Daar durf ik wel een weddenschap over aan te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee.. Brazilie komt de poule door en dan liggen ze eruit.
Okquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:38 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een weddenschap over aan te gaan
Brazilië word zelden kampioen van Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Mestras het volgende:
Even een andere vraag: Waarom zou Brazilië Chile willen ontlopen en niet Nederland? Wordt Chile ook niet een beetje overschat als je het vergelijkt met Nederland? Waar zijn de Brazilianen bij Chile bang voor dat ze bij NL niet hebben?
Waarom speelt op 23 juni eerst groep B met Nederland en daarna pas groep A met Brazilië?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef habitue het volgende:
Blatter zorgt er wel voor dat Brazilie ver komt.
Chili.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Mestras het volgende:
Even een andere vraag: Waarom zou Brazilië Chile willen ontlopen en niet Nederland? Wordt Chile ook niet een beetje overschat als je het vergelijkt met Nederland? Waar zijn de Brazilianen bij Chile bang voor dat ze bij NL niet hebben?
Heeft idd (as usual....) met geld te maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik denk ook dat het een beetje met uitzendtijden te maken heeft. Nederland en Chili spelen om 13:00 plaatselijke tijd en Brazilië om 17:00 wat een betere tijd is. En Brazilië trekt natuurlijk de meeste toeschouwers.
, maar misschien om het voordeeltje voor Brazilië minder te laten opvallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
Doen ze ook niet om Ivoorkust een voordeeltje te geven....
Je hebt helemaal gelijk en geen dombol.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:16 schreef jovencita01 het volgende:
Misschien een open deurtje, maar kan het zijn dat nederland de volgende ronde speeltl tegen Mexico? ik ben een dombo! Heb net allemaal oranje shirtjes naar mexico gestuurd!
wanneer weet ik het dan?Ze denken dat ik dom ben!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en geen dombol.
Nederland speelt dan in het oranje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:49 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
wanneer weet ik het dan?Ze denken dat ik dom ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |