quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:28 schreef Jian het volgende:
Ik ga met oma-Nijn mee. Ik ben er nog niet van overtuigd dat ze bij de vorige wedstrijd niet gewoon een ontzettende berg mazzel hebben gehad. Wel vandaag m'n oranje muts op voor geluk!
1-1
Volgens mij is dit de complete lijst tot nu toe;
Lies 1-3
Bacon 0-4
Pavement 4-7
Choco 1-3
Gizmogirl28 1-2
Joezi 0-2
Punkman 0-3
Miek 1-6
Parlay 0-3
Pullup 1-3
Toverheks 0-5
Oma-Nijn 1-1
Jian 1-1
18.00quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Was 3.30 uur wakker, dat ga ik niet redden. Hoe laat begint die wedstrijd?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem nog ff gewoon een bakkie, nog meer liefhebbershelaas geen koekje bij
![]()
Ik heb besloten dat bij ieder doelpunt van Nederland ik, ondanks mijn lijnen, een borrel magDus ik hoop dat Miek haar uitslag het wordt
Dat schrijf ik, dat hoop ik juist welquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Pas maar op dan als het Miek haar score gaat worden.
Anders doe je straks even een powernapquote:
Ja ik hoop het ook voor jou en zeker langskomen dan, sowieso langskomen tuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat schrijf ik, dat hoop ik juist welen daarna kom ik nog ff hier kijken
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook voor jou en zeker langskomen dan, sowieso langskomen tuurlijk.
Als ik het mis is het ook geen ramp hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Anders doe je straks even een powernap
Als het niet zo is moet je juist komen om het gezellig te makenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik loer eerst ff of het gezellig is
Oh nee, je zal er niet dood aan gaan. Je komt vanzelf wel achter de uitslagquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik het mis is het ook geen ramp hoor.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Al lekker in de stemming zie ik
Ik denk dat we nipt gaan winnenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Al lekker in de stemming zie ik
Wowquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen, mijn kleinzoon
ook: die wou vandaag een hanenkam i.p.v. stekels, maar net kapper geweest dus niet heel veel kam, wel veel oranje
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem nog ff gewoon een bakkie, nog meer liefhebbershelaas geen koekje bij
![]()
Ik heb besloten dat bij ieder doelpunt van Nederland ik, ondanks mijn lijnen, een borrel magDus ik hoop dat Miek haar uitslag het wordt
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ook: die wou vandaag een hanenkam i.p.v. stekels, maar net kapper geweest dus niet heel veel kam, wel veel oranje
![]()
[ afbeelding ]
Nee, mama zelf, maar ze had een paar foto's gestuurd vanmorgen. Morgen komt hij slapenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
WowHeb jij een bus leeggespoten? Of heeft hij het zelf gedaan?
Coolquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, mama zelf, maar ze had een paar foto's gestuurd vanmorgen. Morgen komt hij slapen
Ik tieft die bierzuipers er gewoon uit rond 23 uur onder het mom dat ik naar bed ga en kom dan lekker Cossen en CSen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook voor jou en zeker langskomen dan, sowieso langskomen tuurlijk.
Gezelliequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik tieft die bierzuipers er gewoon uit rond 23 uur onder het mom dat ik naar bed ga en kom dan lekker Cossen en CSen!
Hahaha, ja thuis, vandaag nog douchen thuis, morgen zwemles.... en anders zet ik hem rechtop om te slapenquote:
Voordeur open, asbakken van tafel en ramen openquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik tieft die bierzuipers er gewoon uit rond 23 uur onder het mom dat ik naar bed ga en kom dan lekker Cossen en CSen!
Of gewoon zeggen dat de drank op isquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voordeur open, asbakken van tafel en ramen open![]()
Heb je een huiskamerkroeg miekquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:34 schreef ChocoFan het volgende:
Mensjes ik ga nog wel even een powernap proberen. De tijd die ik geslapen heb was slecht![]()
Laters![]()
Ja nu niet meer.quote:
Voor zondag zijn de weersverwachtingen 20/21 graden in Nederland. Ik weet niet of dat je wat uitmaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:30 schreef isax het volgende:
ik weet niet of ik vandaag chile con carne maak of toch zondag/maadag
neuh als ik bonen wil eten eet ik bonen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor zondag zijn de weersverwachtingen 20/21 graden in Nederland. Ik weet niet of dat je wat uitmaakt
Dat zijn de statementsquote:
hollanders die denken dat je alleen een pot bonen mag opentrekken als het vriest zijn gek, godverdomme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn de statements![]()
Er had eventueel ook nog "godverdomme" achter gekund.![]()
Bovendien is chili con carne in zo'n heel warm vies ver land verzonnen , dus dat past uitstekend bij zonneschijn.
wat? jij loopt in shorts gemaakt van sponzen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:33 schreef sararaats het volgende:
ze zeggen ook wel dat je in de winter niet in sponzen shortjes mag buitenlopen maar den deze deed dat toch. ik word er nu nog om geplaagd.
hihi
nu niet meer, was in toen ik jong was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef isax het volgende:
[..]
wat? jij loopt in shorts gemaakt van sponzen?
tja van de act er om heen moet hij het niet hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt geniale recepten er tussen zitten
zou wel makkelijk schoonmaken zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
nu niet meer, was in toen ik jong was.
Liesje! We did it!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nu niet meer.![]()
Eers liesje dat-ie niet stoer was maar nog wel mooi van kleur. Nou bedankt. En nu jij met een teleurgestelde harses. Hij is er af. Moet zeggen, nu komt mijn kekke neusring uit Tanzania wèl beter tot zijn recht!
En wie heeft er gisteren weer eurootjes verdiend met Rusland - Zuid Korea? Gertemans.![]()
Aus - NL wordt een soort België - Algerije. Uiteindelijk zal NL denk/hoop ik nipt winnen, maar bij de bookies ga ik een paar eurootjes zetten op een gelijkspel.
ook mooi, maar je eerste statement was veel krachtiger, kernachtiger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:31 schreef isax het volgende:
[..]
hollanders die denken dat je alleen een pot bonen mag opentrekken als het vriest zijn gek, godverdomme.
komt de godverdomme daar ook tot zijn recht?
quote:
Beste Gert, hoe kan ik de mobiele site pakken in een desktop browsert?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef Gert het volgende:
ook mooi, maar je eerste statement was veel krachtiger, kernachtiger.
Whahaha, hoe kom je aan die oranje cheerleader?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:43 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben je er al klaar voorquote:
Moet alleen nog even naar de super om de bier en wijn voorraad aan te vullen maar we eten chinees dus daar heb ik geen omkijken naar.quote:
Toppertje. opa heeft rijst met kip en meuk gemaakt. Ik lust dat niet, dus ik eet maar brood. Normaal had dat shoarma geweest o.i.d.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Moet alleen nog even naar de super om de bier en wijn voorraad aan te vullen maar we eten chinees dus daar heb ik geen omkijken naar.![]()
![]()
quote:
ik dacht al, wat lijkt joezi toch op een aboriginequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Ik stam af van de Aborigines, de ware Australiërs.
Terwijl het land ingenomen werd werden Aborigines voor de lol afgeschoten, bezweken ze aan nieuwe ziekten en kwamen ze in aanraking met nieuw voedsel, zoals suiker, alcohol en tarwemeel, waar hun lichaam niet op ingesteld was. Aan het begin van de twintigste eeuw was er minder dan een tiende over van de oorspronkelijke bevolking. Op Tasmanië vormde de Europese bevolking zelfs een menselijke keten, waarmee ze het hele eiland uitkamden en in enkele weken de Tasmaanse Aborigines tot de laatste toe uitroeiden.
SHALL NEVER FORGET!
Geen idee. Andersom is makkelijker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beste Gert, hoe kan ik de mobiele site pakken in een desktop browsert?
Die kwam ik een keer tegen, en heb die opgeslagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Whahaha, hoe kom je aan die oranje cheerleader?
Ik las aubergine.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht al, wat lijkt joezi toch op een aborigine
Spijbelen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
Weet ik niet. Denk ik niet. Ik stap zo m'n les in dus ik kijk hem vanavond pas.
het is voetbal!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
Weet ik niet. Denk ik niet. Ik stap zo m'n les in dus ik kijk hem vanavond pas.
ze verstoppen zich daar. ik heb ook al gehad dat er dooie vliegen in de lamp hingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:43 schreef isax het volgende:
hoe fucked up kan het zijn
ik heb nergens vliegen
maar onder lamp zitten er een stuk of 10?
leuk voor uit zicht dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze verstoppen zich daar. ik heb ook al gehad dat er dooie vliegen in de lamp hingen.
blugh
Heel erg en ik stel dan ook een symbolisch passief protest voor. De Oranje spelers dienen zich na de aftrap demonstratief te verzamelen in de middencirkel en daar gedurende 90 minuten passief toe te zien hoe die "Aussies" het ene doelpunt na het andere maken. "Onze" enige reactie daarop zal een minachtende blik richting de Australische supporters zijn. Opdat de wereld tot besef zal komen. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Ik stam af van de Aborigines, de ware Australiërs.
Terwijl het land ingenomen werd werden Aborigines voor de lol afgeschoten, bezweken ze aan nieuwe ziekten en kwamen ze in aanraking met nieuw voedsel, zoals suiker, alcohol en tarwemeel, waar hun lichaam niet op ingesteld was. Aan het begin van de twintigste eeuw was er minder dan een tiende over van de oorspronkelijke bevolking. Op Tasmanië vormde de Europese bevolking zelfs een menselijke keten, waarmee ze het hele eiland uitkamden en in enkele weken de Tasmaanse Aborigines tot de laatste toe uitroeiden.
SHALL NEVER FORGET!
Ik ga 90 minuten lang vol op mijn didgeridoo blazen, tot mijn laatste adem! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel erg en ik stel dan ook een symbolisch passief protest voor. De Oranje spelers dienen zich na de aftrap demonstratief te verzamelen in de middencirkel en daar gedurende 90 minuten passief toe te zien hoe die "Aussies" het ene doelpunt na het andere maken. "Onze" enige reactie daarop zal een minachtende blik richting de Australische supporters zijn. Opdat de wereld tot besef zal komen. Dat zal ze leren.
wat heeft pavement gesmoked?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Jian het volgende:
Lies 1-3
Bacon 0-4
Pavement 4-7
Choco 1-3
Gizmogirl28 1-2
Joezi 0-2
Punkman 0-3
Miek 1-6
Parlay 0-3
Pullup 1-3
Toverheks 0-5
Oma-Nijn 1-1
Jian 1-1
Voxs 1-2
ik wil wel eens weten hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef Joezi het volgende:
t
[..]
lol dat was een prank van mij, maar hij is het er mee eens
http://www.gokverslaving.nl/doe-de-zelftest.htmlquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:10 schreef Joezi het volgende:
Om de poule een beetje leuk te maken zetten wij allen 50 euro in, je terug trekken kan binnen 30 seconden.
http://www.agog.nl/quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:14 schreef Joezi het volgende:
Iedereen betaald, terugtrekken kan niet meer. Inzetten nog wel. 1 bet per persoon.
euh okquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:14 schreef Joezi het volgende:
Iedereen betaald, terugtrekken kan niet meer. Inzetten nog wel. 1 bet per persoon.
tuurlijk wel. is mooi meegenomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij moeten de pot delen, 350 per persoon gaan we winnen,. Best redelijk toch?
We kunnen ook het volledige bedrag aan een goed doel geven. Ik stel voor aan de Aboriginals. Are u in?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel. is mooi meegenomen
verder heb ik nog lage rugpijn maar morgen ga ik wel proberen te gaan werken (vrijwilligerswerk)
Lol, je zal maar achter jou staan/zitten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Toppertje. opa heeft rijst met kip en meuk gemaakt. Ik lust dat niet, dus ik eet maar brood. Normaal had dat shoarma geweest o.i.d.![]()
Mijn hoofddeksel voor het eerste kwartier staat ook klaar
[ afbeelding ]
bitterballen enzo? zijn jullie ook zwart? als ik post, ben ik even oranje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef isax het volgende:
nog 2 en een half uur wachten voordat ik kan beginnen met vreten
nee heb stokbroodje gehaald en kaasje en haring.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
bitterballen enzo? zijn jullie ook zwart? als ik post, ben ik even oranje.
Qua huidskleur ben ik zwart ja, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
bitterballen enzo? zijn jullie ook zwart? als ik post, ben ik even oranje.
Haha, nee daarom ook maar even, het is een onding. 2 jaar geleden mepte ik bijna alles van de bar. Dus nu even, in een hoek zitten en dan switchenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lol, je zal maar achter jou staan/zitten!
nee hoor, jullie namen zijn hier weer zwart ipv oranje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Qua huidskleur ben ik zwart ja, of bedoel je dat niet?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die kwam ik een keer tegen, en heb die opgeslagen
ik heb altijd al een neger met dikke lippen willen zoenenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Qua huidskleur ben ik zwart ja, of bedoel je dat niet?
ik heb weer een sponsbroek momentquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, jullie namen zijn hier weer zwart ipv oranje.
racist, noem me geen neger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb altijd al een neger met dikke lippen willen zoenen
Ik zie het nu ook!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, jullie namen zijn hier weer zwart ipv oranje.
Ik zie jullie nog steeds oranjequote:
sorry my lordquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pitjantjatjaras is de enige juiste benaming van mijn volk.
Slaapse en opletten dat je niet door de wedstrijd heen slaapt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef sararaats het volgende:
voordat jullie beginnen te voetballen ga ik nog een lange nap pakken anders val ik in slaap bij de laptop.
en Utopia is echt lacheuh op sommige momenten.
Ok ik wilde van alles tikken hier, heb het 3 keer weggehaaldquote:
iedereen wil tegelijk de stad uit. dan krijg je een zooitje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok ik wilde van alles tikken hier, heb het 3 keer weggehaald![]()
Leuk file in je straat, hoe komt dat dan?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Alle voornemens alweer naar de klote,![]()
eerste borrel tegen de stress.
![]()
Ja dat klopt, is momenteel crisis in het land door mensen die naar huis willen voor voetbal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen wil tegelijk de stad uit. dan krijg je een zooitje.
Zelfs opa was al voor half 4 thuis, godzijdank heb ik geen minnaar, anders had ik die over de schutting moeten tyfenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is momenteel crisis in het land door mensen die naar huis willen voor voetbal.
Wat voor?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Jian het volgende:
Even vis gehaald op de boulevard, druk op de weg
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs opa was al voor half 4 thuis, godzijdank heb ik geen minnaar, anders had ik die over de schutting moeten tyfen![]()
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Jian het volgende:
Even vis gehaald op de boulevard, druk op de weg
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:02 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
JUICHEN
![]()
![]()
![]()
Lieve mensen ik wens u allen een hele prettige wedstrijd/avond. Tot laters![]()
![]()
[ [url=http://http://gyazo.com/652b507c9ff48f7bbe45e39753e64287.png]afbeelding[/url] ]
Klinkt prima.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebakken mosseltjes, met salade en sausjes en kibbeling en 2 harinkies voor in de rust
Iedereen haast zich naar binnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:07 schreef isax het volgende:
ik vraag me af of het zo op straat uitsterft
Ja, ja, ja, vooral alles serveren met Sakéquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Verse tonijn, met een beetje kikoman sojasaus, wasabi, en dan serveren met Saké
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Iedereen haast zich naar binnen
[ afbeelding ]
warm of koud?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, vooral alles serveren met Saké
Ik werkte wel eens op zondag, en dan als het om 05:00 al licht is, en je loopt door de binnenstad van Groningen en je komt echt niemand tegen, geeft dat soms wel een creepy gevoelquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:10 schreef isax het volgende:
[..]![]()
zou bizar zijn
ik ben wel eens heel de nacht op en dan is er altijd wel iemand op straat.
ben weer wakker, teveel lawaaiquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaapse en opletten dat je niet door de wedstrijd heen slaapt natuurlijk.
hier komt dat denk ik niet voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik werkte wel eens op zondag, en dan als het om 05:00 al licht is, en je loopt door de binnenstad van Groningen en je komt echt niemand tegen, geeft dat soms wel een creepy gevoel
Gebeurt hier ook wel eens, en dan ook echt 100 man die andré hazes liedjes zingen, en tegen alle lantaarnpalen aan zeiken die ze tegenkomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
hier komt dat denk ik niet voor.
ik word vaak op woensdag om 5/half 6 wakker gezongen
ik kan het nooit verstaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook wel eens, en dan ook echt 100 man die andré hazes liedjes zingen, en tegen alle lantaarnpalen aan zeiken die ze tegenkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:23 schreef isax het volgende:
even een updateHet leven is goed in de sloppenwijk .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die aziaat doet het hem wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Het leven is goed in de sloppenwijk .....
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Het leven is goed in de sloppenwijk .....
niet miepe jij geeft er niets omquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een kwartier / half uur te laat komen
True.quote:
Well, shit.quote:
ik heb nog een doe maar en een nick en simonquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well, shit.
Als je het echt niet meer uit houdt moet je naar de Bierkoning gaan op Paleisstraat 125. Die hebben, ehh, flink wat bier.
Damnquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb nog een doe maar en een nick en simon
maar dat was ook alles wat ze hadden
en dan verliezen wequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:44 schreef Jian het volgende:
Net Robben en van Persie op dezelfde muziek
Heeft ook wel wat hoor, al die chagrijnige smoelen van die Oranje-schuimpjes morgen, daar kan k dan ook wel weer van genietenquote:
ik ben echt zo'n scheldwijf als ik voetbal kijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat hoor, al die chagrijnige smoelen van die Oranje-schuimpjes morgen, daar kan k dan ook wel weer van genieten
top burgerquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zing het volkslied vol mee koning Willem![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets:quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben echt zo'n scheldwijf als ik voetbal kijk
No tak, vy bastardi!quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben echt zo'n scheldwijf als ik voetbal kijk
niet te breed uit gaan zitten he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, treinen zijn bijna leeg nu. Vooral voor deze tijd
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
En daar sta je dan in de file met je radiootje aan .... godverdegodverdegodverrrrrrrr![]()
Ik ben net optijd thuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
En daar sta je dan in de file met je radiootje aan .... godverdegodverdegodverrrrrrrr![]()
Een file op dit tijdstip...wat barbaarsquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:00 schreef Jian het volgende:
Ja, ik niet hoor, ik ben al weer ruim een uur thuis, maar het was druk op de weg, dus ik zie er wel een aantal staan.quote:
ooowww gelukkig maarquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik niet hoor, ik ben al weer ruim een uur thuis, maar het was druk op de weg, dus ik zie er wel een aantal staan.
dat is me te fancyquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel even schudden en dan een scherp zwaard onder een graad of 30 langs de hals omhoog halen
Ik heb zo'n heel gek ding ervoor, een flesopener, je weet niet wat je meemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
dat is me te fancy![]()
heb hem eraf geschoten door op de tafel te te tikke
top. Proostquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
dat is me te fancy![]()
heb hem eraf geschoten door op de tafel te te tikke
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heel gek ding ervoor, een flesopener, je weet niet wat je meemaakt
Heb jij ook al zo'n ding, ik dacht dat ik de enige was die zoiets had.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
ow is dat ding daarvoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
dan is de eerste helft toch niet leuk?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nederland spaart alles voor de tweede helft, dan gaan ze weer knallen.
Net op tijd want de wedstrijd was bagger tot nu toequote:
JUICHENNNquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
LOL! Fijn dat ze even op me gewacht hebben.
JUICHEN!!!
Jian is wat kleuriger dan normaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maak nog kansquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:21 schreef Punkman het volgende:
Nou, mijn voorspelling kan de prullenbak weer in.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn moeder heeft een keer iets van mijn hersenspinsels naar een tijdschrift gestuurd. Nu kreeg ze mail dat het gepubliceerd gaat worden.
mag ik je handtekening alvast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |