Iemand hier antwoord op?quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd niet meer bij de H&M gekocht. Op welke tijden wordt de voorraad bijgevuld.
Vroeg het me ook af.quote:
Alle maten bij groen zijn weer beschikbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)73-B#article=63273-C ik wil deze in het groen, alleen net mijn maat is er niet meerook in Eindhoven niet kunnen vinden. balen
Zag het gisteren, gelijk besteld. Toch bedankt!quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Alle maten bij groen zijn weer beschikbaar.
Dit klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Aventura het volgende:
Hoge skinny gehaald, wat een fijne broek!!
Dit staat gewoon op de site hoor:quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Blijkbaar kun je in de winkel alleen maar ruilen als je het zakje van de bestelling hebt? En dingen van de home collectie kun je alleen ruilen in winkels waar ze die collectie verkopen. Staat allemaal niet in die brief die je erbij krijgt dus lekker vaag weer.
En iets verder op de site:quote:Online
• 14 dagen om te bepalen of je tevreden bent met het artikel.
• Eenvoudig retourneren met de retourbon en het voorgedrukte adreslabel.
• Online aankopen kunnen worden geruild of geretourneerd in een winkel, met uitzondering van Home-artikelen, verkeerd geleverde artikelen of artikelen met een fout.
In de winkel
• 30 dagen om te bepalen of je tevreden bent met het artikel.
• Eenvoudig ruilen en retourneren in elke H&M-winkel op voorwaarde dat je de bon nog hebt, de labels nog aan het artikel zitten en de kleding niet gedragen is.
(dat van die zakjes wist ik ook niet trouwens en staat ook nergens op de site... )quote:Ruilen of retourneren in een H&M-winkel
Je kunt je online aankopen ruilen bij elke H&M-winkel in Nederland. Vergeet niet om je leverbon mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.
Let op: Voor online aankopen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedkaart. Deze is alleen geldig in de winkel. Als er nog een te betalen bedrag openstaat op je H&M-rekening en je ontvangt een tegoedkaart, dan moet je het openstaande bedrag online alsnog betalen.
Artikelen van de H&M Home-collectie kunnen niet in de winkel worden geruild of geretourneerd.
Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten.
Hm, op die brief staat alleen dat het ongedragen moet zijn en binnen 14 dagen. Staat niks over de home collectie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[url=Dit staat gewoon op de site hoor:]https://www.hm.com/nl/customer-service[/url]
[..]
[url=En iets verder op de site:]https://www.hm.com/nl/customer-service/returns[/url]
[..]
(dat van die zakjes wist ik ook niet trouwens en staat ook nergens op de site... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kan bij de Appie.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef dutchdevil het volgende:
Kan je een h&m pakket retour doen via de postNL balies bij de albert heijn? Of moet het echt een postkantoor of kiala punt zijn?
Pas nog een enquête ingevuld, dacht als beloning krijg ik vast een code, maar nee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Die codes voor gratis verzenden worden gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |