Player switching oid op manual zettenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:51 schreef utopie het volgende:
Ik speel voor het eerst FIFA en wel op de ps4. Ik vind de besturing best moeilijkik zit vaak met mijn poppetje in sprint modus om de bal te krijgen maar vaak wisselt het poppetje weer met een andere waardoor ik weer de andere kant op moet bewegen en dat omkeren duurt best lang voor mijn gevoel doordat ik aan het sprinten ben.
Doordat ie automatisch telkens van speler verwisselt terwijl ik net lekker bezig ben op weg naar de bal, faal ik elke keer keihard
Heeft iemand misschien beginnerstips voor mij of tips voor speler instellingen die ik moet wijzigen waardoor de besturing makkelijker wordt?
Volgens mij heb ik hem alleen met "hoge ballen" op automatisch staan... Meen dat die optie erin zit althans?!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Player switching oid op manual zetten
Jawel, pas als de referee er een einde aan maakt mag het niet meer. Het is misschien niet netjes, maar soms weet je niet zeker of iemand KO is en vlieg je er nog even op om het af te maken. Bij de game is het zo dat als je iemand KO slaat, je eerst een paar seconde er naast staat te kijken en dan het gevecht pas beindigd wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat dit ook niet mag in het echt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:41 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Je kan zien wanneer je bepaalde digitale game sniet kan spelen, er vershcijnt namelijk een slotje naast de naam in het hoofdmenu van je PS4.
En ja kan gewoon meerder accounts instellen als primary, je stel in dat de PS4 de primary is van die account en niet dat de account de primary is van de PS4... is dat duidelijk?
Bij opties -> PSNsm -> Activate
Ja dat heb ik nu net ook op hoge ballen gezet. En automatisch svhakelen Hulp bij bewegen op hoog, laag of uit?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem alleen met "hoge ballen" op automatisch staan... Meen dat die optie erin zit althans?!
Ah dat is niks voor mij dus want ik hou wel van een beetje actie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:38 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
V2 vond ik erg leuk om te spelen op de PS3, vooral op de moeilijkste niveau.
Multiplayer idem ditto. Maar je moet wel van snipe spellen houden. Bij multiplayer moet je bv. in sommige gevallen een goed plekje vinden en daar een paar minuten liggen voor 1 of 2 kills.
Holy fuck.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jawel, pas als de referee er een einde aan maakt mag het niet meer. Het is misschien niet netjes, maar soms weet je niet zeker of iemand KO is en vlieg je er nog even op om het af te maken. Bij de game is het zo dat als je iemand KO slaat, je eerst een paar seconde er naast staat te kijken en dan het gevecht pas beindigd wordt.
Dit mag:Ohhh ik dacht dat je bedoelde dat als iemand KO was er nog even boven op gaat rossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bedankt!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik wil gewoon terug naar MGS die met die onderzeer en in de sneeuw begint.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is wel open world nu ja, maar niet zoals GTA.
De laatste die ik heb gespeeld is II, en dat was meer cutscene dan gameplay.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon terug naar MGS die met die onderzeer en in de sneeuw begint.
Rest is crap
30 uur cutscenes en 5 uur gameplay, nee dank je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:42 schreef Leonos het volgende:
Cutscenes zijn juist mooi, hoef je lekker weinig te doen
Dan had ik wel een film gekekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:42 schreef Leonos het volgende:
Cutscenes zijn juist mooi, hoef je lekker weinig te doen
Oh, dat heb ik, maar die prijs zag ik volgens mij niet...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef bakacakes het volgende:
[..]
4,50 zelfs wanneer je PS Plus hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |