekker op zijn afkomst te zeiken. Als Vertonghen een oerstomme penalty veroorzaakt ook niet. En nu is het ineens super grappig? Die gast wordt hier afgemaakt alsof het Alabama, 1950 isGa je schamen.
iPadquote:
Ozin. Pepe doet dat soort debiele dingen omdat hij Portugees is. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs de zwarten die ik hier aan de ketting heb gelegd klagen niet, maar Tchock wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Uiteraard. Omdat ik het niet komisch vind Stormfront na te spelen omdat er een voetballer een kaart pak ben ik achterlijk of kan ik het mogelijk niet menen. Debiel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Troll of achterlijk, één van de twee.
Altijd weer die dark horses.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:00 schreef OverRated het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over racisme hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |