SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door LitmanenAFCA op 18-06-2014 17:07:25 ]![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
iMOTM fellaini zakt al lekkergaat de goede kant op
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik sta 5e in de PSV WK Pool van Scorito15 punten meer en ik had al een gesigneerde PSV bal gewonnen
3400 deelnemers. Niet slecht![]()
![]()
Wat een held he; keihard meezingen en als zowat enige lachen bij die opstellingquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat een held he; keihard meezingen en als zowat enige lachen bij die opstellinggeweldige gozer! Heb je dat interview gezien?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NEE?! PLAATS SNEL DE LINK AUB!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jageweldige gozer! Heb je dat interview gezien?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja het is echt een walkover voor Nederland
Dat krijg je met 5atb tegen fucking Australiequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ja het is echt een walkover voor Nederland![]()
je ziet het van kilometers ver aankomen
![]()
ziekkkk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kickoff glitch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jupquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat krijg je met 5atb tegen fucking Australie![]()
je ziet het van kilometers ver aankomen
meneer van Gaal zal zo wel even wisselen
Waarom? Dat van Cahill is een incident. Die goal van Robben is hoe van Gaal het wil. Dat kan Nederland nog wel een paar keer deze wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jupmeneer van Gaal zal zo wel even wisselen
![]()
Aanvallend is het niet zo denderend..quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom? Dat van Cahill is een incident. Die goal van Robben is hoe van Gaal het wil. Dat kan Nederland nog wel een paar keer deze wedstrijd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is het idee. Normaal passt Nederland eindeloos rond de 16. Nu is het gewoon driehoekje spammen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aanvallend is het niet zo denderend..![]()
Mehquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is het idee. Normaal passt Nederland eindeloos rond de 16. Nu is het gewoon driehoekje spammen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De vrij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kunnen beter 9-0-1 spelen en alleen maar diepte passes op robben geven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De hele tijd die bal naar de keeper en weer blind (no pun intended) naar voren. Lijkt nergens op dit![]()
Ik zei niet dat ik het eens was met de tactiek, alleen dat ze tot toen die tactiek redelijk uitvoerdenquote:![]()
![]()
Laat ze dan nog maar 1 scoren dan heb ik tenminste 250 ekkies.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het eens was met de tactiek, alleen dat ze tot toen die tactiek redelijk uitvoerdenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
edit nvm. op australie heb je gewed natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat ze dan nog maar 1 scoren dan heb ik tenminste 250 ekkies.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohhhh als hij maar op afmaken heeft getraind ...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jepquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
edit nvm. op australie heb je gewed natuurlijk
toch maar niet stappen?quote:
Sneijder, is ook dramaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:20 schreef Zhano het volgende:
Wijnaldum erin? Voor wie? Guzman veruit slechtste speler imho, maar wel aanvallend dan![]()
Mwah, op individuele klasse...quote:
Wat een gepruts achterinGelukkig kan die Leckie alleen maar hard rennen.
iMotM Depay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Motm depayDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb Cilissen nog nooit een bal klemvast zien pakken
feyenoordersquote:
Ik hoop niet dat hij denkt dat wij Belgen zijn
ik versta steeda blackiequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:38 schreef Zhano het volgende:
Je kunt zien dat die Leckie in Duitsland speelt
Johan Cruijf met een kaas op z'n hoofd.
Gaat een 78 worden denk ik, net als die LB van Wolfsburgquote:
Was wel zweten zeg net
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als je ooit je TOTS Depay wil verkopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NIF ook uiteraardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nice ik heb hummels in mn clubquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Pirlo en Hummels en James zijn ook geupgrade op WC FUT![]()
Wat een zuurpruim is die Johan.. Gaat nu wel irriteren
Echt waar?! Dat is wel chill, baalde al dat ik geen IF Pirlo kon gebruiken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Pirlo en Hummels en James zijn ook geupgrade op WC FUT
Dat is zo'n baas. Op hoeveel versies zit die Rodriguez inmiddels, een stuk of 8? Echt ziek...![]()
Bron?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Pirlo en Hummels en James zijn ook geupgrade op WC FUTwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik heb Pirlo en hij is 87 op WC FUT. James is ook geupgrade. Hummels heb ik niet maar die is ook wel geupgradequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt waar?! Dat is wel chill, baalde al dat ik geen IF Pirlo kon gebruiken.
Dat is zo'n baas. Op hoeveel versies zit die Rodriguez inmiddels, een stuk of 8? Echt ziek...![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
oja wtf wel raar. MOTM betere stats dan de tots. Ook voor het eerst geloof ik![]()
![]()
Jammer datie op LM staat, zoveel goeie op links. Had een fijne voor rechts geweestquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kijk eens aan! Na Chili Spanje even de 360 nog aanslingeren.quote:
Wel jammer can Rodriguez inderdaad. Op RW is het echt heel mager qua spelers. Ja, Robben, maar die krijg ik niet.![]()
Iedereen ziet dat het hands is, maar er is nog altijd een verschil of het bewust is of niet. Zijn hand gaat niet naar de bal dus kan je stellen dat het niet bewust was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom zegt iedereen dat die penalty niet terecht was? Is toch gewoon hands, klaar
Het blijft natuurlijk wel gewoon dom. Je moet het risico sowieso niet nemen, maar we hebben nou wel al twee makkelijke penalty's tegen gekregen![]()
Tsja bewust of niet, hands is hands en een uitgestoken arm is 99 van de 100 keer gewoon een penalty. Je mag sowieso niet verwachten van deze scheids dat ie hem niet geeftquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat het hands is, maar er is nog altijd een verschil of het bewust is of niet. Zijn hand gaat niet naar de bal dus kan je stellen dat het niet bewust was.
Het blijft natuurlijk wel gewoon dom. Je moet het risico sowieso niet nemen, maar we hebben nou wel al twee makkelijke penalty's tegen gekregen![]()
![]()
Nou ja was niet echt uitgestoken, ging tegen zijn hand aan. Hij moest zijn armen sowieso gewoon op de rug plaatsen want ja je die scheids gaat hem zo geven inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja bewust of niet, hands is hands en een uitgestoken arm is 99 van de 100 keer gewoon een penalty. Je mag sowieso niet verwachten van deze scheids dat ie hem niet geeft![]()
Uitgestoken arm? Hij had zn linker (waar ie m op kreeg dacht ik) achter zn lichaam. Je zag aan alles dat hij dacht dat die gast buitenom zou gaan ipv binnendoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja bewust of niet, hands is hands en een uitgestoken arm is 99 van de 100 keer gewoon een penalty. Je mag sowieso niet verwachten van deze scheids dat ie hem niet geeft
Maar je kunt m geven ja![]()
![]()
Daarom zou ik nou nooit naar een wedstrijd van Nederlands Elftal willen..![]()
Dat feestpubliek
van die figuren die ineens alles beter weten. 16 miljoen bondscoachesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom zou ik nou nooit naar een wedstrijd van Nederlands Elftal willen..![]()
Dat feestpubliek![]()
![]()
Kijken nooit voetbal en voor de eerste wedstrijd hebben ze ineens het totaalvoetbal uitgevondenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van die figuren die ineens alles beter weten. 16 miljoen bondscoaches
zo irritant hequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijken nooit voetbal en voor de eerste wedstrijd hebben ze ineens het totaalvoetbal uitgevondenen dan weten ze niet wie Memfissa Depay is
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo irritant heen dan weten ze niet wie Memfissa Depay is
Vanmiddag op mijn werk ook dat soort gesprekken gehad met mensen die eerst het hele jaar door verkondigen : " wat is er nou leuk aan voetbal het zijn alleen maar 11 mannen die achter een bal aan rennen. Snap niet je daar geld aan uitgeeft "
Zo is mijn vriendin ook. Elke zondag weer zeuren als ik voetbal wil kijken. En nu opeens als eerste naar de stad rennen om daar te gaan kijken. En opeens whats appjes gaan sturen over de wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PreciesVanmiddag op mijn werk ook dat soort gesprekken gehad met mensen die eerst het hele jaar door verkondigen : " wat is er nou leuk aan voetbal het zijn alleen maar 11 mannen die achter een bal aan rennen. Snap niet je daar geld aan uitgeeft "
![]()
Vrouwen..
Ja, echt creatief zijn ze niet want dat "argument" gebruikt iedereen. Slaat ook nergens op want de keeper rent niet achter de balquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PreciesVanmiddag op mijn werk ook dat soort gesprekken gehad met mensen die eerst het hele jaar door verkondigen : " wat is er nou leuk aan voetbal het zijn alleen maar 11 mannen die achter een bal aan rennen. Snap niet je daar geld aan uitgeeft "
![]()
![]()
Weer niemand die meezingt bij Spanje!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chile +1 @ 2.08 hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er wel 1 die ook echt alles volgt qua voetbal. Best wel leuk zo'n gemeenschappelijke hobby, maar ironisch genoeg is ze voor Ajax. Ze gaat ook wel eens naar wedstrijden met haar zus of vriendinnen. Die is helemaak gek van die Blind, misschien heb ik daarom nog meer hekel aan hemquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo is mijn vriendin ook. Elke zondag weer zeuren als ik voetbal wil kijken. En nu opeens als eerste naar de stad rennen om daar te gaan kijken. En opeens whats appjes gaan sturen over de wedstrijd.![]()
Vrouwen..![]()
![]()
hij is natuurlijk ook moeilijk lekker #nohomoquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 die ook echt alles volgt qua voetbal. Best wel leuk zo'n gemeenschappelijke hobby, maar ironisch genoeg is ze voor Ajax. Ze gaat ook wel eens naar wedstrijden met haar zus of vriendinnen. Die is helemaak gek van die Blind, misschien heb ik daarom nog meer hekel aan hem![]()
Team #nohomoquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook moeilijk lekker #nohomo![]()
Wel toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bijnaaaaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik gun hem echt een stevige verkoudheidquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Godver doet Arno het commentaar kan ik geen radio kiezen![]()
chili winnen met 1 voorsprong, of spanje winnen?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ben al naar de Belg gezaptquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:02 schreef wieisboos het volgende:
Godver doet Arno het commentaar kan ik geen radio kiezen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chili +1.0.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
chili winnen met 1 voorsprong, of spanje winnen?
Als Chili niet verliest heb ik winst, bij verlies met 1 goal verschil geld terug.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben al naar Hotter than my Daughter gezapt![]()
![]()
hoeren bwin dus. zelfde odds alleen wel geld kwijt bij verlies met 1 goalquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chili +1.0.
Als Chili niet verliest heb ik winst, bij verlies met 1 goal verschil geld terug.
Verschil is huge ja. Dan zou je zeker wel op 2.5 moeten zitten voor een vergelijkbare bet. Eigenlijk nog hoger. Maar odds waren ook wel gedropt al tov vanmiddag toen ik hem nam.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoeren bwin dus. zelfde odds alleen wel geld kwijt bij verlies met 1 goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bravo heeft goed naar Cillessen gekeken netAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
RB MOTM Isla zou chill zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramos sneller dan Sanchez, dus Robben sneller dan beide.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Sanchez weet dat Ramos niet de snelste is![]()
Heb de opstelling in beeld even gemist, maar dit is net zoals NL eigenlijk. Je kan het 3 of 5atb noemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij speelt alleen RM toch?
En Ramos is blijkbaar niet de snelste volgens ArnoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij praat gewoon die commentator op de achtergrond na'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dus als jullie dit zo zien gebeuren...twitter:hughwizzy twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:52:12My seats! 30k RTs by HT and I'll run on the pitch naked and throw an Arsenal shirt on Alexis Sanchez. http://t.co/vi7zmsrczB reageer retweet
![]()
![]()
Toen had ik een livebet op PSGquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
uit het VI oranje topic.
Kreeg slechts mijn geld terug door de late 1-1 van PSG. Was echt ziek. Ook vaak paal/lat geraakt toen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen had ik een livebet op PSG
Kreeg slechts mijn geld terug door de late 1-1 van PSG. Was echt ziek. Ook vaak paal/lat geraakt toen.wel een baas dus die keeper
hoe fucking slecht moet dat Ajaccio dan niet zijn, met hem nog degraderen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toen had Ochoa zeker zijn IF of SIF verdiend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen had ik een livebet op PSG
Kreeg slechts mijn geld terug door de late 1-1 van PSG. Was echt ziek. Ook vaak paal/lat geraakt toen.![]()
Was altijd een mega talent in FM ookquote:
Maargoed, iedere keeper heeft zulke wedstrijden. Enyeama heeft er ook genoeg gehad en zelfs Potsie ten Rouwelaar. Als keeper van de kleine club kan je soms gewoon shinen.
Net als alle keepers tegen PSV in Eindhoven het eerste half jaar ofzo. Ballenmagneet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij niet..was best wel begin vh seizoen al. Dacht dat die IF veel later kwam.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen had Ochoa zeker zijn IF of SIF verdiend?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chiliheerlijk
Vandenbussche tegen Stuttgart.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was altijd een mega talent in FM ook
Maargoed, iedere keeper heeft zulke wedstrijden. Enyeama heeft er ook genoeg gehad en zelfs Potsie ten Rouwelaar. Als keeper van de kleine club kan je soms gewoon shinen.
Net als alle keepers tegen PSV in Eindhoven het eerste half jaar ofzo. BallenmagneetGOOOLAAAZOOO
![]()
![]()
Is die tattoo in zijn nek nou het Air Jordan logo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha, inderdaad. Ramos is juist snel voor een CB, maar Robben was gewoon nog sneller.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Sanchez weet dat Ramos niet de snelste is
0-1
Net nadat ik hem ook op BBC One heb gezet. Veel beter dan dat suffe Nederlandse commentaar![]()
Zat ik ook al naar te kijken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Is die tattoo in zijn nek nou het Air Jordan logo?
Zat ik ook al te kijken ja tijdens het volksliedquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Is die tattoo in zijn nek nou het Air Jordan logo?![]()
![]()
Lijkt een beetje op die tattoo van Ezequiel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Is die tattoo in zijn nek nou het Air Jordan logo?![]()
![]()
juuuup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 die ook echt alles volgt qua voetbal. Best wel leuk zo'n gemeenschappelijke hobby, maar ironisch genoeg is ze voor Ajax. Ze gaat ook wel eens naar wedstrijden met haar zus of vriendinnen. Die is helemaak gek van die Blind, misschien heb ik daarom nog meer hekel aan hemGoede vriendin heb je wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 die ook echt alles volgt qua voetbal. Best wel leuk zo'n gemeenschappelijke hobby, maar ironisch genoeg is ze voor Ajax. Ze gaat ook wel eens naar wedstrijden met haar zus of vriendinnen. Die is helemaak gek van die Blind, misschien heb ik daarom nog meer hekel aan hem
![]()
Lavezzi heeft geen jordan logo, lijkt er wel enigszins opquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die tattoo van Ezequiel.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lavezzi heeft geen jordan logo, lijkt er wel enigszins op![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lavezzi heeft geen jordan logo, lijkt er wel enigszins opquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Lavezzi heeft geen jordan logo, lijkt er wel enigszins opquote:quote:
Ik dacht dat Wefut slecht was met logins onthouden destijds, maar FutDB is echtop dat gebied.
Wat me wel irriteert op Wefut dat bij similar players alleen spelers staan van hetzelfde kleurtje. Dit werkt ook door in de suggestions.![]()
quote:
Similar players vind ik toch maar een nutteloze feature..op al die sites. Zijn toch zelden echt similar, dus kijk er nooit naar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat Wefut slecht was met logins onthouden destijds, maar FutDB is echtop dat gebied.
Wat me wel irriteert op Wefut dat bij similar players alleen spelers staan van hetzelfde kleurtje. Dit werkt ook door in de suggestions.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah, als je even niet op de naam komt van Arias als je een Colombiaans team maakt en je hebt een gouden CB en CM ofzo dan is het wel nuttig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Similar players vind ik toch maar een nutteloze feature..op al die sites. Zijn toch zelden echt similar, dus kijk er nooit naar.![]()
meer dan 500 spelersi n mn club. Telkens als ik een volledig landenelftal wil bouwen dan ontbreekt er steeds 1 speler op een positie. Irritant![]()
JAAAAAAA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik blijf dit ook een heel lief meisje vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Credits voor Timmers natuurlijk
Salonremise tegen Chili?
De rest: http://www.dumpert.nl/med(...)top_10_wk_dames.html![]()
open Which teams will reach the World Cup Final 2014? (Which teams will reach the Final?)
Spain
?
25.00
doei geld, so close.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, hopelijk heeft NL genoeg aan een punt om de poule te winnen. Als Spanje een beetje normaal doet lukt dat wel, maarja..quote:
5-1 vs 8-3 doelsaldo nu. Dus Chili moet met 4 goals verschil winnen of of met 5-2+Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
open Which teams will reach the World Cup Final 2014? (Which teams will reach the Final?)
Spain
?
25.00
doei geld, so close.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
twitter:pflanzerholz twitterde op woensdag 18-06-2014 om 21:43:26Compleet gestoord dat Nederland in poule B maandag eerder moet spelen dan Brazilië uit A. Geen idee of je dus beter 1ste of 2de kan worden reageer retweet
![]()
Er valt niks te salonremiseren..ze zijn allebei al door. Gewoon rechtstreekse strijd om poulewinnaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Credits voor Timmers natuurlijk
Salonremise tegen Chili?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De vraag dus of je dat wilt zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er valt niks te salonremiseren..ze zijn allebei al door. Gewoon rechtstreekse strijd om poulewinnaar.![]()
![]()
Brazil wint wel van die schopnegers joh. Doelsaldo komt ook wel goed mocht het zover komen denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef wieisboos het volgende:
twitter:pflanzerholz twitterde op woensdag 18-06-2014 om 21:43:26Compleet gestoord dat Nederland in poule B maandag eerder moet spelen dan Brazilië uit A. Geen idee of je dus beter 1ste of 2de kan worden reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sure, maar een salonremise is er dus nooit.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
Spain
?
25.00
doei geld, so close.
Goed op weg naar 2 euro's winst.ik
![]()
![]()
zal wel expres zo gedaan zijn danquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef wieisboos het volgende:
Al besloten wat je ermee gaat doen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed op weg naar 2 euro's winst.ik
![]()
![]()
Waren ook gewonden gevallen toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je het over iets anders? Groep Chilenen had de persruimte bestormd.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoel dat groepje Chilenen dat in de studio zit bij de Belgen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het over iets anders? Groep Chilenen had de persruimte bestormd.![]()
oh, ik was net weggezaptquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoel dat groepje Chilenen dat in de studio zit bij de Belgen..
Daar zijn er vast geen gewonden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Seedorf en Henry bij BBCquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Zhano het volgende:
Is die kale die gast die voor Roda speelde? Heeft wel zicht op het spel, tactisch gezien
Is opgepaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Echt heel facebook en het nieuws vol met dat pisventje die dat meisje een trap gaf
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Zhano het volgende:
Is die kale die gast die voor Roda speelde? Heeft wel zicht op het spel, tactisch gezien
Is ook al een tijd trainer in België.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ook al een tijd trainer in België.![]()
Grappig dat NOS commentaar van Sporza gebruikt bij samenvattingen van de Belgen en zij weer NOS commentaar bij NL wedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hele rust gewoon praten over de wedstrijd, wat een verademingquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, leuk dat dat zo kan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Grappig dat NOS commentaar van Sporza gebruikt bij samenvattingen van de Belgen en zij weer NOS commentaar bij NL wedstrijden![]()
Had NOS op scherm 2 op de achtergrond, maar wat een verschil jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hele rust gewoon praten over de wedstrijd, wat een verademing![]()
Botox Ronald wilde een dynamische middenvelder erbij en toen keek hij op het blaadje met de opstelling en vond hij dat Koekie dan maar in moet vallen (koke)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BBC is inderdaad veel beter. Ga denk gewoon alles kijken via BBC m u v NLquote:
Engels commentaar luistert ook lekker weg. En ook een duo![]()
Wat was de NL verdediging toch episch slecht zeg..allemaal gewoon![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koekie komt er ook echt in
Botox Ronald![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
zou van gaal de 3e wedstrijd nou met lens gaan spelen inplaats van huntelaar?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
zou van gaal de 3e wedstrijd nou met lens gaan spelen inplaats van huntelaar?![]()
![]()
Engeland heeft ook gewoon minstens tien betere commentators dan NOSen ex-voetballers die iets nuttigs zeggen
![]()
quote:
Kokequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zou gewoon Depay doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
zou van gaal de 3e wedstrijd nou met lens gaan spelen inplaats van huntelaar?![]()
depay - huntelaar - robbenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
logisch, ik ben dronken en heb heldere inzichten. hij gaat spelen met kuytquote:![]()
in ieder geval lekker dat het nergens meer om gaat
#FreeTrapz![]()
Ja heerlijk!quote:dankzij de landelijke social media heksenjacht is dat tegenwoordig binnen no time gebeurd haha.
![]()
Als je tegen Chili 433 gaat spelen ja. Kan je mooi cross abusen op Huntelaar met die kleine verdedigers van Chiliquote:![]()
![]()
Kansje welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat gunt niemand die sympathieke Busquets natuurlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs voor een leeg doel passt hij automatisch naar de breedtequote:Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Busquetsinb4 psychodelicate of hoe hij ook heet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scorito pool is ook echt debiel..zie in veel lijstjes mensen die alles verneuken en toevallig Van Persie, Muller en Neymar hebben..staan ze bovenaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn 'topscorers' samen al 1 wedstrijd gespeeld. Heb er ook maar 3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt 1 van de slechtste manieren qua ranking jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scorito pool is ook echt debiel..zie in veel lijstjes mensen die alles verneuken en toevallig Van Persie, Muller en Neymar hebben..staan ze bovenaan
http://www.nu.nl/sport/38(...)e-in-ziekenhuis.html
Zo erg zag het er helemaal niet uit had ik het idee.
daar tellen die topscorers idd veel te veelquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scorito pool is ook echt debiel..zie in veel lijstjes mensen die alles verneuken en toevallig Van Persie, Muller en Neymar hebben..staan ze bovenaanwat een downie site
#FreeTrapz![]()
Zou ik ook zeggen als ik 1-na-laatste stond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt 1 van de slechtste manieren qua ranking ja![]()
ik heb een silver rb van mejico is die ook nog wat waardquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e silver pack van vandaag, weer Campos Toro
#FreeTrapz![]()
Als het Aguilar of Estrada is wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb een silver rb van mejico is die ook nog wat waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |