SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
Ah fijn, iemand die zich boven de rest verheven voelt en de moraalridder uit komt lopen hangen. Straks is het nog allemaal de schuld van de banken natuurlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel zo. Iemand van 12 in elkaar slaan als 20+ is ook echt debielHij denkt toch ook de man te zijn en dan moet hij ook maar als een man incasseren.
Net alsof ik vroeger nooit klappen heb gehad van een oudere omdat ik irritant was met stappen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel zo. Iemand van 12 in elkaar slaan als 20+ is ook echt debiel![]()
![]()
Jij als Rotterdamse denker had dat wel even geregeld dan natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.![]()
ik kom meequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.![]()
En danquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het m'n zusje was geweest had ik 'm toch echt even opgezocht hoor.
blablablabla![]()
Tuurlijk regel je dat dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij als Rotterdamse denker had dat wel even geregeld dan natuurlijk![]()
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.
Zijn moeder versieren.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sja treurig zat natuurlijk maar met geweld los je zo weinig opquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk regel je dat dan.![]()
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.![]()
Jouw UIquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk regel je dat dan.![]()
Vroeger ook een keer een aantal van dat rifgebergte tuig dat mijn zusje had betast onder het stappen.![]()
![]()
blablablabla![]()
Moet toch meedoen met de Oranje gektequote:
En intussen je bets plaatsen op Australiequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet toch meedoen met de Oranje gekte
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zorgt er in ieder geval voor dat die jongens op die school het wel laten om nog een keer dat meisje lastig te vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja treurig zat natuurlijk maar met geweld los je zo weinig op![]()
Je kunt ook een camera-team van RTL erheen sturen en zeggen dat het allemaal niet kan/mag, maar dat lost natuurlijk helemaal geen ruk op.![]()
Verder ben ik vredelievend voor de medemens hoor.![]()
Betwijfel of dat wel werktquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zorgt er in ieder geval voor dat die jongens op die school het wel laten om nog een keer dat meisje lastig te vallen.![]()
Je kunt ook een camera-team van RTL erheen sturen en zeggen dat het allemaal niet kan/mag, maar dat lost natuurlijk helemaal geen ruk op.![]()
Verder ben ik vredelievend voor de medemens hoor.![]()
Zaken en privé gescheiden houden maat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen je bets plaatsen op Australieblablablabla![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen je bets plaatsen op Australiesoort backup vreugde
![]()
maar even wat anders die gasten van PS4 topic vinden ons sukkeltjes
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |