Precies dit. Het verwachtingspatroon en inschattingsvermogen van TS is redelijk naar de klotequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een restaurant, voor een echt goed burger menu betaal je zo 12-15 euro. Die zijn tenminste van goede kwaliteit
Mcdonalds kwaliteit noemen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ahhhh daar is de huilie huilie tactiek![]()
You got trolled bitch
De ironie is leuk. Iemand op zijn niveau aanspreken en dan zo'n kleuterfout maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:54 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
hihi een taalfout zoeken om een "sterke opmerking" te maken...
Bel de jaren 90 gozer.
Niet weten wat het woord ironie betekentquote:Op woensdag 18 juni 2014 05:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De ironie is leuk. Iemand op zijn niveau aanspreken en dan zo'n kleuterfout maken.
Wat is daar dan niet ironisch aan volgens jou?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Niet weten wat het woord ironie betekend
Glapjes maken over een d/t foutquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Wat is daar dan niet ironisch aan volgens jou?
Tevens betekent*
Minder neem ik aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:45 schreef bagrid6 het volgende:
Hoeveel zou zo'n burger nou eigenlijk kosten om te maken? euro ofzo?
Jij moet echt een cool leven hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef Zeetakje het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de mcdonalds bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar de balie waar zo'n kansloos figuur burgers voor vier euro staat te verkopen.
Je gooit vier euro naar dat mannetje en koopt een burger voor dat geld.
Dan leg je de burger op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn burger wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |