BF4 van wat ik gehoord heb.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:34 schreef Dibble het volgende:
Wat is nou DE mp shooter op de ps4
Ghosts
Bf4
Killzone SF
?
BF4quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:34 schreef Dibble het volgende:
Ghosts
Bf4
Killzone SF
?
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga denk UFC aanschaffen via de US PSN store voor ¤44,- euro. Kun je trouwens met je Europese Paypal account in de US store betalen?
Klopt, maar misschien zou iemand het antwoord hierop wel weten. Ben namelijk niet in de gelegenheid om op het PSN network in te loggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberenworst case is dat het niet kan.
Paypal is toch niet regiogebonden? Het is gewoon een account. Denk dat het dus geen probleem moet zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien zou iemand het antwoord hierop wel weten. Ben namelijk niet in de gelegenheid om op het PSN network in te loggen.
Het werkte bij mij helaas niet, als je een creditcard gebruikt word deze dan gekoppeld aan het account?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Paypal is toch niet regiogebonden? Het is gewoon een account. Denk dat het dus geen probleem moet zijn.
Helaas welquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Paypal is toch niet regiogebonden? Het is gewoon een account. Denk dat het dus geen probleem moet zijn.
Verhaal blijft een goedkope thriller. Toch heb ik me er erg goed mee vermaakt. Ik vond alle side missions erg vermakelijk (op die klote drink minigame na), heb de game vanmiddag platinum gespeeld. Gek genoeg vond ik de game boeiender dan GTAV, daar was ik na het uitspelen van het verhaal echt helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef AjaxS het volgende:
Watchdogs: heb niet zoveel tijd erin ingestoken, ik mis eerlijk gezegd, de no-life feeling van gta5, gewoon cruisen, mensen in elkaar trappen en zo mooi vind ik de graphics ook niet. voor de mensen die hem al een tijdje hebben, word het verhaal nog boeiend? of een goedkope thriller.
BF4 natuurlijk. CoD series is voor 12 jarigenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:34 schreef Dibble het volgende:
Ghosts
Bf4
Killzone SF
?
Ik heb die preview gedaan maar dat zag er wel grappig uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha is best saai hoor, toch heb ik alle trophys in playroom
Hij heeft gelijk. Het is echt saaiquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb die preview gedaan maar dat zag er wel grappig uit.
Hmm agh dan maar voor de voice control en just dancequote:
Sacastquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm agh dan maar voor de voice control en just dance
Ik zit hier al een jaar of zoquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm agh dan maar voor de voice control en just dance
jaaaa dancecrew dancecrewquote:
Ga je mij nu als een noob behandelen...?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zit hier al een jaar of zoAangezien ik vorig jaar de e3 volgde en toen in dit topic kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |